Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Macromex și OptiComm.AI transformă viitorul comerțului business-to-business

Bocardo

Macromex, lider în distribuția și producția de produse alimentare congelate din România, și start-upul românesc OptiComm.AI au lansat Magico AI, serviciu de predicție pe bază de inteligență artificială, integrat în platforma Bocado.ro.



Lansarea reprezintă un pas important în digitalizarea aprovizionării pentru industria de hoteluri, restaurante și catering (HoReCa) din România, consolidând misiunea Bocado de a simplifica și eficientiza acest proces.

Parteneriatul cu OptiComm.AI consolidează atât poziția Macromex ca inovator în sectorul distribuției alimentare, cât și pe cea de susținător al tehnologiei locale. Macromex va folosi serviciile OptiComm.AI pentru a-și optimiza diverse procese din business.

Prin utilizarea algoritmilor avansați de deep learning și a sistemelor AI, OptiComm.AI analizează și corelează multiple surse de date: comenzile trecute ale fiecărui client și alți factori care pot influența cererea (sezonalitatea, starea vremii, evoluția salariului mediu, perioadele de post), astfel încât fiecare client să aibă o predicție personalizată și relevantă.

„Secretul prin care Macromex și-a păstrat poziția de piață a fost căutarea permanentă a celor mai inovatoare soluții tehnologice pentru a îmbunătăți experiența partenerilor din segmentul HoReCa. Clienții noștri petrec 20% din timp pentru aprovizionare.

Parteneriatul cu OptiComm.AI reprezintă un pas important, oferindu-ne o metodă de a anticipa viitorul și de a reduce semnificativ timpul petrecut de partenerii noștri în procesul de aprovizionare. Comanda din platforma Bocado.ro se poate trimite acum cu doar două clicuri”, a declarat Albert Davidoglu, CEO al Macromex.

„OptiComm.AI nu se limitează la a prezice cererea. Platforma noastră identifică scenariul optim de vânzări pentru fiecare companie în parte și prezice acțiunile necesare pentru a-l atinge. Alegerea făcută de Macromex validează capacitatea noastră de a rezolva provocări complexe din industria de retail și distribuție.”, a adăugat Cristi Movilă, CEO al OptiComm.AI.

Implementarea OptiComm.AI face parte dintr-o strategie mai amplă a Macromex de digitalizare și optimizare a proceselor operaționale. Soluția, care beneficiază de suportul unor parteneri tehnologici globali ca Microsoft, Google sau AWS, continuă să fie adoptată de companii importante din retail și logistică.

Macromex este lider în distribuția de produse alimentare congelate în România, cu o prezență de peste 30 de ani pe piață. Compania este recunoscută pentru brandurile proprii precum Edenia, Food & Glory, Corso, dar și pentru parteneriatele cu branduri internaționale de renume. Cu o rețea extinsă de distribuție și facilități moderne de depozitare, deservește atât sectorul retail, cât și HoReCa, menținând cele mai înalte standarde de calitate și siguranță alimentară.

OptiComm.AI este o companie românească de tehnologie care permite companiilor să anticipeze nevoile cumpărătorilor și să-și ajusteze procesele de business pentru a le putea îndeplini. Folosind un sistem proprietar de colectare și corelare a datelor, împreună cu predicții bazate pe AI, oferă soluții pentru optimizarea operațiunilor în retail și logistică. Dezvoltată cu expertiză și capital 100% românești, platforma OptiComm.AI este rezultatul colaborării unei echipe de specialiști cu experiență vastă în management, marketing, Deep Learning și AI.

Bocado.ro este platforma B2B de achiziții dedicată HoReCa. Construită pe infrastructura VTEX și lansată de Macromex, oferă un ecosistem digital de tip marketplace, cu 25 de furnizori specializați. Aceasta centralizează produse alimentare și nonalimentare, simplificând procesul de aprovizionare pentru restaurante, hoteluri, cafenele, afaceri din domeniul ospitalității. Funcționalitățile inteligente (Magico AI) reflectă angajamentul său de a livra o experiență modernă de aprovizionare, eficientă și adaptată nevoilor reale ale profesioniștilor din HoReCa.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
TAZ

TAZ IT dezvoltă un nou data center în Târgu Mureș

Articolul următor

10 oferte pentru construcția școlii de peste 122 milioane lei din cartierul Nufărul

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share