Lideri si afaceri

Lem’s, Casa Rusu, Ikea, Elvila și Mobexpert atacă piața în 2017

Românii au cumpărat anul trecut mobilă de peste un miliard de euro. Asta înseamnă o creștere a consumului pe acest segment de 20%, potrivit datelor statistice. Toti cei cinci mari jucători de pe piață – Lem’s, Casa Rusu, Ikea, Elvila și Mobexpert – au în plan deschiderea unor magazine noi în țară.
Cel mai mult se vând canapelele, scaunele și paturile, însă în bucătării oamenii investesc cei mai mulți bani. Nu este așadar de mirare că cei mai mari cinci jucători de pe piață au în plan extinderea afacerilor anul aceasta, susține protv.ro.
Aurica Sereny, președinte Asociația producătorilor de mobile a declarat pentru sursa citată: “La jumătate scăzuse consumul din 2007 când a fost maximul până prin 2012-2013, apoi am început să creștem. Iar anul trecut a crescut ușor. Probabil o creștere noi estimîm la 15-20% în ultima perioadă “.
În premieră, toți cei cinci mari jucători de pe piață au în plan deschiderea unor magazine noi. Ikea a anunțat unul în București și alte 7 în țară, Mobexpert vrea alte 4 show-room-uri anul acesta, iar cei de la Casa Rusu au anunțat încă trei magazine. Elvila și Lem’s planifică și ele cel putin cate 4 noi centre comerciale.
Industria mobilei de la noi a început să însemne din ce în ce mai mult. Deja reprezintă 3% din Produsul Intern Brut și un loc de muncă pentru 150 de mii de oameni. Dar și 7% din exporturile țării. Exportăm mai ales în țările arabe, în Franța, Cehia și Germania.

Related posts

Belgienii de la VGP, parc industrial și logistic în Sibiu

Stefana Muresan

Industriaşul Valer Blidar deschide o școală de maiștri la Arad

Stefana Muresan

Prima jumătate de an la BVB: creșteri de 11 %, două listări și sezonul dividendelor

Ligia Voro

Noul președinte ABSL: “Avem un deficit seminificativ de locuri de muncă și salarii peste media națională în industria de business services”

Stefana Muresan

Aplicația Programare online vă scurtează timpul petrecut la notar

redactia

Partenerul Enel, Icon Business Advisor, a deschis primul punct de vânzare în Tîrgu-Mureș

redactia

Ovi D. Pop – povestea Duran’s Press

Traian Dan

Juriul internațional Future Makers a desemnat start-up-urile câștigătoare ale premiilor de 20.000 de euro

Papuc Irina

Administratorul Autodomus SA Reghin, Maria Huprich – voință, putere de muncă și succes în agricultură

Stefana Muresan

IASI – well represented at European level in the Outsourcing industry

Ionut Oprea

Mircea Solovăstru, continuitate în structurile de conducere la Bursa de Valori București.

Nicolae Pop

Restaurantul BistroMar s-a deschis în Piața Floreasca, cu o investiție de circa 200.000 de euro

Stefana Muresan

Omul de afaceri Dorel Goia mai vrea o fabrică în Europa Centrală

Stefana Muresan

Revista Transilvania Business va continua să fie o platformă activă de promovare a afacerilor

Ligia Voro

Electrogrup Infrastructure, ofertă publică de acţiuni pe BVB

redactia

Investitor de 24 de ani, câștigător al Invest Quest – competiția de tranzacționare virtuală organizată de BVB și Clubul Rotary

Stefana Muresan

Clinica Dental Experts Timișoara, fondată de familia de medici Bratu – 10 ani de performanță de vârf

redactia

Crama Liliac, în căutarea unui investitor care să dezvolte cabane în mijlocul viei, investiţie de circa 350.000 euro

Stefana Muresan

Florin Segărceanu: “Golful este un sport care te solicită foarte mult mental”

Ligia Voro

Kaufland, un nou magazin la Brașov și 100 de locuri create

Stefana Muresan

O aplicație românească premiată de ONU la o competiție mondială de turism: fondatori sunt doi tineri din Sibiu și București

Papuc Irina

Auchan, venituri de 52,8 miliarde euro, în creștere cu 0,7%, anul trecut

Stefana Muresan

Vitacom își propune exporturi de 10% din cifra de afaceri

Stefana Muresan

One team, one KUKA

Ligia Voro

Leave a Comment