Prow Conference 2025 s-a încheiat cu succes săptămâna trecută la Timișoara, România, atrăgând peste 650 de profesioniști din domeniul produselor digitale, de nivel mediu și senior, din România și Europa.
Conferința a oferit o combinație dinamică de inspirație, învățare practică și oportunități de networking pentru product manageri și inovatori în tehnologie.
Evenimentul a avut peste 20 de speakeri experți care au împărtășit idei despre strategie de produs, creștere, inteligență artificială și tendințe tehnologice emergente.
Printre aceștia s-au numărat: Martin Eriksson (Founder at Product Tank), Radhika Dutt (Author, Speaker at Radical Product Thinking), Fabian Kleeberger (Chief Product & Growth Officer at Humanoo), Sharon Doyle (Product & Engineering Director at The Access Group), Thomas Hartmann (Co-founder at Product Masterclass), Todorka Rainova (Group Product Manager, FT Specialist at Financial Times), Raul Geană (Managing Director at Haufe Group), Dragoș Andonic (Senior Director of Product Management at Dixa), Julia Petretta (Product Design Manager at WellTech), Cristian Turcin (Lead Product at Orange Business), Krista Meinarde (Community builder, Social Media Unicorn at Latitude59), Emanuel Martonca (Founder, Consultant & Trainer at Soft Fight), Andreea Sahahov (B2B Customer Service SME & Large Accounts Manager at Orange Business), Romina Popescu (AI Product & Team Manager at EVIDEN), Corina Știrbu (Head of Marketing at accesa.eu), Krista Meinarde (Social Media & Community builder at Latitude59), Toby Humphrey (Group Product Manager at Bolt), Mikhail Shcheglov ( Chief Product Office at Birmarket), Cristobal Alonso (General Manager at Startup Wise Guys), Diana Sipos ( Vicepresident ANIS), Alin Iosa ( Product Manager at The Sandbox)











Pe lângă sesiunile principale, săptămâna Prowa găzduit peste 20 de evenimente satelit pe teme diverse precum marketing, AI, startup-uri, întâlniri și management de proiect, oferind participanților șansa de a explora domenii mai specializate și de a interacționa în grupuri mai mici.
Anul acesta, Prow Conference și-a extins impactul dincolo de Timișoara prin seria Prow on Tour, care a ajuns cu succes în hub-uri din Cluj, Budapesta, Sibiu, Timișoara și Belgrad. Această serie ajută profesioniștii din tech să se conecteze, să colaboreze și să dezvolte produse relevante pentru piață.
Pentru cei care au vrut să-și aprofundeze abilitățile practice, două workshop-uri de produs au oferit experiență hands-on, concentrându-se pe provocări reale și soluții aplicabile: Incorporating AI in your porduct game & Leveling up as a product leader.
Prow 2026 a fost deja anunțat pentru 23 octombrie 2026, iar biletele Community sunt deja disponibile în stoc limitat, pentru cei care doresc să-și asigure locul din timp.
Evenimentul nu ar fi fost posibil fără sprijinul partenerilor:
● Rockstar partners: Haufe Group, The Access Group, Eviden
● Gold partners: Bosch, Orange, OPSWAT, Stripe, Tremend, Publicis Sapient
● Starter partners: 3Pillar, ADR Vest, Aumovio, Banqup, The Sandbox
„Prow Conference continuă să crească ca un punct de reper pentru comunitatea europeană de produs,” a declarat Andrei Cosmin Munteanu, Co-fondator Prow Conference. „Suntem mândri că oferim un spațiu unde profesioniștii în tech și produs pot învăța de la experți, împărtăși bune practici și construi conexiuni valoroase care stimulează inovația.” Pentru mai multe informații despre Prow 2026 și disponibilitatea biletelor, vizitați https://prow.ro/.





 
												 
												 
												 
												



 
								 
								 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						