Eveniment Importate

SMART MARKETING

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, a pregătit o nouă ediție SMART MARKETING, eveniment ce va avea loc pe 10 -11 octombrie 2016, la Hotel InterContinental, din București.

În prima zi a evenimentului, discuțiile se vor concentra în jurul ideii de AUTENTICITATE, accentuând importanța unei abordări centrate pe ”veritabil” în construirea strategiei de marketing.

Printre temele ce urmează a fi dezbatute în prima zi a evenimentului, enumerăm:

•    Autenticitatea în marketing: utopie sau realitate? Cum reperăm brandurile “autentice” în peisajul actual de marketing? Cum atingem echilibrul în materie de conținut și formă?

•    Povești autentice care ajută brandurile puternice să se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste și cum ajung să obțină “veritabilul” în materie de branding?

•    Burden of proof. Poate fi demonstrată autenticitatea? Transparența ca valență a autenticității. Cât de util este să invităm consumatorul “behind-the-scenes”, în activitatea companiei?

•    Relevanță într-o lume comunicațională din ce în ce mai fragmentată. Content valoros prin marketing contextual – cum își păstrează brandurile esența în mediul de business din ce în ce mai versatil?

•    The power of trust. Importanța încrederii în construirea unor customer journeys autentice.

•    Tradiție și stabilitate – branduri solid ancorate în inimile consumatorilor. Cum și-au creat o istorie? Cum au ajuns să creeze legături puternice cu audiențele?

•    Malvertising  – vulnerabilitatea brandurilor

Temele vor fi dezbatute de specialiști în domeniu, precum:

•    LUCIA ANTAL, Marketing Director, PRO TV
•    ADRIAN CHEREJI, Head of Marketing & Communication, UNTOLD Festival
•    MIRCEA TEACĂ, Consumer Healthcare Marketing Manager, Sanofi
•    ANDREI CHIRILĂ, Chief Marketing Officer, Fashion Days
•    ALEXANDRU BOGDAN, Marketing Director, Băneasa Shopping City
•    RĂZVAN BĂRBULESCU, Channel Marketing Manager, IBM – Global Marketing Center Romania
•    IOANA IONESCU, Romania Marketing Manager, Cinema City
•    LIGIA ROȘU, Marketing Manager, Austral Trade
•    ELENA BADEA, Partner & Senior Consultant, Sfera Business

Discuțiile zilei secundare se vor concentra în jurul Noului Consumator și al Viitorului Eficienței Creative. Ele vor fi  ilustrate cu studii de caz de la  Cannes Lions 2016, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.

Cea de-a doua zi a evenimentului reunește membri ai juriului și participanți activi la seminariile Cannes Lions pentru a oferi tips&tricks, informații la zi și direcții despre trendurile în comunicare globală.

Printre aceștia îi menționăm pe:

TEO MIGDALOVICI, founder The Alternative School for Creative Thinking
SZABI SZEKELY, CEO, Halcyon mobile, jurat la Cannes Lions 2016
ZELIA SAKHI, Head of Creative, Mobiento, Stockholm, jurat la Cannes Lions 2016

MIHAI FETCU, CD, Geometry,  jurat la Cannes Lions 2016
RADU NANȚU, ALEXANDRA BOMBIȚĂ – above 106
MARIO GAZEBRO, Member of Gold Winning Team, Lions Entertainment 2016
ELENA MARKOS, Manager, WGSN, UK

Evenimentul este organizat de BusinessMark, în parteneriat cu Cannes Lons Romania și cu sprijinul CCIFER, Graphtec Design și Biroul de traduceri Champollion.

Pentru detalii si înscrieri, accesează  www.business-mark.ro  sau contactează-ne la  numerele de telefon  (+40 ) 021 313 98 19   sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro , office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienților săi  modele de dezvoltare complexe, conectându- i în mod direct cu mediul de afaceri și creând oportunități de parteneriat strategic.

Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în întampinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Related posts

Parteneriat intre UVT si industriile creative timisorene

Prinţul Charles, lobby pentru pajiştile Târnavei Mari

Grupul ARCON preluat de Hirsch Porozell

Transilvania Business

GTS Telecom, platforma cloud de 200 mii euro la Cluj Napoca

Spectacol clujean pe scenă americană

Transilvania Business

Bogdan CHIRIŢOIU, Preşedintele Consiliului Concurenţei, participă la Conferința PRIA Competition Cluj-Napoca în 23 octombrie 2018

redactia

Meat & Milk 2016! Dezbatere: Mulți am fost, puțini am rămas, ce va fi mâine?

Transilvania Business

Paradă de produse tradiționale la USAMV Cluj-Napoca

În An Centenar, AGROtrends sărbătorește campionii din sectorul românesc de legume fructe

redactia

Zilele OncoHelp – eveniment științific adresat specialiștilor în oncologie medicală

Nicolae Pop

AgroConcept – parteneriat strategic pentru sustinerea agriculturii locale

Siguranţa la incendiu a clădirilor si directiva nr. 844/2018 în dezbatere, în cadrul conferinței PRIA Fire Safety for Buildings, în 25 octombrie 2018

redactia

VINVEST PREZENT LA TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI

redactia

Tehnologia și transformările digitale în centrul atenției la Cluj Business Days 2019

Ligia Voro

Conferința “Pro Business Together #3”

Ligia Voro

Investment Leaders Party & Networking prin platforma X Party & Networking în 27 februarie

A. I.

Michelin, la 40 de ani de existenţă a fabricii de la Zalău: investiţii de 33 milioane de euro și 100 de noi locuri de muncă

Stefana Muresan

Festivalul tehnologiei îți dă întâlnire cu viitorul săptămâna aceasta în Bucureşti

Stefana Muresan

SG EBS, o noua extindere in West Gate

Transilvania Business

Infineon Technologies, extindere in Novo Park

Transilvania Business

Comunicarea internă – factor esențial pentru engagementul angajaților

Stefana Muresan

Finanțarea investițiilor energetice prin RoSEFF

Transilvania Business

Romanian Facility Management Experience Days

Ionut Oprea

FlixBus își întărește prezența în România: cu ALIS Group, rețeaua verde se extinde rapid

Stefana Muresan

Leave a Comment