Lideri si afaceri

Peste 50% din vânzările Secuiana, la export

Producătorul de confecţii Secuiana din Târgu-Secuiesc, judeţul Covasna, a încheiat anul 2016 cu afaceri totale de 32,9 mil. lei (7,3 mil. euro), mai mult cu 10% faţă de anul anterior, pe baza creşterii cu 15% a exportului, anunță zf.ro. Compania a revenit anul trecut pe profit după opt ani consecutivi de pierdere, crescând la 54% ponderea vânzărilor la export.
Principalii parteneri de afaceri ai Secuiana pe piaţa externă sunt Bruno Saint Hillaire din Franţa, Alberto din Germania, I.C. Group din Danemarca, Adamakos din Grecia, Comeback Fashion din Olanda, dar şi alte companii din Italia sau Irlanda.
Despre Secuiana
Potrivit informațiilor publicate pe site-ul oficial al firmei, Secuiana Group din Târgu Secuiesc este proprietara a două fabrici de confecţii: Secuiana S.A. pentru bărbaţi şi S’ Mode S.A. pentru femei; a firmei de transport intern şi internaţional Secuiana Trans precum şi a lanţului de magazine Adam’s by Secuiana.
Secuiana produce sub brandul Adam’s întreaga gamă de articole bărbaţi care se distribuie în întreaga tară.
Toate produsele Adam’s, de la cravată la costum, sunt fabricate în România, pe stasurile şi tipologia consumatorilor din piaţa română.
Ţesăturile folosite de Secuiana sunt alese cu mare responsabilitate faţă de consumatori, au finisaje speciale care oferă multe avantaje client, cum ar fi: tratamente antişifonare, tratamente antipată, tratamente care nu permit pătrunderea apei din exterior, dar permit aerisirea corpului.
Toţi pantalonii şi toate cămăşile se produc numai în propria fabrică din Tg. Secuiesc care are o experienţă de peste 40 de ani şi o vastă cooperare internaţională la export în tări precum: Franţa, Germania, Italia, Canada, SUA, Suedia, Olanda, Anglia.
Secuiana Group acordă o mare prioritate pieţei române, care va fi invadată de branduri străine, a căror produse de fabricaţie asiatică, africană, sudamericană, crează o mare provocare pentru brandul Adam’s.
Secuiana are 24 de magazine proprii Adam’s by Secuiana şi o reţea de clienţi în toată ţara, de la Oradea la Constanţa, de la Suceava la Timişoara.
Politica pentru piaţa română este foarte clar stabilită: toate produsele se vor fabrica exclusiv în România, calitatea este întotdeauna pe primul loc, întreaga orientare este către client, nu către producător, respectul faţă de client şi menţinerea celui mai just raport calitate-preţ.
Sursa foto: secuiana. ro

Related posts

Compania Unifarm, un business de succes dublat de activitate cu caracter social-sanitar

Stefana Muresan

Gala Women in Economy 2020 premiază excelența în business

Ligia Voro

Oradea: Cei mai mari contribuabili la buget pe 2016

Stefana Muresan

Noua identitate a mărcii Bosch

POZITIV TB: Mihaela Pușcașu, Managing Partner Vital HR – „Această pandemie ne-a făcut să conștientizăm că digitalizarea este un must ce nu poate fi amânat”

Ion Surdu

Concluzii după cea mai importantă conferință dedicată concurenței 

Ligia Voro

Pepinierele din Transilvania, pe un trend ascendent: „Criza cerne producătorii serioși de cei neserioși”

Ion Surdu

Camera Economică a Austriei, întâlnire cu reprezentanții Guvernului

Stefana Muresan

Mădălina Hodorog, noul Manager General The Woman

Stefana Muresan

Noi avocați asociați la POPOVICI NIȚU STOICA & ASOCIAȚII

Ionut Oprea

Schaeffler începe producția în masă a motoarelor electrice

Nicolae Pop

“Managementul nu înseamnă doar cărți, ci și foarte multă empatie” – Daniel Metz, CEO NTT DATA Romania, după 20 de ani de business

Nicolae Pop

DENT ESTET Sibiu la 6 luni de activitate: medicii gestionează tot mai multe cazuri de implantologie și estetică dentară cu nivel de complexitate ridicat

Stefana Muresan

Startupul de la Sibiu care vrea să redefinească tranzacțiile la nivel global. „Blockchain-ul va avea un puternic efect asupra creșterii PIB-ului global”

Ion Surdu

Scutire de impozit pentru incubatoare de afaceri

Stefana Muresan

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 8: Oprea Avicom și Puiul de Crăiești. Succesul construit pas cu pas

Transilvania Business

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine

Nicolae Pop

CONTRACT Design, un eveniment concept in serviciul arhitectilor, designerilor, dezvoltatorilor si contractantilor

Stefana Muresan

Techsylvania 2018, între speakeri internaționali, record de participanți și incubatoare anunțate în premieră

redactia

TB 100. Carieră de bancher: Patrițiu Abrudan, 25 de ani în Banca Transilvania

Ligia Voro

Reinventarea afacerilor în România: Universum lansează un abonament economic de mâncare livrată acasă

Ion Surdu

Ale cui sunt primele certificate montane pentru cașcaval, smântână și urdă din România

Stefana Muresan

Sibienii de la Elrond trec Oceanul. Primarul din Miami, SUA: „Abia aștept să aduc compania aici pentru a crea joburi mai bine plătite”

Ion Surdu

Cercetarea: Flexibilitate la Birou

Ionut Oprea

Leave a Comment