Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Grupul TRICKSHOT își extinde prezența și aduce conceptul inovator #FunDining în centrul comercial AFI Cotroceni

Grupul TRICKSHOT își extinde prezența și aduce conceptul inovator #FunDining în centrul comercial AFI Cotroceni prin inaugurarea unei noi locații, estimând o cifră de afaceri de 3 milioane de euro pentru primul an. Acesta este al patrulea restaurant din conceptul #FunDining și a șaptea unitate operată de grup.



Noua locație, situată la etajul 1 al centrului comercial, impresionează printr-un design modern, cu un bar iconic amplasat strategic deasupra food court-ului și o bucătărie complet deschisă, echipată cu aparatură și tehnologii de ultimă generație, are  o capacitate de 200 de locuri și o suprafață totală de 1.200 mp.

Un meniu variat și experiențe gastronomice inedite

Noua locație oferă preparate diverse, de la opțiuni clasice la rețete mai elaborate, toate pregătite la vedere, în bucătăria deschisă. Printre atracțiile locației se numără renumitul cuptor Josper, fiind un echipament culinar de top, care combină tehnologia de grătar și cuptor pentru a oferi preparate cu texturi și arome unice, precum și pizza realizată într-un cuptor Modena, renumit și el pentru performanțele sale, dar și deserturile signature cum ar fi Tiramisu și San Sebastian Cheesecake. În plus, este pentru prima dată când TRICKSHOT introduce cafeaua de specialitate în meniul său.

Prin deschiderea noii locații din AFI Cotroceni dorim să consolidăm misiunea noastră de a redefini ospitalitatea în restaurantele de mall, oferind oaspeților noștri experiențe integrate care combină cele mai noi elemente de design cu gastronomia și divertismentul de calitate, toate la un preț accesibil. Fiecare detaliu al acestui spațiu este gândit să creeze momente memorabile și să faciliteze conexiuni autentice într-un ambient informal și moder”, a declarat Ion Tănăsescu, Co-founder și CEO TRICKSHOT Group.

Brandul TRICKSHOT a fost fondat în mai 2014, o dată cu deschiderea primei locații în Promenada Mall, urmată de  Mega Mall în 2017 și AFI Brașov în 2022, însă în paralel Grupul a dezvoltat și alte concepte.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Colliers: România conduce în creșterea retailului nealimentar din UE

Articolul următor

POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business 2024 – principalele concluzii

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share