Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

BUSINESS to more BUSINESS a ajuns la Sibiu

“Sprijiniți-ne să prevenim nefuncționarea lucrurilor și oferiți-ne informații valoroase pentru a profita de mersul economiei”. Acesta este mesajul mediului de afaceri din Sibiu transmis la Conferința Națională “BUSINESS to more BUSINESS”

Cel mai important eveniment de afaceri al anului din Sibiu – BUSINESS to more BUSINESS, s-a desfășurat joi, 26 mai 2016. Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro și a adus consultanța fiscală și strategiile de răspuns pentru schimbarea comporatamentului consumatorilor la îndemâna mediului de afaceri sibian și a celui din județele învecinate. Conferința face parte din Proiectul Național “BUSINESS to more BUSINESS”, care a inclus până acum mediul de afaceri din Brașov, Iași, Prahova, București și Sibiu.

“Prin acest proiect național ne-am pus propus să îmbunătățim modul de a face afaceri și de aceea am oferit antreprenorilor, managerilor și angajaților cheie ale celor mai importante companii din Sibiu, prezente la eveniment, instrumentele pentru ca schimbarea comportamentului consumatorilor să devină mai predictivă. Am fost însoțiți de experți în fiscalitate, consultanți de top în ceea ce privește absorbția fondurilor europene, am pus la dispoziția participanților cele mai bune instrumente pe care managerii români le pot utiliza – de la propria pregătire până la cea a angajaților, totul în contextul facilitării sporite de a face afaceri date de mediul digital”, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro

La eveniment a fost lansat, în premieră, Barometrul mediului de afaceri din Sibiu și județele învecinate, realizat de EY România și Doingbusiness.ro, un instrument extrem de util pentru antreprenorii locali, întrucât conturează, în esență, așteptările fundamentale ale mediului de afaceri pentru perioada imediat următoare. Rezultatele barometrului regional devin disponibile participanților, după eveniment.

Sesiunea de consultanță fiscală, financiară și management performant a dezvoltat modificările importante din domeniul impozitării directe aduse de noul Cod Fiscal (Cristina Hudac – Tax Manager, EY Romania), a inclus prezentarea unui instrument extrem de util pentru optimizarea lichidităților – Cash Pooling (Gabriel Popa – Associated Partner, Noerr) și a detaliat modalități de optimizare a costurilor companiei prin soluții adaptate tipului de afaceri (Andreea Cramer – Director Segment & Base Management, Telekom Romania). Pornind de la propria experiență antreprenorială, Tudor Gorcia – Director General, TNT Computers (Partener Microsoft Romania) și-a prezentat viziunea asupra managementului de succes.

Daniel Pană – Country Manager, SAS România a arătat avantajele investițiilor în ceea ce reprezintă Big Data și Big Data Analytics în scopul adaptării conversației companiilor cu clienții, proces care devine astfel anticipativ și predictiv, în timp ce Roxana Mircea – Managing Partner, REI Finance Advisors a reușit să răspundă numeroaselor întrebări, personalizate pentru antreprenorii prezenți la eveniment, despre cine, cum și când poate obține fonduri europene nerambursabile.

Cei peste 130 de antreprenori, manageri și angajați cheie din companii prezenți la eveniment, au manifestat un interes deosebit și pentru tendințele moderne în marketing și comunicare (Doru Panaitescu – Digital Marketing Pioneer) și generarea de oportunități imediate de vânzare prin monetizarea provocărilor mediului on-line (Dumitru Ion – CEO, Kompass Romania). Metodele simple pentru a aplica principiile fundamentale ale succesului au fost relevate de Valentin Matresu – Executive Coach, PGI Certified Consultant iar tehnicile practice de dezvoltare personală au fost prezentate de Daniela Dumitru – Marketing Manager, Omega Pharma.

Conferința națională “BUSINESS to more BUSINESS” continuă cu evenimentele de la Constanța (16 iunie 2016), Cluj-Napoca (13 octombrie 2016), Galați (10 noiembrie 2016),  Oradea (24 noiembrie 2016), Timișoara (decembrie 2016). Totodată, în octombrie 2016, la București, doingbusiness.ro organizează evenimentul CEO Conference. (detaliile despre CEO Conference 2015 sunt disponibile aici: http://evenimente.doingbusiness.ro/mcr-events/2015 ).

Despre Doingbusiness.ro
Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Continental se extinde si investeste inca 12 mil. euro

Articolul următor

Fermieri din 10 țări vin la București în noiembrie, la RALF 2016

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share