Turism

Magazinul online de servicii turistice Lidl, vânzări peste așteptări

Câteva mii de turiști și-au achiziționat vacanțe prin magazinul online de servicii turistice lansat la jumătatea anului trecut de retailerul Lidl, depășind așteptările companiei. Printre cele mai achiziționate vacanțe s-au numărat sejururile pe litoral, circuitele turistice și croazierele, iar ca destinații au fost România, Spania, Grecia, Cipru și Italia, potrivit datelor transmise la solicitarea Profit.ro.
Lidl România a lansat magazinul online de vacanțe – Lidl Tour în iunie 2016, cu pachete turistice pornind de la 79 euro de persoană pentru cinci nopți cu mic dejun inclus la un hotel de trei stele în Mamaia și ajungând la 999 euro de persoană pentru un sejur de 7 nopți la patru stele all inclusive în Republica Dominicană.
Potrivit informațiilor transmise anterior către Profit.ro, pentru oferirea pachetelor turistice pe www.lidl-tour.ro, Lidl va colabora cu TUI TravelCenter și Karpaten Turism.
Destinațiile din România s-au aflat pe primul loc în topul preferințelor consumatorilor în ceea ce privește concediul de vară, urmate de Spania, Grecia, Cipru și Italia.
”Nu de mai puțin succes s-au bucurat destinațiile îndepărtate cum ar fi India și Maldive sau croazierele în Marea Mediterană. (…) Românii din întreaga țară au beneficiat de ofertele de vacanță și de upgrade-urile incluse în pachetele turistice oferite prin Lidl Tour, cu preponderență cei din București, Brașov, Timișoara, Cluj și Ploiești”, a precizat compania, pentru profit.ro.

Related posts

22 de panouri și 250 de indicatoare turistice promovează turismul bihorean

Traian Dan

Transilvania poate arăta României cum se poate transforma cu investiții de 2 miliarde de euro

Stefana Muresan

Aeroportul din Baia Mare va avea zboruri spre Egipt

Nora Dumitrescu

FAPT: Campania "Vacanță în țara mea" va continua

Stefana Muresan

Ministerul Transporturilor vrea să construiască la Aeroportului Internaţional un nou terminal de plecări externe, în valoare de 184 de milioane de lei

Robert Bloancă

Traffic report for 2015

Transilvania Business

Comuna care găzduiește stațiunea Elenei Udrea și-a făcut centru turistic

Nora Dumitrescu

Reprezentanţii HoReCa din Timişoara se declară sufocaţi de nivelul taxelor locale. Ei cer o reducere a acestora

Robert Bloancă

Toplița, destinație turistică pentru toate anotimpurile

Ligia Voro

Se modifică legislaţia de atestare a staţiunilor turistice

Stefana Muresan

Judetul Cluj, promovat la unul dintre cele mai importante targuri de turism din lume

redactia

Industria ospitalității din Timișoara adresează autorităților un memoriu și cere eliminarea activităților din domeniu de pe lista celor blocate de pandemie

Robert Bloancă

Sibiu – adding flavour to Europe

Stefana Muresan

Explorați natura pe două roți, cu ajutorul Greensylvania

Ligia Voro

Sibiul, ocupat 94% de Summit

redactia

Tinerii din Transilvania vor fi specializați în ecoturism

Nora Dumitrescu

Primul hotel din România care acceptă plata cu Bitcoin

Stefana Muresan

Pensiunea Ovidiu & Paula, confort și relaxare în inima Munților Gurghiu

redactia

Castrul de la Porolissum va fi mai atractiv pentru turiști

Nora Dumitrescu

[Enjoy Transylvania!] The Story of Wine (3) The Apold Gorgandin vineyard estate

Transilvania Business

Conacul familiei Mocioni din Timiș, reabilitat cu 2 milioane de euro, din Granturile Spaţiului Economic European

redactia

Credit de 14 milioane de euro pentru viitorul Radisson Blu Cluj

Nora Dumitrescu

Parcul de Vânătoare Șarlota, 112 ani de istorie

Stefana Muresan

Timișoara – Capitala Vinului din 2004

Leave a Comment