Casa de modă cu specific italian a prezentat noile sale linii de sezon printr-un eveniment marcat de prezența “dublului” Ana Bogdan – Patrick Ciorcilă.
“Lansarea oficială de la Cluj a celor două colecții Consiglieri este însoțită de cele de la București și Timișoara. Conceptul nostru este cel de personalizare; astfel alegem țesăturile, reverele, buzunarele, interiorul, cu linii adaptate.
Colecția de primăvară-vară Essenza di Lusso, precedată de o campanie cu Adrian Mutu, este inspirată din frumusețile Insulei Capri, fiind compusă din piese colorate, relaxate, respirabile. La ambele linii, de femei și bărbați, colaborăm cu parteneri din Italia, Franța sau Marea Britanie.
În colecția de vară sunt țesături în combinații de mătase, lână și in, pentru zile însorite. Pe lângă sacouri avem și tricouri de cașmir, in, bumbac. Ne adresăm mai ales celor de peste 35 de ani care știu ce vor, caută o imagine curată, impecabilă.
Este un lux, dar unul care nu strigă, adică îl observi, dar nu sare în ochi, care transmite o energie faină. De data aceasta am venit și cu o linie vestimentară destinată doamnelor, că tot primit întrebări din partea soțiilor clienților: „dar pentru noi, când?”.
Așadar, am decis să pregătim din acest sezon și o linie pentru doamne, pe conceptul “su misura” (la comandă, n. red.). Toate ținutele pot fi personalizate, iar împreună cu consultanții noștri vestimentari doritorii pot alege dintr-o vastă selecție de țesături”, a rezumat Vlad Hebe, Managing Partner al Consiglieri.
Sportivii României, în prim-plan
“Din acest an am început parteneriatul cu Patrick Ciorcilă – un colaborator devenit client, apoi devenit ambasador de brand. Ne place lumea sportivă, pregătim ținute pentru echipa de baschet masculin și stafful tehnic al echipei U-BT Cluj.
Sportivii sunt receptivi la modă, ajung la noi cu gândul că vin la experți vestimentari, deci ne acceptă sfaturile. Desigur, ținutele destinate lor au mai multă elasticitate decât cele de ceremonie. Le-am adaptat pentru că avem în portofoliu și țesături foarte confortabile din punct de vedere funcțional. Printre ambasadorii noștri se mai numără Ianis Hagi, Gică Popescu.
Am ales cele trei categorii de vârstă pentru a arăta că putem merge în orice direcție: generația tânără, intermediară și „de aur”. Pentru noi, ambasadorii nu sunt ceva comercial. Devin prietenii noștri, îi alegem dintre oamenii care cred cu adevărat în ceea ce facem. În curând vom avea primul ambasador din rândul femeilor”, ne-a mărturisit coordonatorul showroomului de la Cluj.
La lansare au fost prezente personalități din lumea sportului (jucători activi, organizatori de competiții), precum Ana Bogdan și Patrick Ciorcilă – tenis de câmp, Ramona Smereciuc – atletism, alături de oameni de afaceri, pasionați de modă. Cei prezenți au degustat specialități gastronomice și deserturi, alături de vinuri spumante Carassia.
Promovează luxul discret în România
“Sunt onorat că avem acum și un parteneriat și în nume personal, lucram foarte bine cu Consiglieri, deja de câțiva ani, pentru evenimentele Sports Festival, Transylvania Open – inclusiv la această ediție. Eram un client și înainte, îmi place ceea ce face această casă de modă, atenția la detalii. Sunt convins că va avea același succes și pe linia de doamne”, a spus Patrick Ciorcilă.
Casa de modă a lansat, la Cluj, colecția Donna by Consiglieri. “Este o celebrare a rafinamentului și a stilului de viață al femeii moderne. Veți păși într-un univers unde detaliile, atitudinea și inspirația italiană definesc o estetică aparte”, au anunțat experții vestimentari. Seara a inclus și prezentarea colecției masculine de primăvară-vară Essenza di Lusso.
Având showroomuri la Cluj, Timișoara și București, Consiglieri oferă soluții vestimentare personalizate prin conceptul “custom made”, dedicate bărbatului modern care apreciază rafinamentul și unicitatea. Fondată în 2015, Consiglieri promovează luxul discret în lumea modei masculine din România.
Aceasta colaborează cu renumite case de țesături din Italia precum Zegna și Loro Piana. Conceptul “made-to-measure” presupune piese vestimentare unice, creații pe măsura purtătorului, integrarea elementelor definitorii ale stilului personal în vestimentație: croială, modalitate de construcție, opțiuni de personalizare.
Direcțiile abordate sunt ținute de ceremonie, business și “ready to wear”. Brandul include costume business, cămăși, paltoane, jeans, pantaloni chino, tricotaje, tricouri polo și cămăși popover. Acestea sunt completate de încălțăminte personalizată care evidențiază ținuta: pantofi oxford și derby, sneakers, loafers și double-monk.