Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Hipermarketul Auchan Cluj Iulius Mall sărbătorește redeschiderea cu oferte exclusive și surprize pentru clienți, acum într-un nou concept modern

  • Până pe 5 octombrie clienții au parte de oferte exclusive și de beneficii speciale prin cardul de fidelitate MyCLUB Auchan

Hipermarketul Auchan din Iulius Mall Cluj a fost remodelat, având un design nou, mai modern și mai prietenos și game extinse de produse, ce oferă clienților o experiență de cumpărături îmbunătățită. 



Printre noutăți se numără raioanele modernizate de legume-fructe și pescărie, ce pun accent pe prospețime, zona Casă & Deco, ce aduce o gamă extinsă de produse și accesorii dedicate amenajării locuinței, zona de Make-up, îmbogățită cu branduri noi și mărci apreciate, precum și o zonă generoasă pentru articolele din categoria Animalier. De asemenea, vitrinele de servire asistată au fost reconfigurate pentru rapiditate, iar clienții se pot bucura acum de „Bucătăria MEA”, un spațiu modern de servire a mesei. În plus, există zone dedicate produselor eco/bio, alimentației sănătoase și sport, ușor de identificat, dar și standuri dedicate pentru producătorii locali, toate completate de Florăria MEA, cu flori proaspete și aranjamente pentru orice ocazie.

Oferte speciale care sărbătoresc redeschiderea magazinului

Până pe 5 octombrie 2025, clienții MyCLUB Auchan primesc 20% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate pentru toată gama de flori și aranjamente florale.

Totodată, aceștia beneficiază de 10% bani înapoi ca bonus pe card la achiziționarea următoarelor produse: mozzarella vrac, smântână cu gust 40% vrac, smântână 15% vrac și produse Gabby’s Dollhouse.

Mai mult, pentru fiecare sandwich cumpărat zilnic între orele 12:00 – 14:00, clienții fideli primesc o apă Dorna sau Izvorul la 500 ml. Totodată, pentru fiecare cafea Costa Coffee cumpărată din magazin în același interval orar, aceștia au parte de cadou dulce surpriza – un desert pastel de nata.

Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu peste 490 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, peste 50 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile competitive, în fiecare zi.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

COVER STORY. Pactul sănătății cu viitorul: Medici's Timișoara SPITAL. MATERNITATE. CLINICI

Articolul următor
VT

Via Transilvanica va avea bornă la Roma

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
VT
Citeste mai mult

Via Transilvanica va avea bornă la Roma

Inițiatorul traseului turistic, Alin Ușeriu, va colinda România pentru a-i convinge pe fanii acestuia să devină membri ai…
Investiții
Infrastructură
Turism
VT
Citeste mai mult

Via Transilvanica va avea bornă la Roma

Inițiatorul traseului turistic, Alin Ușeriu, va colinda România pentru a-i convinge pe fanii acestuia să devină membri ai…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share