Importate Lideri si afaceri

Firma de consultanță BearingPoint atinge un nou vârf în 2015 la nivel european

BearingPoint, una dintre cele mai importante firme de consultanță în management și tehnologie, a avut un nou an puternic în 2015. Firma a raportat o cifră de afaceri de 563,3 milioane de euro pentru întregul an, cel mai ridicat nivel de la management buy-out-ul companiei din 2009, și a înregistrat un număr record de contracte noi. Firma de consultanță a avut un an de creștere profitabilă și sustenabilă, în special în prima parte a anului 2015, tendință care a continuat și în primul trimestru al anului 2016.

În 2015, BearingPoint și-a reorganizat activitatea și a creat trei piloni sinergici: Consultanță, Soluții și Asocieri. Cele trei unități colaborează pentru stimularea inovației, a veniturilor sustenabile și a valorii oferite clienților.

O mare parte a dezvoltării viitoare se așteaptă de la unitatea de business Soluții, care oferă soluții software pentru rezultate rapide. BearingPoint a investit foarte mult în această unitate, axându-se pe transformare digitală, soluții de reglementare și analitică avansată. Ca urmare, comenzile au înregistrat o creștere de 44%.

Un alt pas important întreprins pentru a oferi și mai multe soluții de tehnologie digitală a constat în achiziționarea Magenta Advisory, cu sediul în Helsinki, cea mai importantă firmă independentă de consultanță în management pentru dezvoltarea afacerilor digitale din regiunea nordică.

Peter Mockler, care în anul 2015 a fost reales în funcția de Managing Partner al BearingPoint pentru a treia oară, declara: „Trăim într-o lume care se schimbă rapid și trebuie să rezolvăm problemele clienților prin soluții noi, concentrându-ne pe necesitățile specifice lor. Combinarea activităților de Consultanță și Soluții, precum și orientarea către afaceri, ne va ajuta să ne diferențiem de firmele tradiționale de consultanță, software și tehnologie”.

O altă prioritate strategică constă în extinderea BearingPoint la nivel global, prin intermediul alianţelor. Începând cu 14 țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa în anul 2009, compania și-a extins prezența în 35 de țări, cu peste 10.000 de specialiști pregătiți să își ajute clienții din întreaga lume. În anul 2015, compania a câștigat contracte cheie în Orientul Mijlociu, și-a sporit operațiunile în China, a deschis un al treilea sediu în România și a construit un Centru comun de Excelență împreună cu partenerul său de alianță ABeam Consulting din Singapore.

„Sunt deosebit de încântat să anunț că dezvoltarea noastră dinamică a permis BearingPoint să numească mai mulți noi parteneri în companie în anul 2015 decât în orice alt an. În 2016, vom continua să punem în aplicare strategia noastră și să menținem tendința de creștere pe care am dobândit-o în ultima partea a anului trecut.

Mă aștept ca noua noastră strategie și investițiile realizate în ultimii ani să accelereze dezvoltarea noastră în 2016 și să ne atingem obiectivul ambițios de a înregistra venituri brute de 1 miliard de euro până în 2020.

Vom valorifica prezența noastră la nivel global și vom continua să oferim angajaților noștri toată susținerea necesară. Cel mai important este să avem relații strânse cu clienții noștri și să fim proactivi în identificarea modului în care îi putem ajuta cel mai bine”, a comentat Peter Mockler.

„În România, profitul brut a crescut în 2015 cu aproape 30% faţă de 2014. Anul acesta continuăm să investim în creşterea business-ului, una din iniţiative fiind infiinţarea centrului digital de excelenţă din Romania, pentru a încuraja inovaţia, gândirea antreprenorială şi creativitatea.” a spus Christian Gurny, Country Leader BearingPoint Romania

Despre BearingPoint

Consultanții BearingPoint știu că lumea afacerilor este în permanentă schimbare și că problemele complexe rezultate necesită soluții inteligente și adaptabile. Clienții noștri, indiferent că activează în domenii comerciale sau financiare ori în administrație, obțin rezultate reale atunci când colaborează cu noi.

Îmbinăm abilitățile industriale, operaționale și tehnologice cu produse brevetate pentru a crea soluții personalizate pentru provocările cu care se confruntă fiecare client în parte. Această abordare adaptabilă reprezintă esența culturii noastre și a dus la crearea de relații de durată cu multe dintre companiile și organizațiile importante din întreaga lume.

Rețeaua noastră mondială de consultanță, care include peste 10.000 de specialiști, deservește clienți din peste 75 de țări, cărora le garantăm rezultate palpabile și succes de durată.

Related posts

Sibiu: Thyssenkrupp Bilstein construiește o nouă fabrică

Stefana Muresan

B2B Expo și infoTRIP, Secțiuni centrale ale Conferinței Meat & Milk 2016

Teraplast – planuri ambițioase: exporturile să ajungă la 25% din cifra de afaceri

Stefana Muresan

6 milioane de metri pătrați în responsabilitatea unei românce

Ligia Voro

Echipă multidisciplinară anunțată în departamentul de pediatrie a spitalului REGINA MARIA din Cluj

redactia

ZF: Cel mai mare pariu al Kaufland pentru piața din România – investiții de 300 de milioane de euro în 2020

Papuc Irina

6th annual CEE Investment & Green Building Awards

David Ciceo a prezentat la Atena situația traficului aeroportuar românesc

Două zile până la evenimentele Transilvania Open 4 Business 2017! 

Ligia Voro

Oferta SCDA Turda de soia nemodificată genetic

Transilvania Business

Veniturile din vânzări ale Antibiotice Iași au depășit 70 de milioane lei în primele 3 luni: mai mult cu 8 milioane de lei față de T1 din 2019

Papuc Irina

Horváth & Partners a lansat în România Steering Lab

Ligia Voro

Emil Hurezeanu: Cel mai bogat și generos german, Hasso Platner, creatorul grupului informatic SAP, interesat de Sibiu

Stefana Muresan

Jean Valvis va lansa un film de promovare a Româ­niei. Aqua Carpatica a ajuns pe 14 pieţe externe şi la vânzări de 75 mil. euro

redactia

UVT în topurile internaționale

Transilvania Business

Dr. Oana Taban, Fondator și Director General Dent Estet: “Strategia noastră este să menținem și în anii următori ritmul de creștere exponențială și consistentă față de competitori și față de evoluția pieței”

Stefana Muresan

Dr. Laura Bota: „M-am visat doctoriţă de când mă jucam cu păpuşile!”

Transilvania Business

Avantajele Romaniei, promovate la Greet Vienna

TeraPlast vinde companiile TeraSteel, TeraSteel DOO Serbia și Wetterbest

Ion Surdu

Centru de Excelență în Stomatologie în valoare de 600.000 de euro la Oradea

Traian Dan

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 8: Oprea Avicom și Puiul de Crăiești. Succesul construit pas cu pas

Transilvania Business

Pehart Tec Group, investiție de 7 mil. euro în noi capacităţi de producţie

Stefana Muresan

Concluzii după cea mai importantă conferință dedicată concurenței 

Ligia Voro

Dies Academicus – Universitatea Politehnica Timișoara – 95 de ani

Transilvania Business

Leave a Comment