Analize Importate Ultimele stiri

5 lucruri de care mediul de afaceri local are nevoie pentru dezvoltarea sustenabila a companiilor

Conferința Regională Business to more Business, cel mai mare eveniment de afaceri din acest an pentru antreprenorii și managerii din Bihor și județele învecinate, s-a desfășurat la Oradea, în data de 20 octombrie 2016.

Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro și a permis participanților să ia la cunoștință informații relevante pentru mediul de afaceri, atât în ceea ce privește consultanța fiscală, financiară și managementul performant, cât și în privința instrumentelor pentru accelerarea afacerilor.

,,Evenimentul de la Oradea ne-a confirmat că suntem cea mai importantă conferință de afaceri anuală din România care acordă atenție sporită mediului de afaceri regional. Am venit la Oradea pentru a treia oară și ne bucurăm că mai mult de 130 de antreprenori, oameni de afaceri locali și persoane cheie din companii, ne-au confirmat că Business to more Business este evenimentul care nu trebuie ratat de antreprenorii români. În premieră la Oradea ne-am propus și am reușit nu doar să aducem instrumentele utile dezvoltării afacerilor către companii, ci și să devenim o portavoce a ceea ce oamenii de afaceri au nevoie. Așa am conceput, împreună cu anterprenorii prezenți, ceea ce numim Declarația de la Oradea’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Declarația mediului de afaceri din Oradea include 5 puncte care au fost identificate și susținute de participanți ca fiind strict necesare mediului de afaceri. Ele sunt:

1.    Necesitatea stabilității legislației financiare și îmbunătățirea legislației actuale astfel încât companiile să aibă posibilitatea promovării prin activități de lobby a intereselor lor legitime;
2.    Sunt necesare măsuri care să limiteze deficitul de forță de muncă acut și mai ales deficitul major de forță de muncă minim calificată;
3.    Diminuarea presiunilor salariale induse în mediul privat de majorarea salariilor în sectorul administrativ prin lărgirea bazinului forței de muncă disponibilă pentru sectorul privat;
4.    Necesitatea îmbunătățirii calității serviciilor financiare și importanța tratării de către instituțiile financiare bancare a clienților în funcție de particularitățile lor;
5.    Eliminarea super-birocratizării ne necesare dar existente la nivelul instituțiilor guvernamentale și diminuarea birocratizării excesive.

Asociația Firmelor Bihorene a fost co-organizator al Conferinței Business to more Business de la Oradea iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Coface, Microsoft Romania, SAS, InfoCredit, Net Brinel și Kompass Romania. Ramada Oradea a fost partenerul logistic al conferinței. Partenerii evenimentului au adus în fața antreprenorilor prezenți instrumente utile pentru dezvoltarea afacerilor, de la optimizarea costurilor companiilor prin soluții individualizate/adaptate afacerilor, cunoașterea bonității clienților, folosirea inteligentă a instrumentelor digitale de care deseori anterprenorii dispun deja (dar nu cunosc faptul că dispun de ele și că le pot utiliza fără costuri suplimentare), până la instrumente inovatoare pentru extragerea informațiilor cele mai relevante din ,,oceanul de date’’ disponibil companiilor prin analizarea inteligentă a portofoliului de clienți.

Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, ghidlocal.com, Inspire, Buzzjob, Crisana, Forbes. Participarea a fost gratuită pentru primele două persoane înregistrate din cadrul fiecărei companii reprezentate la eveniment.

Conferința face parte din Proiectul Național Business to more Business care a debutat la Brașov, în 10 martie 2016 și a mai cuprins până acum mediul de afaceri din Iași, Prahova, București, Sibiu, Ploiești, Constanța și Cluj Napoca și va continua după Oradea cu evenimentul organizat la Timișoara în 8 decembrie 2016. Totodată, în luna noiembrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul de referință CEO Conference, cea mai completă conferință de afaceri dedicată top managerilor din toată țara în care Doingbusiness.ro invită cei mai importanți lideri și experți pentru a prezenta experiențele și strategiile lor pentru sectoare cheie ale economiei românești.

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Related posts

În regim de autostradă, de la Sibiu până la Viena, cu o întrerupere de 13 km

Stefana Muresan

România, destinaţie pentru 365 de zile de vacanţă pe an

Stefana Muresan

Trei supermarketuri strâng alimente pentru persoanele defavorizate la Cluj

Nora Dumitrescu

Chirurgul Victor Costache, deținătorul unui record mondial, repornește inimi la Sibiul. „Am fost foarte motivat să revin după mai bine de zece ani în propria țară”

redactia

Mihai Bordeanu este numit Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania

Nicolae Pop

A fost aprobat bugetul Programului Național Apicol pentru următorii 2 ani: 150,6 milioane lei

Ion Surdu

Architecture Conference&Expo: dezvoltarea urbană a orașelor

Transilvania Business

Cinci oferte pentru lucrările de restaurare a corpului principal al Palatului Principilor din Alba Iulia

Stefana Muresan

Inel verde pentru Salonta – 18.000 de copaci vor fi plantați în jurul orașului

Traian Dan

Previziunile ESOP

Transilvania Business

Apeluri de proiecte în valoare de 96,4 milioane euro pentru iluminat public de calitate

Stefana Muresan

Gala Elitelor Medicale Clujene, Ediția I

Castelului Banffy din Răscruci, restaurat cu fonduri europene

Stefana Muresan

CORESPONDENȚĂ SPECIALĂ TB – Klaus Iohannis: ”Europa a venit în România!”

Stefana Muresan

UMF Tîrgu Mureş menţine sus ştacheta performanţei

Stefana Muresan

513 produse agricole tradiționale atestate oficial

Transilvania Business

Un nou aquapark în Oradea cu finanțare europeană – Grădina termală Ioșia

Traian Dan

Marea demolare de la Cluj. Parkinguri în loc de garaje de cartier

Nora Dumitrescu

Orașul Câmpia Turzii a răscumpărat stadionul de la fostul combinat

Nora Dumitrescu

Cel mai nou tramvai românesc, produs de Astra Vagoane Călători, testat pe liniile din Timişoara

Stefana Muresan

TAROM zboara de la Iasi la Istanbul

Transilvania Business

APIA a lansat trei scheme noi de sprijin pentru fermierii afectați de Covid – 19

Traian Dan

Ministrul Oprea la Bruxelles: “România continuă să rămână un susținător ferm al multilateralismului și comerțului bazat pe reguli”

Ligia Voro

Un start-up românesc, ce oferă soluții digitale de prezentare a ofertelor imobiliare, ales în acceleratorul Pi Labs din Marea Britanie

Ion Surdu

Leave a Comment