Moldovan Carmangerie a reluat tradiția la Alimentaria Barcelona

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a finanțat prezența la expoziția mondială din Spania a rețelei Moldovan Carmangerie Apahida (MCA).  

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a finanțat prezența la expoziția mondială din Spania a rețelei Moldovan Carmangerie Apahida (MCA).

Participarea a fost derulată prin Programul pentru Promovarea Exportului, instrument finanțat de Ministerului Antreprenoriatului și Turismului. “După o pauză de doi ani, am fost prezenți din nou la Târgul Internațional Alimentaria. Este primul eveniment internațional al sectorului agroalimentar din 2022, la care România participă cu pavilion național.

Suntem mândri să promovăm produsele românești de tradiție și peste hotarele țării. Ne bucurăm să fim parte a acestei comunități internaționale de producători care activează în industria agroalimentară, făcând astfel schimb de idei și oportunități pentru dezvoltarea noastră”, a transmis conducerea MCA.

Rebranding la produsele lactate

Societatea a lansat pe piață brandul de produse lactate Lăptăria M. Acestea sunt preparate în ferma din Mociu, iar laptele integral provine de la un efectiv de 300 de vaci. Strategia din 2021 a MCA s-a concretizat în investiții în lanțul de desfacere și flota auto. Rețeaua s-a dezvoltat de la un atelier din comună la ferme și unități de procesare, distribuție și magazine.

Majoritatea proiectelor MCA  s-au realizat pe bani europeni, dar și prin credite și fonduri proprii. Societatea înregistra, în 2020, afaceri de 92 milioane lei și un profit de 3,3 milioane, având 310 angajați. Principalii săi competitori în județ erau CIA Aboliv Mihai Viteazu (afaceri de 152 milioane lei) și Carmic Cluj-Napoca (24 milioane lei).

Exit mobile version