Cinci firme sau asocieri de firme vor să facă Centura Timișoara Vest

Varianta de Ocolire Timișoara Vest are o lungime de 13,90 km. Contractul prevede construcția a zece lucrări de artă, din care trei sunt de o complexitate tehnică ridicată, și a patru noduri rutiere.

Potrivit Direcției Regionale Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara, ofertele au fost depuse de:

  1. Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj SA (România);
  2. Asocierea CONCELEX SRL (Lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (Asociat 1) – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL (Asociat 2), AUTOMAGISTRAL – PIVDEN SRL (Asociat 3) (România – Ucraina);
  3. Asocierea SC Drumuri și Poduri Banat SRL (Lider) – SC Maxagro Center SRL (Asociat 1) – SC OPR Asfalt SRL (Asociat 2) – Obras Publicas y Regadios SA (Asociat 3) – SC Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi SRL (Asociat 4) – SC Autotehnorom SRL (Asociat 5) – SC CML.RO SRL (Asociat 6) (România – Spania);
  4. NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (Turcia);
  5. Asocierea Precon Transilvania SRL (Lider) – Selina SRL (Asociat 1) – Ilgaz Construction SRL (Asociat 2) – IBB-HIB România SRL (Asociat 3) – BOG’ART SRL (Asociat 4) (România).

Varianta de Ocolire Timișoara Vest pornește din Centura existentă a acestui municipiu și face conexiunea cu Varianta Ocolitoare Timișoara Sud (aflată în construcție).

Traseul traversează: CF218 (Timișoara – Arad), DN6, CF133 (Ronaț Triaj-Cenad),  pârâul Beregsău, DN59A, CF100 (Timișoara – Jimbolia), Canalul Bega.

Ce conține contractul

Contractul prevede inclusiv construcția a zece lucrări de artă, din care trei sunt de o complexitate tehnică ridicată și a patru noduri rutiere:

– Pasaj pe varianta de ocolire peste DN59 și Pasaj peste CF100 (aproximativ 750 m);

– Pasaj pe varianta de ocolire peste DN6 și CF133 (aproximativ 450 m);

– Pod pe varianta de ocolire peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol (aproximativ 450 m);

– Nod rutier la intersecția cu DN69 (E671) și Drumul național Centura Timișoara (DNCT);

– Nod rutier la intersecția cu DN6;

– Nod rutier la intersecția cu DN59A;

– Nod rutier la intersecția cu Radiala Nouă de Vest (C30);

Contractul finanțat prin Programul Transport prevede o durată maximă de 30 de luni pentru proiectare și execuție (6 luni perioada de proiectare și 24 de luni perioada de execuție a lucrărilor).

Exit mobile version