În perioada iunie 2022 – noiembrie 2023 banca din Cluj a marcat cea mai rapidă creștere a numărului acestora.
„Poziția Băncii Transilvania (BT) de lider în zona de emitere și acceptare de carduri este susținută de super-app-ul BT Pay, de programul de loialitate Star, de soluțiile complementare de acceptare carduri și de rețeaua extinsă de bancomate și agenții. Cu această complementaritate încurajăm plățile contactless, comerțul electronic și folosirea cardurilor digitale”, a declarat Oana Ilaș, director general adjunct al BT.
Cele mai importante lansări ale BT în 2023 privind cardurile au fost cardul virtual (animat) – premieră în Europa; BT Pay Kiddo, card și aplicație pentru copiii peste 10 ani și părinții acestora; experiențe de călătorie: emitere card în euro, asigurare de călătorie și schimb valutar.
Cifre BT și tendințe
- 25 de tranzacții/secundă sunt realizate cu cardurile BT, cu un record istoric de 260 de tranzacții/secundă, marcat de Black Friday
- 20% volumul de tranzacții de cumpărături cu cardurile BT în primele 11 luni ale anului, în comparație cu perioada similară din 2022
- 40% dintre cumpărăturile plătite la POS cu carduri BT sunt făcute cu telefonul
- 60% dintre cardurile emise de bancă sunt înrolate în BT Pay
- Record/zi: 10.600 de carduri au fost emise în 1 august 2023, dintre care 5.800 au fost carduri BT Untold
- 164.500 de copii și tineri cu vârsta de până la 18 ani au card BT, iar 90.000 au BT Pay
- Peste 95% din cardurile fizice sunt prietenoase cu mediul, realizate din materiale reciclate
BT este cea mai mare bancă din Sud-estul Europei. Are 20% cotă de piață în România, 4 milioane de clienți, 10.000 de angajați, 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului BT a depășit pragul de 500 de milioane de dolari. Principalii săi concurenți în țara noastră sunt BCR și BRD.