Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Trei branduri din Ardeal au ajuns în finala BVB Arena

Ferma cu Omenie (județul Alba), Perla Harghitei (Harghita) și Răzvan Idicel (Mureș) au reușit să pătrundă într-o gală dominată de companiile bucureștene.

15 companii românești au ajuns pe scena Galei BVB Arena, organizată de Bursa de Valori București și partenerii săi. Ele întăresc misiunea declarată a BVB de a se poziționa drept principal canal de finanțare pentru companiile românești și de a promova companiile care contribuie la dezvoltarea economiei locale.



Companii românești finaliste ale BVB Arena activează în sectoare de activitate diverse și cu o însemnătate aparte pentru economie: construcții, agricultură, educație, transport, tehnologia informației, industria alimentară.

Care sunt finaliștii:

  • Abund Berry – agricultură
  • Alezzi Beach Resort – construcții
  • Autonom – transport
  • Boromir – industria alimentară
  • Edus Platform – IT&C
  • Eturia – turism
  • evoMAG – comerț
  • Ferma cu Omenie – FMCG
  • Ivatherm – sănătate
  • Mindit Services – IT&C
  • Perla Harghitei – industria alimentară
  • BlueSpace Technology – auto
  • IT Genetics (vot public) – IT&C
  • Bookzone (vot public) – educație
  • Răzvan Idicel (vot public) – industria alimentară

 

 

“Ne bucurăm, pe de o parte, că v-am descoperit, că urcați pe scena BVB Arena pentru a vă face și mai vizibili și, pe de altă parte, ne bucurăm că vă punem în contact între voi, dar și cu resurse care vă pot ajuta să vă dezvoltați, oferindu-vă acces la finanțare, expertiză și consultanță.”, a declarat Radu Hanga, președintele BVB.

„Am pornit la drum cu acest proiect în anul 2017, cu gândul de a iniția, la acea vreme, un dialog cu comunitatea de antreprenori din tara noastră, pentru ca ei să cunoască posibilitatea de a se finanța prin bursă, și nu numai.

Cele 15 companii finaliste ale acestei ediții se alătură celor peste 1.500, care deja fac parte din program și au acces la resursele financiare care pot fi puse la dispoziție de numărul tot mai mare de investitori la bursă, la informațiile valoroase oferite de workshop-urile la care pot participa în cadrul programului și, nu în ultimul rând, la șansa de a face parte dintr-un ecosistem care se dezvoltă tot mai mult, și la performanțele notabile ale pieței de capital din România”, a spus Adrian Tănase, CEO al BVB.

BVB

Urmează mentoratul

În perioada următoare vor fi organizate workshop-urile din cadrul programului de mentorat la care vor putea participa companiile finaliste și semifinaliste ale ediției de anul acesta, companii nominalizate în ediția curentă sau care sunt înregistrate în platforma programului.

Workshop-urile reprezintă o oportunitate pentru participanți de a acumula noi cunoștințe în diverse arii de activitate, împărtășite de reprezentanți ai partenerilor programului. La începutul anului viitor, poveștile companiilor finaliste, spuse chiar de către cei care au pus bazele acestora, se vor regăsi în cartea BVB Arena și în cadrul podcast-ului dedicat programului.

BVB Arena a fost lansat în 2017, iar cele șase ediții au strâns 1.200 de companii nominalizate în program și 20 semifinaliste și finaliste care au folosit instrumentele puse la dispoziție de BVB. Valoarea celor 37 de runde de finanțare de acțiuni și emisiuni de obligațiuni la BVB, derulate de cele 20 de companii, a depășit 236 de milioane de euro.

Poveștile de succes, lansate în 2025

Programul BVB Arena este structurat în mai multe etape. Prima s-a desfășurat în perioada aprilie – mai, în care antreprenorii, comunitatea formată în jurul companiilor, angajații și partenerii, membrii comitetului de nominalizare au putut înscrie în platforma dedicată compania în al cărei potențial au crezut.

În a doua fază, în iunie, a avut loc selecția celor 50 de semifinaliste realizată de către comitetul de nominalizare, iar în iulie publicul a votat compania favorită, în urma căruia trei societăți cele mai votate au intrat direct în finală. Juriul, care s-a întrunit în august, a selectat celelalte 12 companii finaliste. Numele celor 15 companii finaliste au fost anunțate în cadrul galei.

O altă etapă a programului, în perioada octombrie-noiembrie, este dedicată mentoratului la care vor putea participa companiile finaliste și semifinaliste, nominalizate în ediția curentă sau care se înregistrează în platformă. Ultima etapă a ediției este reprezentată de redactarea cărții care conține poveștile de succes ale finalistelor din acest an, ce va fi lansată la începutul lui 2025.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Asalt la Banca Transilvania. Investitorii au cerut obligațiuni de 2,5 miliarde €

Articolul următor
Prin proiectul SPIRE, reședința județului Maramureș a câștigat premiul la categoria trai verde pentru infrastructura urbană și calitatea vieții în cadrul competiției globale World Green City Awards.

Municipiul Baia Mare, premiat pentru reconversia fostelor terenuri industriale

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share