Lideri si afaceri

Orange – cifră de afaceri de 986,8 milioane euro în 2016

Orange, cel mai mare operator local de comunicaţii mobile, a realizat în ultimul trimestru al anului trecut o cifră de afaceri în valoare de 259,7 milioane de euro, în creştere cu 3,8% faţă de perioada similară a anului trecut, acesta fiind al şaptelea trimestru consecutiv de creştere a veniturilor, potrivit datelor anunţate joi de grup. Cifra de afaceri totală pe 2016 a fost de 986,8 milioane de euro, în crestere cu 4,2% faţă de anul anterior. La sfârşitul lui 2016, Orange Romania furniza servicii mobile şi fixe pentru 10.388.000 clienţi (n.a SIM-uri valabile), numărul de abonaţi depăşind pentru prima dată pragul de 5 milioane din totalul de client, potrivit hotnews.
Potrivit sursei citate, în 2016, in urma parteneriatului cu Telekom Romania, Orange a devenit si furnizor de servicii fixe în zona urbană, completând portofoliul existent de servicii de voce şi internet mobil, televiziune prin satelit şi internet fix prin tehnologia 4G cu servicii fixe de internet de mare viteză prin fibră şi televiziune prin cablu.
În urma acestui parteneriat, serviciile de televiziune prin satelit şi cablu, Orange Home TV, au înregistrat în total 333.000 de abonaţi, cu o creştere de 20,9% în ultimul trimestru din 2016 comparativ cu perioada similară a anului anterior. Numărul de descarcări şi actualizări ale Orange TV Go, aplicaţia care oferă acces la o gamă variată de conţinut, direct pe telefon sau pe tabletă, a depăşit pragul de 2 milioane la final de decembrie, în creştere cu 31% faţă de anul anterior. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go aproape s-a dublat în ultimul trimestru din 2016 faţă de trimestrul similar din 2015, urmând trendul ascendent de utilizare a serviciilor video pe dispozitivele mobile, prin intermediul cărora utilizatorii se pot bucura de conţinutul preferat oriunde.
În ultimul an, Orange a continuat investiţiile în reţea prin extinderea acoperirii 4G pe principalele drumuri naţionale şi pe autostrăzile care leagă capitala de litoral şi de partea de vest a ţării, ajungând la un total de peste 6.700 de localităţi cu acoperire 4G.
Operatorul susţine că în urma acestor investiţii a ajuns să deţină cea mai extinsă reţea 4G din România, acoperind 97% din populaţia urbană şi 80% din populaţia totală a ţării. La sfârşitul anului trecut, numărul de clienţi 4G depăşea 2,2 milioane de utilizatori, număr dublu faţă de finalul anului 2015.
La finalul lunii noiembrie, Orange a demarat un proiect pilot de Smart City în România, în colaborare cu start-up-uri partenere şi Primăria Municipiului Alba Iulia. Conceptul include 14 soluţii, cu ajutorul cărora îşi propune să aducă un impact pozitiv la nivelul comunităţii, prin managementul resurselor urbane, al infrastructurii de telecomunicaţii, al reţelei de transport şi prin oferirea de soluţii turistice, de educaţie şi e-democracy.
Serviciul Orange Money, prin care utilizatorii îşi pot plăti facturile de utilitati fără a fi nevoie de factura fizică, pot reîncarca opţiuni PrePay, pot primi şi transfera bani instantaneu şi în condiţii de siguranţă, prin intermediul telefonului mobil, la fel de simplu ca trimiterea unui SMS, a ajuns la 16.000 de abonaţi în doar câteva săptămâni de la lansarea din noiembrie 2016.

Related posts

Revista Transilvania Business, un cadou special pentru Europa și pentru România

Ligia Voro

Preluarea unor active ale OMV Petrom de către Mazarine Energy, autorizată

Stefana Muresan

Director interimar la conducerea Dräxlmaier Satu Mare

Stefana Muresan

MobilaDalin. Reduceri de preț la toate produsele și consiliere telefonică pentru comenzi de acasă

Ligia Voro

Perspectiva unei agenții creative: Netring. „Promovarea strategic se face”

Transilvania Business

„Tax & Finance Forum București 2019”: Două zile de dezbateri despre tendințele fiscale românești și internaționale

Papuc Irina

Creștere cu două cifre pentru Bosch în România

Ionut Oprea

Grup de lucru pentru invatamant dual

Auto Schunn România: Sprijinind tinerii, avem timpul de partea noastră!

Stefana Muresan

Grupul Transavia din Alba creşte 40 de milioane de păsări pe an şi produce 70.000 de tone de carne de pui

redactia

Inovația – cheia sustenabilității și a securității alimentare. Anne Alonzo, vicepreședinte Corteva Agriscience, a ținut un discurs în cadrul summitului Politico Agriculture and Food

Papuc Irina

ELBI Electric & Lighting – 38 milioane euro, cifra de afaceri la 9 luni

Ionut Oprea

Calitate, responsabilitate și integritate în Rotary 2241

Ligia Voro

Noua identitate a mărcii Bosch

Compania unui sătmărean construiește casele milionarilor din Londra. Ciorba Construction, premiată cu aur de o organizaţie susţinută de Guvernul Marii Britanii

redactia

Aplicație care scapă clienții de spălatul rufelor, lansată în București: investiția inițială – 300.000 euro

Papuc Irina

Familia Bîcu din Alba, afaceri de 5 mil. euro cu brandul de lactate De la Ferma

redactia

Satu Mare: Un nou magazin Kaufland

Stefana Muresan

VIDEO: Cel mai mare FAB LAB din regiune, inaugurat la Iași

Ionut Oprea

Grupul ARCON preluat de Hirsch Porozell

Transilvania Business

Crizele sunt un catalizator pentru inovație – Andreea Nițoi, Brand & Innovation Manager la RSM România

Nicolae Pop

Timişoara: Americanii de la Azur văd afaceri în creştere cu 10%

Stefana Muresan

Aliz Kosza, Business Mentor: “Secretul leadershipului este să te înconjuri de oameni competenți”

Ligia Voro

OMV, profit peste așteptări în T1 din 2017

Stefana Muresan

Leave a Comment