Revelion fără aplicațiile Băncii Transilvania. Restricții de patru zile

Aplicațiile Băncii Transilvania (BT) nu vor fi disponibile în perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00, însă cardurile vor funcționa pentru plăți la comercianți și retrageri de numerar.

Cu aplicațiile băncii se vor putea face, de Anul Nou, plăți la comercianți, nu și transferuri sau schimb valutar | Foto: BT

Banca din Cluj a motivat restricțiile prin faptul că își actualizează sistemele informatice pentru perfecționarea serviciilor.

Aplicațiile Băncii Transilvania (BT) nu vor fi disponibile în perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00, însă cardurile vor funcționa pentru plăți la comercianți și retrageri de numerar. De asemenea, aplicaţia BT Pay va funcţiona pentru plăţi la comercianţi.

“Vă recomandăm să vă asigurați că aveți bani pe card pentru cumpărăturile din perioada 30 decembrie – 2 ianuarie. Transferul de bani (inclusiv între conturile și cardurile proprii), desființarea depozitelor, schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal în perioada menționată.

Cardurile și aplicația BT Pay vor funcționa pentru plăți în magazine și online (cardurile fizice și BT Pay); retrageri de numerar de la bancomat (cardurile fizice). Recomandarea pentru clienți este să își alimenteze din timp cardurile care vor fi folosite la cumpărături.

În perioada anunțată transferul de bani (inclusiv între conturile sau cardurile proprii), desființarea depozitelor ori schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal.

Utilizatorii BT Pay pot folosi aplicația pentru plata cumpărăturilor (la comercianți și online), verificarea tranzacțiilor, setări ale cardurilor (limite tranzacții, blocare / deblocare card)”, avertizează reprezentanții  BT.

Servicii care nu pot fi accesate

În aplicații:

La bancomate:

În unitățile băncii:

Ce recomandă BT

Exit mobile version