Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Avi Compact 2025: Creștere estimată peste media pieței

Avi Compact estimează pentru 2025 o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 10%, mizând în special pe segmentul corporate, unde companiile plănuiesc să înlocuiască echipamentele vechi și ineficiente, în vederea reducerii costurilor operaționale. Specialiștii companiei anticipează o creștere medie a pieței HVAC (încălzire, ventilație, aer condiționat) de maximum 5% în 2025, sub nivelul înregistrat în ultimii doi ani, când evoluțiile au fost de 10%-15%.



Lipsa de predictibilitate din acest an, liberalizarea treptată a prețurilor la energie și contextul geopolitic sunt factori care pot afecta negativ evoluția industriei. În ciuda acestora, sectorul HVAC a înregistrat o creștere constantă în ultimii cinci ani, susținută în mare parte de fondurile europene nerambursabile și programele guvernamentale.

“Piața rezidențială este estimată să crească și în 2025 cu aproximativ 5%, în special datorită înlocuirii aparatelor de climatizare învechite. Consumatorii se orientează spre echipamente cu eficiență energetică ridicată și funcții avansate, precum purificarea aerului și conectivitatea Wi-Fi., peste 60% dintre aparatele achiziționate vor fi din gama medie de preț”, explicã Marian Pandele, Director Executiv Avi Compact.

Pentru segmentul corporate, se estimează o creștere de 5-7%, susținută în special de cererea venită din domeniul logistic și comercial. Peste 80% dintre comenzile preconizate vor viza chillere de nouă generație, capabile să asigure climatizarea eficientă indiferent de temperatura exterioară.

„Ne așteptăm în acest an și la o creștere a cererii pentru mentenanță corectivă. De aceea, din aceasta primăvară, recomandăm clienților să efectueze mentenanța preventivă, pentru a evita problemele în perioadele de vârf și pentru a prelungi durata de viață a echipamentelor. În plus, această practică reduce consumul de energie – un beneficiu valabil și pentru clienții rezidențiali. Estimăm că mentenanța va contribui cu aproximativ 25% la cifra de afaceri”, adaugă Marian Pandele.

Totodată, Avi Compact estimeazã o majorare cu 10% a tarifelor pentru serviciile de montaj și mentenanță, pe fondul creșterii cheltuielilor generate de eliminarea facilităților fiscale pentru sectorul construcțiilor și a creșterii salariului mediu.

Începând cu luna aprilie, Avi Compact adaugă un nou brand în portofoliu: Mitsubishi Heavy, ceea ce va implica extinderea echipei de ingineri și tehnicieni. Noul brand este recunoscut pentru soluțiile de climatizare și ventilare destinate clădirilor de mari dimensiuni, spațiilor comerciale și hotelurilor. Compania estimează că acest brand va deține o cotă de 5% din vânzările din 2025.

Distribuția cotei de piață pentru brandurile din portofoliul Avi Compact în 2025 va fi următoarea: 70% Daikin, 25% Samsung, 5% Mitsubishi.

Avi Compact a încheiat anul trecut cu o creștere record a cifrei de afaceri, de aproximativ 30%, cea mai mare din istoria companiei. Sezonul de vară a adus cele mai mari vânzări din segmentul corporate și rezidențial de la înființarea companiei.

Printre cele mai importante proiecte realizate în ultimele 12 luni se numără un proiect de referință pentru First Bank, care a presupus reabilitarea completă a sistemului de climatizare și BMS pentru clădirea centrală a băncii (P+14). Lucrările s-au desfășurat non-stop, fără a afecta activitatea instituției.

Alte proiecte relevante includ modernizarea sucursalelor BCR și furnizarea de echipamente pentru climatizarea halelor de baterii pentru stocarea energiei, deținute de compania Monsson.

Avi Compact este de 15 ani cel mai mare distribuitor Daikin din România şi una dintre cele mai importante companii din sectorul HVAC.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Tendințele actuale din industria ospitalității: QSR, livrările și restaurantele cu personalitate domină preferințele consumatorilor

Articolul următor

Patru lucruri pe care să le știți atunci când alegeți anvelopele?

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Citeste mai mult

KINDER EXPO în Timișoara

KINDER EXPO, târg dedicat femeilor însărcinate, bebelușilor și copiilor , va avea loc în Timișoara, între 23 și…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share