Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Salt Bank: 100 de zile de la lansarea primului neobank 100% românesc

Gabriela Nistor, CEO Salt Bank
Gabriela Nistor, CEO Salt Bank

Salt Bank, primul neobank  românesc, marchează primele 100 de zile de la lansarea din această primăvară și anunță primele date de consum și de experiență bancară 100% digitală a celor 250.000 de utilizatori care au făcut până în prezent saltul la neobanking.

Această etapă este parte din promisiunea Salt Bank, de a fi mai mult decât o bancă: o experiență de banking transparent, agil, adaptat nevoilor utilizatorilor de azi și construită împreună cu clienții, pe baza nevoilor și feedback-ului acestora.



“Ne-am propus să schimbăm regulile jocului în banking și servicii financiare, să aducem utilizatorilor un salt semnificativ în tehnologie și în experiența lor bancară,  combinând stabilitatea financiară a unei bănci cu agilitatea unui fintech. De aceea, analizăm continuu comportamentul de consum, feedbackul și ideile utilizatorilor, dezvoltăm și îmbunătățim permanent. Nu vrem să fim perfecți, vrem să fim în fiecare zi mai buni și să oferim clienților produse și servicii adaptate nevoilor lor. Pentru că aceasta este promisiunea făcută la lansarea Salt: Banking. Dar cum vrei tu”, declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.

Cine sunt primii clienți Salt Bank

Clienții Salt Bank sunt în principal persoane cu statut social mediu și ridicat, aproape jumătate (46%) dintre aceștia având venituri ce depășesc 1.000 euro lunar și activează în industriile creative, domeniul de sănătate, cel financiar, sau în administrație publică. Două treimi dintre clienți sunt bărbați și folosesc Salt Bank pentru tranzacții zilnice curente („daily banking”).

Aproape jumătate dintre clienți provin din marile orașe ale României, preponderent din București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov, Timișoara și Constanța. Majoritatea clienților (79%) Salt Bank se încadrează în grupa de vârstă 21-50 de ani.

Cele mai frecvente tranzacții efectuate prin Salt Bank în primele 100 de zile de la lansare sunt plățile de mobilitate (pentru servicii de taxi sau limuzine), urmate de plățile la restaurante și în supermarketuri.

Din punctul de vedere al preferințelor de călătorie, top 3 cele mai populare destinații de vacanță în rândul clienților Salt Bank este ocupat de Grecia, Italia și Spania, iar între destinațiile exotice ale acestora se numără Bahamas, Jamaica, Columbia, Palestina, insula Fiji, Uzbekistan, Thailanda dar și destinații inedite din Africa precum Uganda, Ethiopia sau Zimbabwe.

Percepută drept lansarea anului pe piața bancară din România, Salt Bank a atras peste 100.000 de clienți doar în primele 10 zile. Rata rapidă de salt a utilizatorilor la neobanking confirmă apetitul acestora pentru servicii bancare actuale, 100% digitale, care să asigure în același timp siguranță, inovație, agilitate și o experiență bancară umană, prietenoasă.

Cum influențează fondatorii viitorul băncii

Salt Bank a lansat un model unic pe piața bancară din România, prin care toți cei care s-au înrolat în Comunitatea Fondatorilor primesc un set de beneficii speciale. Unul dintre cele mai interesante este că pot influența viitorul bănciiiar cei 100.000 de fondatori au și făcut-o deja. Salt Bank a strâns până în prezent peste 6.000 de idei și feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunității Fondatorilor Salt. Prin participarea activă în comunitate, fondatorii influențează direct viitorul Salt.

Feedback-ul lor a fost esențial pentru îmbunătățirea experienței oferite de Salt Bank. Comunitatea a fost implicată în luarea unor decizii precum: “punctele de fondator” – care au fost numite puncte de fondator și nu altfel, transformarea punctelor de fondator în bani și/sau acțiuni (o idee provenită de asemenea din comunitate), precum și nevoia de suport uman (oameni – oameni) în Care Center.

Salt Bank este mai mult decât un neobank; este viitorul banking-ului digital în România, pregătit să ofere servicii financiare persoanelor fizice cu cetățenie română, la standarde internaționale, cu un puternic accent pe tehnologie și conformitate regulatorie. Salt Bank, cu sediul în România, este deținută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare bancă din SEE.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Alexandru Radulescu - managing partner SVN Credit

SVN Credit: Ratele și dobânzile creditelor ipotecare au ajuns la nivelul din 2019

Articolul următor

Cinci sfaturi financiare pentru tinerii din Gen Z care vor să plece la studii în străinătate

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share