Bătaie pe obligațiunile Life Is Hard. S-a cerut cu mult peste ofertă

Life is Hard (LIH) a finalizat cu succes oferta de obligațiuni corporative, închizând oferta la prețul de 101 lei/obligațiune, cu un procent de subscriere de 242%”, conform brokerilor de la BRK Financial Cluj.

Suma totală ridicată în cadrul ofertei inițiate de compania IT din Cluj se ridică la 10,1 milioane de lei.

“Life is Hard (LIH) a finalizat cu succes oferta de obligațiuni corporative, închizând oferta la prețul de 101 lei/obligațiune, cu un procent de subscriere de 242%”, conform brokerilor de la BRK Financial Cluj.

“LIH a încheiat oferta publică de obligațiuni derulată în ultimele două săptămâni. Investitorii au plasat ordine pentru 241.549 de obligațiuni, oferta fiind pentru maximum 100.000 de obligațiuni.

Prețul final a fost stabilit la 101 lei / obligațiune. Investitorii care au plasat ordine la prețuri mai mari decât cel final primesc o alocare de 100%. Investitorii care au plasat ordine la prețul final stabilit vor primi o alocare pro-rata, conform indicelui de alocare de 0,61.

Cuponul anual pentru obligațiunile LIH este de 10%, plătibil trimestrial iar scadența obligațiunilor, de patru ani. În 16 aprilie va fi executată și tranzacția aferentă acestei oferte. În urma acestei oferte, LIH atrage de la investitori 10,1 milioane lei”, potrivit casei de brokeraj Goldring Târgu Mureș.

Grupul IT clujean a informat că își extinde canalele de distribuție prin deținerea a 10% din platforma online destinată asigurărilor Xiga (startup insurtech de ultimă generație), prin intermediul LIH Ventures.

LIH este prima companie românească de software listată la BVB – Piața AeRo. Principalele produse generate sunt destinate pieței asigurărilor, aplicații de administrare a business-ului pentru IMM-uri, platforme de licitații online, telemedicină, acces în clădiri. Principalii acționari erau Cătălin Chiș – 29%, Active Power Solutions – 27%, persoane fizice – 41%.

Exit mobile version