Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Orange – cifră de afaceri de 986,8 milioane euro în 2016

Orange, cel mai mare operator local de comunicaţii mobile, a realizat în ultimul trimestru al anului trecut o cifră de afaceri în valoare de 259,7 milioane de euro, în creştere cu 3,8% faţă de perioada similară a anului trecut, acesta fiind al şaptelea trimestru consecutiv de creştere a veniturilor, potrivit datelor anunţate joi de grup. Cifra de afaceri totală pe 2016 a fost de 986,8 milioane de euro, în crestere cu 4,2% faţă de anul anterior. La sfârşitul lui 2016, Orange Romania furniza servicii mobile şi fixe pentru 10.388.000 clienţi (n.a SIM-uri valabile), numărul de abonaţi depăşind pentru prima dată pragul de 5 milioane din totalul de client, potrivit hotnews.
Potrivit sursei citate, în 2016, in urma parteneriatului cu Telekom Romania, Orange a devenit si furnizor de servicii fixe în zona urbană, completând portofoliul existent de servicii de voce şi internet mobil, televiziune prin satelit şi internet fix prin tehnologia 4G cu servicii fixe de internet de mare viteză prin fibră şi televiziune prin cablu.
În urma acestui parteneriat, serviciile de televiziune prin satelit şi cablu, Orange Home TV, au înregistrat în total 333.000 de abonaţi, cu o creştere de 20,9% în ultimul trimestru din 2016 comparativ cu perioada similară a anului anterior. Numărul de descarcări şi actualizări ale Orange TV Go, aplicaţia care oferă acces la o gamă variată de conţinut, direct pe telefon sau pe tabletă, a depăşit pragul de 2 milioane la final de decembrie, în creştere cu 31% faţă de anul anterior. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go aproape s-a dublat în ultimul trimestru din 2016 faţă de trimestrul similar din 2015, urmând trendul ascendent de utilizare a serviciilor video pe dispozitivele mobile, prin intermediul cărora utilizatorii se pot bucura de conţinutul preferat oriunde.
În ultimul an, Orange a continuat investiţiile în reţea prin extinderea acoperirii 4G pe principalele drumuri naţionale şi pe autostrăzile care leagă capitala de litoral şi de partea de vest a ţării, ajungând la un total de peste 6.700 de localităţi cu acoperire 4G.
Operatorul susţine că în urma acestor investiţii a ajuns să deţină cea mai extinsă reţea 4G din România, acoperind 97% din populaţia urbană şi 80% din populaţia totală a ţării. La sfârşitul anului trecut, numărul de clienţi 4G depăşea 2,2 milioane de utilizatori, număr dublu faţă de finalul anului 2015.
La finalul lunii noiembrie, Orange a demarat un proiect pilot de Smart City în România, în colaborare cu start-up-uri partenere şi Primăria Municipiului Alba Iulia. Conceptul include 14 soluţii, cu ajutorul cărora îşi propune să aducă un impact pozitiv la nivelul comunităţii, prin managementul resurselor urbane, al infrastructurii de telecomunicaţii, al reţelei de transport şi prin oferirea de soluţii turistice, de educaţie şi e-democracy.
Serviciul Orange Money, prin care utilizatorii îşi pot plăti facturile de utilitati fără a fi nevoie de factura fizică, pot reîncarca opţiuni PrePay, pot primi şi transfera bani instantaneu şi în condiţii de siguranţă, prin intermediul telefonului mobil, la fel de simplu ca trimiterea unui SMS, a ajuns la 16.000 de abonaţi în doar câteva săptămâni de la lansarea din noiembrie 2016.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Ajutoare tranzitorii și scheme de sprijin cuplat pentru sectorul zootehnic

Articolul următor

Brașovul, candidatură pentru organizarea Olimpiadei de Iarnă pentru Tineret din 2024

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share