Varianta de Ocolire Timișoara Vest are o lungime de 13,90 km. Contractul prevede construcția a zece lucrări de artă, din care trei sunt de o complexitate tehnică ridicată, și a patru noduri rutiere.
Potrivit Direcției Regionale Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara, ofertele au fost depuse de:
- Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj SA (România);
- Asocierea CONCELEX SRL (Lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (Asociat 1) – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL (Asociat 2), AUTOMAGISTRAL – PIVDEN SRL (Asociat 3) (România – Ucraina);
- Asocierea SC Drumuri și Poduri Banat SRL (Lider) – SC Maxagro Center SRL (Asociat 1) – SC OPR Asfalt SRL (Asociat 2) – Obras Publicas y Regadios SA (Asociat 3) – SC Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi SRL (Asociat 4) – SC Autotehnorom SRL (Asociat 5) – SC CML.RO SRL (Asociat 6) (România – Spania);
- NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (Turcia);
- Asocierea Precon Transilvania SRL (Lider) – Selina SRL (Asociat 1) – Ilgaz Construction SRL (Asociat 2) – IBB-HIB România SRL (Asociat 3) – BOG’ART SRL (Asociat 4) (România).
Varianta de Ocolire Timișoara Vest pornește din Centura existentă a acestui municipiu și face conexiunea cu Varianta Ocolitoare Timișoara Sud (aflată în construcție).
Traseul traversează: CF218 (Timișoara – Arad), DN6, CF133 (Ronaț Triaj-Cenad), pârâul Beregsău, DN59A, CF100 (Timișoara – Jimbolia), Canalul Bega.
Ce conține contractul
Contractul prevede inclusiv construcția a zece lucrări de artă, din care trei sunt de o complexitate tehnică ridicată și a patru noduri rutiere:
– Pasaj pe varianta de ocolire peste DN59 și Pasaj peste CF100 (aproximativ 750 m);
– Pasaj pe varianta de ocolire peste DN6 și CF133 (aproximativ 450 m);
– Pod pe varianta de ocolire peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol (aproximativ 450 m);
– Nod rutier la intersecția cu DN69 (E671) și Drumul național Centura Timișoara (DNCT);
– Nod rutier la intersecția cu DN6;
– Nod rutier la intersecția cu DN59A;
– Nod rutier la intersecția cu Radiala Nouă de Vest (C30);
Contractul finanțat prin Programul Transport prevede o durată maximă de 30 de luni pentru proiectare și execuție (6 luni perioada de proiectare și 24 de luni perioada de execuție a lucrărilor).