Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Bătaie pe obligațiunile Life Is Hard. S-a cerut cu mult peste ofertă

Life is Hard (LIH) a finalizat cu succes oferta de obligațiuni corporative, închizând oferta la prețul de 101 lei/obligațiune, cu un procent de subscriere de 242%”, conform brokerilor de la BRK Financial Cluj.

Suma totală ridicată în cadrul ofertei inițiate de compania IT din Cluj se ridică la 10,1 milioane de lei.

“Life is Hard (LIH) a finalizat cu succes oferta de obligațiuni corporative, închizând oferta la prețul de 101 lei/obligațiune, cu un procent de subscriere de 242%”, conform brokerilor de la BRK Financial Cluj.

“LIH a încheiat oferta publică de obligațiuni derulată în ultimele două săptămâni. Investitorii au plasat ordine pentru 241.549 de obligațiuni, oferta fiind pentru maximum 100.000 de obligațiuni.

Prețul final a fost stabilit la 101 lei / obligațiune. Investitorii care au plasat ordine la prețuri mai mari decât cel final primesc o alocare de 100%. Investitorii care au plasat ordine la prețul final stabilit vor primi o alocare pro-rata, conform indicelui de alocare de 0,61.

Cuponul anual pentru obligațiunile LIH este de 10%, plătibil trimestrial iar scadența obligațiunilor, de patru ani. În 16 aprilie va fi executată și tranzacția aferentă acestei oferte. În urma acestei oferte, LIH atrage de la investitori 10,1 milioane lei”, potrivit casei de brokeraj Goldring Târgu Mureș.

Grupul IT clujean a informat că își extinde canalele de distribuție prin deținerea unei participație de 10% din platforma online destinată asigurărilor Xiga, startup insurtech de ultimă generație în care deține o participație de 10% prin intermediul LIH Ventures.

LIH este prima companie românească de software listată la BVB – Piața AeRo. Principalele produse generate sunt destinate pieței asigurărilor, aplicații de administrare a business-ului pentru IMM-uri, platforme de licitații online, telemedicină, acces în clădiri. Principalii acționari erau Cătălin Chiș – 29%, Active Power Solutions – 27%, persoane fizice – 41%.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Orădenii, consultați pentru realizarea unui aquapark de relaxare în Ștrandul Ioșia

Articolul următor

Analiză UPT: Valul de concedieri din SUA, în domeniul IT&C, nu s-a resimțit în vestul României

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share