Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Bihorul va avea strategie de dezvoltare turistică pe termen mediu și lung

Mircea Mălan, președintele Consiliului Județean Bihor, a semnat marți, 2 iunie 2025, contractul pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare Turistică a Județului Bihor cu reprezentanții firmei S.C. Brandberry S.R.L., Romulus Oprica și Călin Ile.

Valoarea contractului este de 200.000,00 de lei, fără TVA. Firma va avea la dispoziție 8 luni pentru realizarea strategiei din momentul ordinului de începere care va fi dat în zilele următoare.



Ce cuprinde strategia

Strategia de dezvoltare turistică are rolul de a propune un plan de acțiune pe termen mediu și lung (5–10 ani) și un calendar de implementare.

Potrivit contractului, firma câștigătoare va trebui să organizeze întâlniri cu reprezentanți ai mediului administrativ, de afaceri, ONG-uri și cu factori de decizie relevanți.

Județul Bihor are unul dintre cele mai mari și mai diversificate potențiale turistice din țară. Acesta se concentrează în resursele geotermale extraordinare (exploatate în prezent cu precădere la Băile Felix și 1 Mai) și în biodiversitatea Munților Apuseni.

În acest context, este nevoie de dezvoltarea unui turism sustenabil, care să valorifice din plin potențialul geotermal și cadrul natural și să atragă mai mulți turiști interni și internaționali. Totodată, este nevoie de crearea unui sistem capabil să utilizeze coerent toate atracțiile turistice (resursele naturale, patrimoniul arhitectural urban și rural, patrimoniul gastronomic, patrimoniul istoric, muzeografic, patrimoniul imaterial, incluzând tradițiile, obiceiurile și meșteșugurile), prin dezvoltarea infrastructurii, promovarea eficace și creșterea calității resursei umane din domeniu.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
PACJ

Euras are un an să reabiliteze Palatul Administrativ din Cluj

Articolul următor
CMCN

Exproprierile pe Centura Metropolitană a Clujului costă 200 milioane €

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share