Auto București

B | BMW, 100 de ani de istorie, 100 de ani de viitor

Într-un interviu acordat revistei Transilvania Business, Alexandru Șeremet, PR Manager BMW România, ne vorbește despre aniversarea BMW, conceptul „Vision Next 100” și perspectiva pentru activitatea și vânzările pentru anul curent.
Ce înseamnă din perspectiva BMW Vertrieb Salzburg GmbH – Sucursala București aniversarea celor 100 de ani de activitate globală?
Istoria companiei este la fel de valoroasă pentru BMW Group România ca oriunde în lume. Aceasta înseamnă că, odată cu achiziţia unui model al mărcilor noastre, clientul intră într-o familie unică, alături de oameni dedicaţi tehnologiei, cu pasiune pentru motorsport, care au curajul să inoveze şi să transforme prin design. Istoria umanizează mărcile noastre, le dă substanţă şi valoare.
În acelaşi timp, cei 100 de ani ai BMW stau sub semnul transformării şi al reinventării companiei. În 100 de ani, BMW Group a fost, pe rând, producător de motoare de avion, motociclete, automobile, urmând ca după război să treacă de la automobile de lux, la bubble-cars, maşini accesibile şi, în final, automobile premium sportive.
De fiecare dată, compania a găsit resurse să se reinventeze, să descopere noi oportunităţi în piaţă şi să deschisă noi segmente, aşa cum a făcut-o, de fiecare dată, cu modele M, X sau, acum, cu BMW i, cu noul MINI sau actuala generaţie de modele Rolls-Royce. Într-un mediu competitiv, care evoluează deosebit de rapid datorită tehnologiei, capacitatea de reinventare, de transformare este esenţială şi istoria a arătat că aceasta este o trăsătură definitorie a mărcii.
Care este acum perspectiva pentru activitatea și vânzările în România?
Avem un început puternic în piaţă şi avem un impuls puternic de imagine prin noul BMW Seria 7, noua gamă de modele plug-in hybrid şi debutul în România al BMW i. Pentru primele două luni ale anului am înregistrat un plus de 50% pentru livările de modele BMW şi 20% pentru MINI.
Ce reprezintă concepul „Vision Next 100”?
BMW Group a ales ca aniversarea de 100 de ani a companiei să fie dedicată viitorului, să nu rămână o privire contemplativă spre trecut. Şi a ales să ilustreze asta printr-un concept car pe măsură – BMW VISION NEXT 100.  Acest proiect ilustrează modul în care BMW se pregătește pentru viitor.
Viziunea companiei este una în care inteligenţa artificială ajută conducătorul auto pentru o experienţă completă de condus, în care noile materiale şi tehnici de producţie, precum printarea 3D, deschid noi oportunităţi de expresie şi design, în care condusul autonom suţine şi poate elibera, dar experienţa emoţională a condusului rămâne definitorie pentru marcă.
Ce mesaj transmiteți clienților/fanilor BMW?
Dorim să le mulţumim fanilor şi clienţilor mărcii că sunt alături de noi, fără ei BMW nu ar exista. Încercăm să răspundem pasiunii lor cu pasiunea noastră.
Scurt istoric BMW în România
După căderea comunismului, BMW a reintrat pe piața auto din România prin deschiderea primului centru BMW Automobile Bavaria în anul 1994, la Brașov. În anul 1995, se deschidea prima reprezentanță BMW în București, la World Trade Plaza, iar în anul 2007 BMW a intrat pe piața auto din România ca importator oficial sub numele de BMW Vertrieb Salzburg GmbH – sucursala București, companie deținută în totalitate de marca bavareză din Munchen. Din BMW Group mai fac parte alte două mărci premium emblematice: MINI și Rolls-Royce.

Related posts

Veste bună de la Bursă

Ligia Voro

Șerban Țigănaș: “Cum ar fi dacă fiecare dezvoltare nouă ar fi mai valoroasă decât cele dinainte, din perspectiva sustenabilității?”

redactia

BVB a premiat persoane şi companii marcante în 2017 pe piaţa de capital: Banca Transilvania – cea mai tranzacţionată acţiune

Stefana Muresan

P3 România – peste 84.000 m2 de reînnoiri și contracte noi

Nicolae Pop

Școala profesională în sistem dual, alternativa educațională de succes

Ligia Voro

Medicover, o noua clinica, in Oregon Park

Ionut Oprea

BUSINESS CHALLENGE 2019

Ionut Oprea

Aliz Kosza lanseaza Business Mentoring House

Ionut Oprea

JLL: CEE Investment Market, H1 2020

Ionut Oprea

Grupul german ZF Friedrichshafen preia și centrul de cercetare-dezvoltare al BeeSpeed din Timișoara

redactia

Bucharest- skyline transformation 2025: The spectacular promise

Ionut Oprea

Noi numiri aprobate astăzi de către Consiliul ASF

Ligia Voro

Aeroporturile din Iași, Oradea și București – cea mai rapidă creștere din Europa

Stefana Muresan

Marquardt Sibiu navighează cu bine pe valul pandemiei

Transilvania Business

Cu aplicația WashMe nu pierzi timp la spălătoriile auto

Ligia Voro

BCR anunță o potențială emisiune inaugurală de obligațiuni de tip Senior Non Preferred denominată în RON

Papuc Irina

O firmă din Parcul Industrial Oradea va da salarii de peste 3.000 de euro

Traian Dan

B | O treime dintre medicamentele cu rețetă au risc mare de disponibilitate

Chapman Taylor designs Fabrica de Paine office development

Ligia Voro

Continental România a investit aproximativ 200 de milioane de euro în 2019 în noi clădiri și tehnologii pentru o mobilitate curată

Nicolae Pop

Redeschiderea centrelor comerciale de mari dimensiuni: În prima săptămână, orașele regionale câștigă teren în fața Bucureștiului

Papuc Irina

E.ON prezintă în premieră un produs pentru controlul inteligent al energiei la domiciliu

redactia

Taxiuri hibride, în premieră, pe străzile din Alba Iulia

Papuc Irina

Industria de agrement are nevoie de strategie și specialiști

Ligia Voro

Leave a Comment