Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

ALISIA ENCO lansează o nouă colecție de cămăși business cu motive grecești

ALISIA ENCO, brandul premium de cămăşi şi haine pentru femeile de afaceri, lansat de către antreprenoarea Alice Botnarenco, continuă să îndemne femeile să fie creative prin noua sa colecție de cămăși.

Noua colecție se numește Louloudi, ceea ce în limba greacă înseamnă floare – un nume ce simbolizează delicatețea care stă la baza noii colecții și apropierea de natură. Inspirată de frumusețea și căldura Greciei, cămășile din colecția Louloudi respectă aceleași standarde înalte de calitate cu care ALISIA ENCO și-a obișnuit clientele și vin ca o provocare în fața ținutelor business clasice.

Fără să fie ostentative, cele trei modele de cămăși mizează pe feminitate, pe eleganță și pe un strop de romantism. Realizate în culori vibrante și brodate cu motive grecești inspirate din natură, cămășile ALISIA ENCO Louloudi au fost gândite pentru a se potrivi atât la birou, cât și într-un mediu mai relaxat.
Fiecare cămașă din această colecție se bucură de propriul său nume, ceea ce le dă o personalitate proprie și le face unice. Athena, Eleni și Olympia au un design deosebit și diferit de celelalte cămăși marca ALISIA ENCO. Sunt lejere, se pot purta atât în pantaloni, cât și peste o fustă, dar sunt, în continuare, realizate 100% din bumbac de calitate superioară. Athena este realizată dintr-un material alb, impecabil, și poartă simbolul ramurilor de măslin. Eleni poate fi recunoscută după nuanța suavă de roz și după florile delicate care îi îmbogățesc gulerul. Olympia este reprezentată de bleu seren și simbolul unui apus pe malul mării Egee.

“Mi-am dorit să lansez noua colecție ALISIA ENCO Louloudi în prag de primăvară și la timp pentru a-mi arăta aprecierea pentru toate doamnele, chiar acum, în luna lor. Este modul meu de a le celebra pe toate femeile care mă inspiră și de a le oferi o parte din această inspirație înapoi, așa cum știu eu cel mai bine, prin creație. Ceea ce a ieșit este o simbioză reușită între dragostea mea eternă pentru Grecia și dorința de a include piese cât mai neconvenționale în garderoba business a femeilor de pretutindeni”, spune Alice Botnarenco, owner ALISIA ENCO.

Brandul ALISIA ENCO pune accent de peste doi ani, de la lansarea sa pe piața din România, pe calitatea deosebită a cămăşilor, de la materialul din bumbac 100% până la cusătura impecabilă şi împachetarea cu grijă în cutia premium, marcată cu logo-ul ALISIA ENCO.

Produsele ALISIA ENCO se comercializează exclusiv prin intermediul propriului magazin online. Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.

ALISIA ENCO – For creative women in business este un brand de cămăşi şi haine pentru femeile de afaceri, ce a fost lansat de antreprenoarea Alice Botnarenco la finalul anului 2014 şi aduce în prim-plan latura creativă a femeilor. Ajutându-le să îşi contureze stilul personal prin produse ce nu se încadrează în tiparele clasice de business, din materiale de cea mai bună calitate, ALISIA ENCO îşi propune să le inspire pe doamne să experimenteze cu imaginea lor prin culori, texturi şi croieli inovative.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

The 12th Annual EuropaProperty SEE Real Estate Awards Gala & Forum 

Articolul următor

Aparatură medicală performantă, donată de italieni Spitalului Municipal Gherla

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Investiții
Citeste mai mult

Piscina de la Poarta Raiului

Deținătorul hotelului Poarta Raiului din comuna Șugag, satul Tău Bistra, județul Alba a decis să-și completeze oferta turistică…
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Piscina de la Poarta Raiului

Deținătorul hotelului Poarta Raiului din comuna Șugag, satul Tău Bistra, județul Alba a decis să-și completeze oferta turistică…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share