Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Banca Transilvania a ajuns la 6 milioane de carduri

Poziția Băncii Transilvania (BT) de lider în zona de emitere și acceptare de carduri este susținută de super-app-ul BT Pay, de programul de loialitate Star, de soluțiile complementare de acceptare carduri și de rețeaua extinsă de bancomate și agenții.

În perioada iunie 2022 – noiembrie 2023 banca din Cluj a marcat cea mai rapidă creștere a numărului acestora.

„Poziția Băncii Transilvania (BT) de lider în zona de emitere și acceptare de carduri este susținută de super-app-ul BT Pay, de programul de loialitate Star, de soluțiile complementare de acceptare carduri și de rețeaua extinsă de bancomate și agenții. Cu această complementaritate încurajăm plățile contactless, comerțul electronic și folosirea cardurilor digitale”, a declarat Oana Ilaș, director general adjunct al BT.

Cele mai importante lansări ale BT în 2023 privind cardurile au fost cardul virtual (animat) – premieră în Europa; BT Pay Kiddo, card și aplicație pentru copiii peste 10 ani și părinții acestora; experiențe de călătorie: emitere card în euro, asigurare de călătorie și schimb valutar.

Cifre BT și tendințe

  • 25 de tranzacții/secundă sunt realizate cu cardurile BT, cu un record istoric de 260 de tranzacții/secundă, marcat de Black Friday
  • 20% volumul de tranzacții de cumpărături cu cardurile BT în primele 11 luni ale anului, în comparație cu perioada similară din 2022
  • 40% dintre cumpărăturile plătite la POS cu carduri BT sunt făcute cu telefonul
  • 60% dintre cardurile emise de bancă sunt înrolate în BT Pay
  • Record/zi: 10.600 de carduri au fost emise în 1 august 2023, dintre care 5.800 au fost carduri BT Untold
  • 164.500 de copii și tineri cu vârsta de până la 18 ani au card BT, iar 90.000 au BT Pay
  • Peste 95% din cardurile fizice sunt prietenoase cu mediul, realizate din materiale reciclate

BT este cea mai mare bancă din Sud-estul Europei. Are 20% cotă de piață în România, 4 milioane de clienți, 10.000 de angajați, 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului BT a depășit pragul de 500 de milioane de dolari. Principalii săi concurenți în țara noastră sunt BCR și BRD.



Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Universitatea din Oradea tot mai performantă în domeniul sustenabilității

Articolul următor
Aceasta este poziția Teresei Babuscio, șef al Departamentului pentru afaceri guvernamentale şi industriale EMEA din cadrul Corteva Agriscience, companie internațională de cercetare și dezvoltare agricolă care oferă fermierilor din întreaga lume soluții integrate pentru provocările viitoare.

Inovația strategică susține agricultura rezilientă și producția alimentară

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share