Pe 29 si 30 mai, ROFMA – Asociatia Romana de Workplace si Facility Management va invita sa participati la cea de-a VI-a editie a Romanian Workplace Management Forum
De ce sa veniti la aceasta edișie a Romanian Workplace Management Forum?
Romanian Workplace Management Forum – ROWMF 2025, organizat de ROFMA In colaborare cu Iulius Group, cuprinde o conferinta si un program de vizite de documentare In cladiri si spatii de lucru reprezentative din Timisoara.
Evenimentul isi propune sa ofere perspective valoroase asupra modului in care organizatiile adopta si testeaza noi forme de lucru, menite sa contribuie la crearea unui mediu profesional care sustine productivitatea, creativitatea, comunicarea eficienta, Invatarea continua si bunastarea angajatilor.
La Romanian Workplace Management Forum 2025 veți Intalni specialisti in workplace & property & facility management:
- C-level management
- Antreprenori In Real Estate, Property si Facility Management
- Proprietari de cladiri si dezvoltatori
- Property manageri, facility manageri si corporate real estate manageri
- Furnizori de spatii flexibile de lucru
- HR manageri si HR Business Partners
- Arhitecti si designeri de interior
- Furnizori de mobilier si echipamente pentru mediul de lucru
- Furnizori IT pentru workplace management
- Consultanti in domeniul workplace
- Reprezentanti ai administraTiei publice
AccesaTi formularul de Inscriere la Romanian Workplace Management Forum 2025
Evenimentul are loc in continuarea Caravanei Educationale ROFMA, o inițiativa educaționala a AsociaTiei Romane de Workplace si Facility Management ce conține cursuri de inițiere In property si facility management organizate de asociatie in principalele orase din tara. In zilele de 28 si 29 mai, ROFMA se va afla cu aceste cursuri la Timisoara.
Romanian Workplace Management Forum 2025 ofera un mix de know-how, networking si experiențe practice:
29 mai 2025
- 14:30-18:00: Conferința
- 18:00-19:00: Cocktail ROFMA Drinks & Talks
30 mai 2025
- 10:00-14:00: Vizite de documentare In cladiri si spații de lucru (office, industrial etc.) din Timisoara
Programul Conferintei Romanian Workplace Management Forum 2025
29 mai • IULIUS CONGRESS HALL, Strada Aristide Demetriade nr. 1, Timisoara
- 14:00-14:30 – Inregistrarea participanților
- 14:30-16:00 – Panel 1: Soluții practice pentru ImbunataTirea mediului de lucru. Colaborarea dintre proprietari si triada property-facility-workplace management
- 16:00-16:15 – Pauza de cafea
- 16:15-17:00 – Panel 2: Biroul fara pereți – coworking de proximitate si munca in natura urbana. SpaTii de lucru alternative si conexiunea cu mediul urban natural. Preocupari ale antreprenorilor si ale autoritaTilor publice locale.
- 17:00-18:00 – Panel 3: Leadership Debate – Provocari si tendințe In office workplace management
Au confirmat deja participarea la Romanian Workplace Management Forum 2025 urmatorii speakeri :
- Ligia Ardelean, Country Manager Atos
- Alin Besnea, General Manager, OPSWAT Timisoara
- Florin Boc, Department Leader Tech Center Romania – Software Center (DISR), ZF Group
- Sebastian Capotescu, Project Director, GreenForest
- Mihai Caraghiaur, Creative Director, mihaicaraghiaur.com
- Simona Cherciu, Location Manager, betahouse Romania
- Nicolae Ciobanu, Managing Partner – Head of Advisory, Fortim Trusted Advisors
- Caterina Dehelean Muller, Marketing Director, Iulius Town
- Alina-Maria Gheaţa, Strategy & Execution Director – Sales Global Operation Centres, Access Group
- Oana Haidu, Business Consultant AI || Digital Transformation, oanahaidu.com
- Noémi Karácsonyi, CEO SIMACEK Romania
- Alexandra Maier, Coworking manager, FOR Coworking
- LaurenTiu Manea, Office Buildings Manager, Iulius Town
- Tudor Marchis, CEO Bog’Art Building Management
- Alexandra Malaies, Housing & Procurement Manager Atos GDC Romania
- Diana Nastase, HR Director/ HR BP – EMEA, Flex
- Costin Nistor, Managing Director, Fortim Trusted Advisors
- Ciprian Osan, managing partner, Green Forest
- Mihai Parjol, Area Sales Manager, Bachmann Romania
- Tudor Popp, Presedintele secTiunii Soluții de lucru flexibile si workplace development, ROFMA, workplace consultant
- Gabriel Tomescu, CEO BMF Grup
- Mircea Vancia, General Manager, Horticultura SA
- Cristian Vasiliu, Managing Director, ROFMA
- Dan Zaharia, Co-fondator Extind Cowork+
Tarife de participare la Romanian Workplace Management Forum 2025
- Tarif general:
500 lei/pers plus TVA
- Pentru membrii ROFMA:
250 lei/pers plus TVA pentru 2 sau mai multe persoane
Tarifele includ participarea la conferinTa, la cocktailul ROFMA Drinks & Talks si la vizitele de documentare.
AccesaTi formularul de Inscriere la Romanian Workplace Management Forum 2025
Informații suplimentare la email: cristian.vasiliu@rofma.ro sau sabina.usurelu@rofma.ro si pe Pagina Evenimentului.