Banca Transilvania a ajuns la 6 milioane de carduri

Poziția Băncii Transilvania (BT) de lider în zona de emitere și acceptare de carduri este susținută de super-app-ul BT Pay, de programul de loialitate Star, de soluțiile complementare de acceptare carduri și de rețeaua extinsă de bancomate și agenții.

În perioada iunie 2022 – noiembrie 2023 banca din Cluj a marcat cea mai rapidă creștere a numărului acestora.

„Poziția Băncii Transilvania (BT) de lider în zona de emitere și acceptare de carduri este susținută de super-app-ul BT Pay, de programul de loialitate Star, de soluțiile complementare de acceptare carduri și de rețeaua extinsă de bancomate și agenții. Cu această complementaritate încurajăm plățile contactless, comerțul electronic și folosirea cardurilor digitale”, a declarat Oana Ilaș, director general adjunct al BT.

Cele mai importante lansări ale BT în 2023 privind cardurile au fost cardul virtual (animat) – premieră în Europa; BT Pay Kiddo, card și aplicație pentru copiii peste 10 ani și părinții acestora; experiențe de călătorie: emitere card în euro, asigurare de călătorie și schimb valutar.

Cifre BT și tendințe

BT este cea mai mare bancă din Sud-estul Europei. Are 20% cotă de piață în România, 4 milioane de clienți, 10.000 de angajați, 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului BT a depășit pragul de 500 de milioane de dolari. Principalii săi concurenți în țara noastră sunt BCR și BRD.

Exit mobile version