Andreea Comșa, consultant Colina Nouă Cluj, detaliază argumente cheie pentru o nouă fază de investiții într-un proiect unicat, pentru dezvoltatori și cumpărători.
Ce înseamnă proiectul Colina Nouă pentru Cluj?
A.C.: Proiectul Colina Nouă este un concept unic pe piața imobiliara nu doar din Cluj, ci din întreaga țară. Colina Nouă nu este doar un proiect rezidenţial – este un ecosistem integrat care reunește: Colina Learning Center – o școală internaţională acreditată unde studiază în prezent peste 60 de copii, Colina Farm – o fermă organică sustenabilă care organizează constant evenimente, precum deja celebrul Festival al Silvoiței, și, totodată, o comunitate selectă de profesioniști și familii care locuiesc în cele 28 de vile construite în prima fază a proiectului. Localizarea Colina Nouă, la 30 de minute de Cluj-Napoca, în mijlocul unor peisaje idilice transilvănene, unde se regăsesc și facilitățile mai sus menționate, face ca acest proiect să fie unic pe piața imobiliară din România.
Care sunt planurile Colina Nouă pentru viitor?
A.C.: Având în vedere investițiile consistente în prima fază a proiectului, printre care menționez 4 mil euro în infrastructură – drumuri acces, stația de tratare a apei, instalație de alimentare cu energie electrică, lucrări majore de terasament pentru conformitate cu reglementările UE privind schimbările climatice – și totodată, luând în considerare terenul de 16 hectare disponibil spre vânzare, cu posibilitate de extindere cu încă 59 de hectare situate intravilan, ne dorim să găsim un dezvoltator care are viziunea și resursele necesare, pentru a duce mai departe povestea.
În această etapă derulăm o campanie de marketing prin care ne propunem să identificăm și să centralizăm toate persoanele interesate de achiziția unei vile în faza a doua a proiectului. Obiectivul principal este de a demonstra unui potențial dezvoltator că acest concept rezidențial distinct se bucură de un real interes din partea pieței și răspunde nevoilor unui segment semnificativ de cumpărători. Mai mult decât atât, acest concept îi deservește cu precădere pe cei care își doresc pentru copiii lor o plimbare de 2 minute până la școală, pe jos sau cu bicicleta, care pun accent pe siguranță lor, pe calitatea vieții și a aerului pe care îl respiră, precum și a mâncării organice la care au acces zilnic prin Colina Farms, amplasate chiar pe același teren.
De unde pot afla dezvoltatorii sau potentialii clienți, mai multe informații?
A.C.: In acest moment, website-ul proiectului – www.colinanoua.ro – este adaptat atât pentru a oferi detalii celor care își caută o vilă și doresc să se înscrie pe listele noastre, cât și potențialilor dezvoltatori care sunt interesați să investeasca în acest concept și să continue această viziune specială.