Analize Importate Ultimele stiri

5 lucruri de care mediul de afaceri local are nevoie pentru dezvoltarea sustenabila a companiilor

Conferința Regională Business to more Business, cel mai mare eveniment de afaceri din acest an pentru antreprenorii și managerii din Bihor și județele învecinate, s-a desfășurat la Oradea, în data de 20 octombrie 2016.

Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro și a permis participanților să ia la cunoștință informații relevante pentru mediul de afaceri, atât în ceea ce privește consultanța fiscală, financiară și managementul performant, cât și în privința instrumentelor pentru accelerarea afacerilor.

,,Evenimentul de la Oradea ne-a confirmat că suntem cea mai importantă conferință de afaceri anuală din România care acordă atenție sporită mediului de afaceri regional. Am venit la Oradea pentru a treia oară și ne bucurăm că mai mult de 130 de antreprenori, oameni de afaceri locali și persoane cheie din companii, ne-au confirmat că Business to more Business este evenimentul care nu trebuie ratat de antreprenorii români. În premieră la Oradea ne-am propus și am reușit nu doar să aducem instrumentele utile dezvoltării afacerilor către companii, ci și să devenim o portavoce a ceea ce oamenii de afaceri au nevoie. Așa am conceput, împreună cu anterprenorii prezenți, ceea ce numim Declarația de la Oradea’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Declarația mediului de afaceri din Oradea include 5 puncte care au fost identificate și susținute de participanți ca fiind strict necesare mediului de afaceri. Ele sunt:

1.    Necesitatea stabilității legislației financiare și îmbunătățirea legislației actuale astfel încât companiile să aibă posibilitatea promovării prin activități de lobby a intereselor lor legitime;
2.    Sunt necesare măsuri care să limiteze deficitul de forță de muncă acut și mai ales deficitul major de forță de muncă minim calificată;
3.    Diminuarea presiunilor salariale induse în mediul privat de majorarea salariilor în sectorul administrativ prin lărgirea bazinului forței de muncă disponibilă pentru sectorul privat;
4.    Necesitatea îmbunătățirii calității serviciilor financiare și importanța tratării de către instituțiile financiare bancare a clienților în funcție de particularitățile lor;
5.    Eliminarea super-birocratizării ne necesare dar existente la nivelul instituțiilor guvernamentale și diminuarea birocratizării excesive.

Asociația Firmelor Bihorene a fost co-organizator al Conferinței Business to more Business de la Oradea iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Coface, Microsoft Romania, SAS, InfoCredit, Net Brinel și Kompass Romania. Ramada Oradea a fost partenerul logistic al conferinței. Partenerii evenimentului au adus în fața antreprenorilor prezenți instrumente utile pentru dezvoltarea afacerilor, de la optimizarea costurilor companiilor prin soluții individualizate/adaptate afacerilor, cunoașterea bonității clienților, folosirea inteligentă a instrumentelor digitale de care deseori anterprenorii dispun deja (dar nu cunosc faptul că dispun de ele și că le pot utiliza fără costuri suplimentare), până la instrumente inovatoare pentru extragerea informațiilor cele mai relevante din ,,oceanul de date’’ disponibil companiilor prin analizarea inteligentă a portofoliului de clienți.

Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, ghidlocal.com, Inspire, Buzzjob, Crisana, Forbes. Participarea a fost gratuită pentru primele două persoane înregistrate din cadrul fiecărei companii reprezentate la eveniment.

Conferința face parte din Proiectul Național Business to more Business care a debutat la Brașov, în 10 martie 2016 și a mai cuprins până acum mediul de afaceri din Iași, Prahova, București, Sibiu, Ploiești, Constanța și Cluj Napoca și va continua după Oradea cu evenimentul organizat la Timișoara în 8 decembrie 2016. Totodată, în luna noiembrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul de referință CEO Conference, cea mai completă conferință de afaceri dedicată top managerilor din toată țara în care Doingbusiness.ro invită cei mai importanți lideri și experți pentru a prezenta experiențele și strategiile lor pentru sectoare cheie ale economiei românești.

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Related posts

O stradă din Cluj-Napoca va fi iluminată wifi şi va avea bănci cu încărcare prin USB, din fonduri europene

redactia

Primăria Timișoara oferă peste 25 de milioane de euro pe 4 ani pentru servicii de salubrizare stradală

Stefana Muresan

ALISIA ENCO isi face intrarea in high life-ul modei la Monaco

Ionut Oprea

Bonusuri pentru orădenii care își plătesc taxele și impozitele online

Traian Dan

Prima conferinta LIVE Pria Competiton are loc in 7 mai 2020, de la ora 11

Ionut Oprea

Cum este afectată industria HoReCa de răspândirea Covid-19 și ce măsuri solicită guvernului reprezentanții acesteia

Ion Surdu

Raul Felix Hodoș, președinte SOROCAPP, despre efectul GDPR: “Se schimbă cu totul ideea de marketing în domeniu”

Ligia Voro

Gusturile Iernii, în cadrul Programului Sibiu Regiune Gastronomică Europeană

redactia

48 de ore în căutarea drumului de fier

redactia

Centralele telefonice digitale VoIP care ajutǎ antreprenorii sǎ vândǎ mai mult şi sǎ nu mai piardǎ clienţi

Ionel Albu

Distribuția gazului în Maramureș, supervizată de o asociație de dezvoltare

Nora Dumitrescu

AFM: 256 de dosare au fost aprobate pentru achiziţia a 475 de autovehicule prin Programul Rabla, destinat persoanelor juridice

Papuc Irina

Sibiul, destinație culinară recomandată pentru 2019 de National Geographic Traveller

redactia

Firmele brașovene din sectorul serviciilor au făcut mai mulți bani în anul 2018: creștere de 11,5% a cifrei de afaceri

Papuc Irina

Cosmopolit Zenit, proiect nou la Brasov

Papuc Irina

Priaevents, în parteneriat cu Confederația Patronală Concordia, organizează evenimentul online, cu tema : Impactul învățământului dual asupra economiei naționale

Papuc Irina

Oamenii de afaceri chinezi vor să aducă investitori în Arad și să distribuie produsele arădene în China

Stefana Muresan

Transilvania Construcții extinde TRC Park Cluj cu peste 40.000 mp

Ionel Albu

COMM360: Reputația – greu de construit, ușor de distrus

Transilvania Business

Alchemy Hub Brașov – nominalizat la Best Coworking Space in Romania

Ligia Voro

20.000 de lucrători non-UE pot intra pe piața muncii din România, în 2019

redactia

În 2018 PIB-ul a fost mai mare cu 4,4% decât în 2017, în termeni reali

Papuc Irina

Business Networking Party la Iasi

Ionut Oprea

CJ Cluj modernizează 32 km de drumuri judeţene cu 12 mil. euro, fonduri europene

Stefana Muresan

Leave a Comment