CNIR își caută director general și director financiar

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CA al CNIR) a hotărât încheierea unui contract de servicii cu o companie specializată în domeniul resurselor umane, pentru declanșarea procedurii de angajare a directorului general și a directorului economic-financiar”, a menționat președintele acesteia, Marius Sorin Bota.

Marius Bota începe să construiască echipa executivă la CNIR | Foto: X Party & Networking

Noua companie de stat a declanșat procedura de selecție în urma unei decizii a Consiliului de Administrație.

“CA al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) a hotărât încheierea unui contract de servicii cu o companie specializată în domeniul resurselor umane, pentru declanșarea procedurii de angajare a directorului general și a directorului economic-financiar”, a menționat președintele acesteia, Marius Sorin Bota.

“Vom desemna un director general interimar și ceilalți directori (financiar, personal, juridic), ca să putem funcționa. Apoi facem primele angajări, începând cu acești directori. Ulterior lansăm procedurile de selecție a managerului final, tot pe principiile corporative.

Membrii CA au fost selecționați de o agenție privată, angajată de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (MTI) pentru toate companiile din subordinea sa. Vom avea organigramă, buget pe acest an, apoi ne începem activitatea. În vară demarăm primele proiecte pe care să le gestionăm”, explica președintele CNIR, pentru Transilvania Business.

Printre proiectele pe care le-ar putea prelua CNIR se numără Autostrada Unirii, Târgu Mureș – Iași (A8), racordul la Autostrada Transilvania (A3) prin Tureni, Drumul Nordului, tronsoane din A3 care se relicitează sau în faza de proiectare care nu sunt încă în execuție și vor începe anul viitor, autostrăzile Sibiu – Brașov, Bacău – Brașov, Tulcea – Constanța, Brăila – Buzău, Focșani – Galați, Drumul Expres Oradea – Arad, conexiunile între autostrăzi de la Timișoara, Craiova, Târgu Jiu.

CNIR este o societate de stat care va prelua de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) proiecte de autostrăzi și drumuri expres. Conform proiectului inițial al CNIR, din 2018, peste jumătate dintre angajații fostei Companii Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), devenită CNAIR, urmau să treacă la treacă la noua structură.

Administrarea drumurilor ar fi în sarcina CNAIR, iar marile proiecte de infrastructură să fie administrate de CNIR. Proiecte aflate în diverse faze de implementare trebuiau să fie transferate la CNIR, iar după finalizare să ajungă înapoi în administrarea CNAIR. Transferul proiectelor trebuie să fie făcut etapizat.

Exit mobile version