La mai bine de un deceniu de la debutul BayerFidelis, Bayer România face următorul pas și lansează programul de fidelizare conceput să ofere fermierilor români acces la cele mai noi inovații în domeniu.
Platforma Legend vine cu o interfață complet reproiectată, oferind o experiență de utilizare modernă și intuitivă, dintre care cea mai notabilă este posibilitatea acumulării punctelor de loialitate pe o perioadă extinsă de trei ani.
„Legend reprezintă evoluția naturală a programului BayerFidelis, aducând îmbunătățiri substanțiale bazate pe feedback-ul fermierilor noștri. Flexibilitatea acumulării punctelor pe trei ani și sistemul integrat de acces sunt doar două dintre inovațiile care vor optimiza semnificativ experiența utilizatorilor”, a declarat Sorin Daraban, manager de proiect.
Principalele îmbunătățiri ale programului:
- Acumularea strategică a punctelor pe trei ani
- Sistem Single-Sign-On pentru gestionarea eficientă a conturilor
- Interfață actualizată cu design optimizat
- Campanii de Cross-Sales cu beneficii extinse
- Portofoliu diversificat de premii de la branduri selecte
- Servicii specializate pentru optimizarea activităților agricole
O caracteristică notabilă a programului este funcționalitatea de transfer al punctelor între conturi și sistemul de tip „recomandă un prieten”, care consolidează comunitatea agricolă și oferă beneficii suplimentare.
„Prin Legend, oferim fermierilor nu doar un program de loializare modernizat, ci un ecosistem digital complet care facilitează accesul la beneficii și servicii. Noua platformă reprezintă angajamentul nostru de a răspunde nevoilor în continuă evoluție ale comunității agricole” adaugă Sorin Daraban.
Tranziția de la BayerFidelis la Legend marchează angajamentul continuu al companiei pentru inovație și adaptare la nevoile în schimbare ale fermierilor români, oferind un program modern și flexibil care răspunde cerințelor actuale ale agriculturii.
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniile știinţele vieţii, sănătate şi nutriție. În conformitate cu misiunea companiei „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”, produsele și serviciile oferite sunt concepute pentru a ajuta oamenii și planeta să prospere prin sprijinirea eforturilor de a face față provocărilor majore prezentate de o populație globală în creștere și în proces de îmbătrânire.
Compania se angajează să contribuie la dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. Grupul Bayer își propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea și să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare.
Bayer este un etalon de încredere, autenticitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2024, grupul avea 93.000 de angajați și vânzări de 46,6 miliarde de euro. Cheltuielile cu cercetarea și dezvoltarea, înainte de elementele speciale, s-au ridicat la 6,2 miliarde de euro.