Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Centura Beiușului va fi conectată cu drumul ce duce spre Stâna de Vale

Proiectul Centura Beiuș – etapa III prevede o legătură de 1,4 kilometri cu Drumul Apusenilor, înspre Stâna de Vale. Noul drum va porni din pasajul suprateran de la capătul Centurii Beiuș înspre Ștei și va continua până la intersecția cu drumul județean 764A, în apropierea localității Mizieș, comuna Drăgănești.

Președintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan, a anunțat în conferința de presă susținută joi, 18 iulie, construirea unui tronson nou al Centurii Beiuș.



„Săptămâna viitoare vom semna contractul pentru proiectare, urmând ca la finalul anului să aprobăm indicatorii tehnico-economici ai acestui nou tronson. Anul viitor, după derularea procedurii de licitație pentru selectarea unui constructor, în vară, vom începe lucrările. Acest tronson poate fi finalizat în cel mult un an. Realizarea acestui tronson aduce câteva avantaje. Dacă vrei să mergi din Oradea spre Stâna de Vale, astăzi trebuie să tranzitezi Beiușul. Centura va asigura conexiunea care va ocoli Municipiul Beiuș. Dacă vii din Stâna de Vale și vrei să mergi în orice direcție, se va evita tranzitarea Municipiului”, a explicat Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor.

Centura Beiuș se deschide în septembrie

Lucrările la Centura Beiuș – etapa I și etapa II sunt în derulare, circulația urmând să se deschidă la jumătatea lunii septembrie.

Centura Beiuș, etapa I și II, are o lungime totală de 9,33 kilometri. Primul tronson, cu lungimea de 7,3 kilometri, începe din DN76, traversează Crișul Negru și Drumul Comunal 231, ocolind Beiușul la vest. Apoi trece peste calea ferată și Crișul Negru și revine în DN76.

Al doilea tronson are o lungime de 2 kilometri, înspre localitatea Delani. Va face legătura între primul sector al centurii și DJ 764 Beiuș – Roșia – Aleșd și va asigura accesul către Parcul Industrial Beiuș.

Constructorii sunt: Etapa I: Drum Asfalt (Lider), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt (valoare contract: 269.464.711,29 lei, fără TVA) și Etapa II: Drum Asfalt (Lider) și Ile Viorel Construct (valoare contract: 15.589.851,59 lei, fără TVA).

Finanțarea este asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional de Infrastructură Mare 2014 – 2020, în parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

 

 





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Clujenii de la .lumen au obținut un milion de euro finanțare într-o zi

Articolul următor
Aceasta este misiunea asumată de centre de inovare digitală precum The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT) ca să sprijine organizațiile pentru a-și atinge potențialul maxim de inovare și performanță economică.

Cum a transformat digitalizarea colectarea gunoiului în cinci județe ale României

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Investiții
Infrastructură
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share