Importate Lideri si afaceri

Firma de consultanță BearingPoint atinge un nou vârf în 2015 la nivel european

BearingPoint, una dintre cele mai importante firme de consultanță în management și tehnologie, a avut un nou an puternic în 2015. Firma a raportat o cifră de afaceri de 563,3 milioane de euro pentru întregul an, cel mai ridicat nivel de la management buy-out-ul companiei din 2009, și a înregistrat un număr record de contracte noi. Firma de consultanță a avut un an de creștere profitabilă și sustenabilă, în special în prima parte a anului 2015, tendință care a continuat și în primul trimestru al anului 2016.

În 2015, BearingPoint și-a reorganizat activitatea și a creat trei piloni sinergici: Consultanță, Soluții și Asocieri. Cele trei unități colaborează pentru stimularea inovației, a veniturilor sustenabile și a valorii oferite clienților.

O mare parte a dezvoltării viitoare se așteaptă de la unitatea de business Soluții, care oferă soluții software pentru rezultate rapide. BearingPoint a investit foarte mult în această unitate, axându-se pe transformare digitală, soluții de reglementare și analitică avansată. Ca urmare, comenzile au înregistrat o creștere de 44%.

Un alt pas important întreprins pentru a oferi și mai multe soluții de tehnologie digitală a constat în achiziționarea Magenta Advisory, cu sediul în Helsinki, cea mai importantă firmă independentă de consultanță în management pentru dezvoltarea afacerilor digitale din regiunea nordică.

Peter Mockler, care în anul 2015 a fost reales în funcția de Managing Partner al BearingPoint pentru a treia oară, declara: „Trăim într-o lume care se schimbă rapid și trebuie să rezolvăm problemele clienților prin soluții noi, concentrându-ne pe necesitățile specifice lor. Combinarea activităților de Consultanță și Soluții, precum și orientarea către afaceri, ne va ajuta să ne diferențiem de firmele tradiționale de consultanță, software și tehnologie”.

O altă prioritate strategică constă în extinderea BearingPoint la nivel global, prin intermediul alianţelor. Începând cu 14 țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa în anul 2009, compania și-a extins prezența în 35 de țări, cu peste 10.000 de specialiști pregătiți să își ajute clienții din întreaga lume. În anul 2015, compania a câștigat contracte cheie în Orientul Mijlociu, și-a sporit operațiunile în China, a deschis un al treilea sediu în România și a construit un Centru comun de Excelență împreună cu partenerul său de alianță ABeam Consulting din Singapore.

„Sunt deosebit de încântat să anunț că dezvoltarea noastră dinamică a permis BearingPoint să numească mai mulți noi parteneri în companie în anul 2015 decât în orice alt an. În 2016, vom continua să punem în aplicare strategia noastră și să menținem tendința de creștere pe care am dobândit-o în ultima partea a anului trecut.

Mă aștept ca noua noastră strategie și investițiile realizate în ultimii ani să accelereze dezvoltarea noastră în 2016 și să ne atingem obiectivul ambițios de a înregistra venituri brute de 1 miliard de euro până în 2020.

Vom valorifica prezența noastră la nivel global și vom continua să oferim angajaților noștri toată susținerea necesară. Cel mai important este să avem relații strânse cu clienții noștri și să fim proactivi în identificarea modului în care îi putem ajuta cel mai bine”, a comentat Peter Mockler.

„În România, profitul brut a crescut în 2015 cu aproape 30% faţă de 2014. Anul acesta continuăm să investim în creşterea business-ului, una din iniţiative fiind infiinţarea centrului digital de excelenţă din Romania, pentru a încuraja inovaţia, gândirea antreprenorială şi creativitatea.” a spus Christian Gurny, Country Leader BearingPoint Romania

Despre BearingPoint

Consultanții BearingPoint știu că lumea afacerilor este în permanentă schimbare și că problemele complexe rezultate necesită soluții inteligente și adaptabile. Clienții noștri, indiferent că activează în domenii comerciale sau financiare ori în administrație, obțin rezultate reale atunci când colaborează cu noi.

Îmbinăm abilitățile industriale, operaționale și tehnologice cu produse brevetate pentru a crea soluții personalizate pentru provocările cu care se confruntă fiecare client în parte. Această abordare adaptabilă reprezintă esența culturii noastre și a dus la crearea de relații de durată cu multe dintre companiile și organizațiile importante din întreaga lume.

Rețeaua noastră mondială de consultanță, care include peste 10.000 de specialiști, deservește clienți din peste 75 de țări, cărora le garantăm rezultate palpabile și succes de durată.

Related posts

Lindab: tendinte globale care influenteaza viitorul constructiilor

Transilvania Business

Pe locuri, fiți gata, start! S-a dat startul pentru Be an Innovator Student 2019 – concurs de idei pentru studenți

Stefana Muresan

Dental Experts: 10 ani de la deschidere, 70 de ani de experienţă, o familie cu trei generaţii de medici

redactia

Marian Orzu, transfer la CTP

Transilvania Business

Zece firme vor ocupa o treime din Parcul Industrial Bistriţa Sud

Stefana Muresan

Sibiu: Compa va amenaja două hoteluri

Stefana Muresan

Două zile până la evenimentele Transilvania Open 4 Business 2017! 

Ligia Voro

Elite în business. Județul Mureș. Dürkopp Adler România – calitate, de 23 de ani

Transilvania Business

Kaufland, OMV Petrom şi Automobile Dacia – companiile cu cel mai mare număr de angajaţi

Stefana Muresan

Zece rezidenți în Parcul Industrial Bistriţa Sud

Stefana Muresan

“Fiscal do’s and don’ts when working with inter-company/group transactions”

Transilvania Business

Banca Transilvania vrea să preia restul de 33,23% din acţiunile Victoriabank

Stefana Muresan

Este greu să creezi business plan-uri într-o piaţă volatilă

Investiție de 17 milioane de euro finalizată cu brio de Repcon Oradea

Transilvania Business

Rockwell Automation opens new office in Romania

BDO Romania, birou la Iasi

HR Summit Cluj-Napoca

Transilvania Business

Digital Health B2B Skype Match 2016

Transilvania Business

IMMOFINANZ, raport pentru S1

Transilvania Business

UVT, UBB și Academia Română, nominalizate la prestigioasele Scopus Awards România

Stefana Muresan

Herbstfest la Cluj: România – Germania, o relație comercială anuală de 27 miliarde euro

Stefana Muresan

Interes major pentru Transylvania Horse Show 2016

Emerging Europe Property Forum – London 2016

Transilvania Business

Peste 1 milion de numere de telefonie, în rețeaua Digi Mobil

Stefana Muresan

Leave a Comment