Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cinci firme sau asocieri de firme vor să facă Centura Timișoara Vest

Varianta de Ocolire Timișoara Vest are o lungime de 13,90 km. Contractul prevede construcția a zece lucrări de artă, din care trei sunt de o complexitate tehnică ridicată, și a patru noduri rutiere.

Potrivit Direcției Regionale Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara, ofertele au fost depuse de:

  1. Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj SA (România);
  2. Asocierea CONCELEX SRL (Lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (Asociat 1) – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL (Asociat 2), AUTOMAGISTRAL – PIVDEN SRL (Asociat 3) (România – Ucraina);
  3. Asocierea SC Drumuri și Poduri Banat SRL (Lider) – SC Maxagro Center SRL (Asociat 1) – SC OPR Asfalt SRL (Asociat 2) – Obras Publicas y Regadios SA (Asociat 3) – SC Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi SRL (Asociat 4) – SC Autotehnorom SRL (Asociat 5) – SC CML.RO SRL (Asociat 6) (România – Spania);
  4. NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (Turcia);
  5. Asocierea Precon Transilvania SRL (Lider) – Selina SRL (Asociat 1) – Ilgaz Construction SRL (Asociat 2) – IBB-HIB România SRL (Asociat 3) – BOG’ART SRL (Asociat 4) (România).

Varianta de Ocolire Timișoara Vest pornește din Centura existentă a acestui municipiu și face conexiunea cu Varianta Ocolitoare Timișoara Sud (aflată în construcție).

Traseul traversează: CF218 (Timișoara – Arad), DN6, CF133 (Ronaț Triaj-Cenad),  pârâul Beregsău, DN59A, CF100 (Timișoara – Jimbolia), Canalul Bega.

Ce conține contractul

Contractul prevede inclusiv construcția a zece lucrări de artă, din care trei sunt de o complexitate tehnică ridicată și a patru noduri rutiere:

– Pasaj pe varianta de ocolire peste DN59 și Pasaj peste CF100 (aproximativ 750 m);

– Pasaj pe varianta de ocolire peste DN6 și CF133 (aproximativ 450 m);

– Pod pe varianta de ocolire peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol (aproximativ 450 m);

– Nod rutier la intersecția cu DN69 (E671) și Drumul național Centura Timișoara (DNCT);

– Nod rutier la intersecția cu DN6;

– Nod rutier la intersecția cu DN59A;

– Nod rutier la intersecția cu Radiala Nouă de Vest (C30);

Contractul finanțat prin Programul Transport prevede o durată maximă de 30 de luni pentru proiectare și execuție (6 luni perioada de proiectare și 24 de luni perioada de execuție a lucrărilor).

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Timișoara va avea un skatepark de 15 milioane de lei

Articolul următor
Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF) va beneficia de un buget în creștere în acest an deoarece organizatorii au trebuit să găsească finanțări suplimentare pentru a face față prețurilor în continuă creștere la servicii, a declarat, pentru Transilvania Business, președintele TIFF, Tudor Giurgiu.

TIFF își mărește bugetul la 1,7 milioane €

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share