Auto București

B | BMW, 100 de ani de istorie, 100 de ani de viitor

Într-un interviu acordat revistei Transilvania Business, Alexandru Șeremet, PR Manager BMW România, ne vorbește despre aniversarea BMW, conceptul „Vision Next 100” și perspectiva pentru activitatea și vânzările pentru anul curent.
Ce înseamnă din perspectiva BMW Vertrieb Salzburg GmbH – Sucursala București aniversarea celor 100 de ani de activitate globală?
Istoria companiei este la fel de valoroasă pentru BMW Group România ca oriunde în lume. Aceasta înseamnă că, odată cu achiziţia unui model al mărcilor noastre, clientul intră într-o familie unică, alături de oameni dedicaţi tehnologiei, cu pasiune pentru motorsport, care au curajul să inoveze şi să transforme prin design. Istoria umanizează mărcile noastre, le dă substanţă şi valoare.
În acelaşi timp, cei 100 de ani ai BMW stau sub semnul transformării şi al reinventării companiei. În 100 de ani, BMW Group a fost, pe rând, producător de motoare de avion, motociclete, automobile, urmând ca după război să treacă de la automobile de lux, la bubble-cars, maşini accesibile şi, în final, automobile premium sportive.
De fiecare dată, compania a găsit resurse să se reinventeze, să descopere noi oportunităţi în piaţă şi să deschisă noi segmente, aşa cum a făcut-o, de fiecare dată, cu modele M, X sau, acum, cu BMW i, cu noul MINI sau actuala generaţie de modele Rolls-Royce. Într-un mediu competitiv, care evoluează deosebit de rapid datorită tehnologiei, capacitatea de reinventare, de transformare este esenţială şi istoria a arătat că aceasta este o trăsătură definitorie a mărcii.
Care este acum perspectiva pentru activitatea și vânzările în România?
Avem un început puternic în piaţă şi avem un impuls puternic de imagine prin noul BMW Seria 7, noua gamă de modele plug-in hybrid şi debutul în România al BMW i. Pentru primele două luni ale anului am înregistrat un plus de 50% pentru livările de modele BMW şi 20% pentru MINI.
Ce reprezintă concepul „Vision Next 100”?
BMW Group a ales ca aniversarea de 100 de ani a companiei să fie dedicată viitorului, să nu rămână o privire contemplativă spre trecut. Şi a ales să ilustreze asta printr-un concept car pe măsură – BMW VISION NEXT 100.  Acest proiect ilustrează modul în care BMW se pregătește pentru viitor.
Viziunea companiei este una în care inteligenţa artificială ajută conducătorul auto pentru o experienţă completă de condus, în care noile materiale şi tehnici de producţie, precum printarea 3D, deschid noi oportunităţi de expresie şi design, în care condusul autonom suţine şi poate elibera, dar experienţa emoţională a condusului rămâne definitorie pentru marcă.
Ce mesaj transmiteți clienților/fanilor BMW?
Dorim să le mulţumim fanilor şi clienţilor mărcii că sunt alături de noi, fără ei BMW nu ar exista. Încercăm să răspundem pasiunii lor cu pasiunea noastră.
Scurt istoric BMW în România
După căderea comunismului, BMW a reintrat pe piața auto din România prin deschiderea primului centru BMW Automobile Bavaria în anul 1994, la Brașov. În anul 1995, se deschidea prima reprezentanță BMW în București, la World Trade Plaza, iar în anul 2007 BMW a intrat pe piața auto din România ca importator oficial sub numele de BMW Vertrieb Salzburg GmbH – sucursala București, companie deținută în totalitate de marca bavareză din Munchen. Din BMW Group mai fac parte alte două mărci premium emblematice: MINI și Rolls-Royce.

Related posts

Groupe Renault anunță un proiect de dezvoltare a organizației în jurul mărcilor sale

Nicolae Pop

Cel de al 6-lea Forum de Afaceri al Parteneriatului Estic, la București

Ligia Voro

Noul model de cooperare în afaceri din cadrul Alianței pentru sprijinirea competitivității și profitabilității companiilor membre

Papuc Irina

BUCHAREST INTERNATIONAL AIR SHOW & GENERAL AVIATION EXHIBITION 2018

Stefana Muresan

Investiție de 1,8 milioane de euro făcută de Continental la Carei: o nouă stație de epurare a apei

Stefana Muresan

Rebels and Rulers: Conferința românească de business și branding cu răsunet internațional

Ligia Voro

Corteva Agriscience a obținut 2 premii în cadrul Congresului APPR

Ligia Voro

Doi chiriași noi în AFI Tech Park pe o suprafață de 1.000 de metri pătrați

Ionut Oprea

Dacia, creştere de 7% a autovehiculelor vândute anul trecut. Cea mai bună performanţă comercială din istoria sa

redactia

Fostul președinte ANRE, unul dintre noii administratori ai Electrica

redactia

Autoliv, investiții de peste 40 mil. euro în acest an

Stefana Muresan

B | Smartree ofera servicii de salarizare pe orice platforma software a clientilor

Smart City Expo World Congress 2018 eyes a record-breaking edition under the theme Cities to live in

Ionut Oprea

The Landmark, in administrarea Colliers

Ionut Oprea

Bosch – solutii inteligente pentru service-urile auto

Transilvania Business

Retailerul epiesa.ro, prezent în Oradea, investiție de 250.000 de euro

Stefana Muresan

« Zilele Siguranţei Rutiere Michelin » dau prioritate la distracție prin respectarea bunelor practici ale mobilității prezentului şi viitorului

Stefana Muresan

CSR Overview

Ionut Oprea

B | Cursuri pentru invatatori si consilieri scolari

Management nou la Global Business Services și resurse umane la Groupe Renault România

Nicolae Pop

„Dincolo de o cariera de top, succesul este dat de mostenirea lasata in urma”

Ionut Oprea

Continental: Tehnologia AllCharge face mașinile electrice să se potrivească la orice tip de stație de încărcare

Stefana Muresan

B | Teme fierbinți disecate la FOREN 2016

Shakespeare School sărbătoreşte 15 ani

Ionut Oprea

Leave a Comment