Turism

Magazinul online de servicii turistice Lidl, vânzări peste așteptări

Câteva mii de turiști și-au achiziționat vacanțe prin magazinul online de servicii turistice lansat la jumătatea anului trecut de retailerul Lidl, depășind așteptările companiei. Printre cele mai achiziționate vacanțe s-au numărat sejururile pe litoral, circuitele turistice și croazierele, iar ca destinații au fost România, Spania, Grecia, Cipru și Italia, potrivit datelor transmise la solicitarea Profit.ro.
Lidl România a lansat magazinul online de vacanțe – Lidl Tour în iunie 2016, cu pachete turistice pornind de la 79 euro de persoană pentru cinci nopți cu mic dejun inclus la un hotel de trei stele în Mamaia și ajungând la 999 euro de persoană pentru un sejur de 7 nopți la patru stele all inclusive în Republica Dominicană.
Potrivit informațiilor transmise anterior către Profit.ro, pentru oferirea pachetelor turistice pe www.lidl-tour.ro, Lidl va colabora cu TUI TravelCenter și Karpaten Turism.
Destinațiile din România s-au aflat pe primul loc în topul preferințelor consumatorilor în ceea ce privește concediul de vară, urmate de Spania, Grecia, Cipru și Italia.
”Nu de mai puțin succes s-au bucurat destinațiile îndepărtate cum ar fi India și Maldive sau croazierele în Marea Mediterană. (…) Românii din întreaga țară au beneficiat de ofertele de vacanță și de upgrade-urile incluse în pachetele turistice oferite prin Lidl Tour, cu preponderență cei din București, Brașov, Timișoara, Cluj și Ploiești”, a precizat compania, pentru profit.ro.

Related posts

Președintele ANAT: Încasările din turism au urcat cu circa 20%

Stefana Muresan

Aeroportul Internațional Iași, nou record de trafic – avans de 10% în 2018

redactia

Turism tematic, solutii tailored

Leave a Comment