București Lideri si afaceri

ALISIA ENCO lansează o nouă colecție de cămăși business cu motive grecești

ALISIA ENCO, brandul premium de cămăşi şi haine pentru femeile de afaceri, lansat de către antreprenoarea Alice Botnarenco, continuă să îndemne femeile să fie creative prin noua sa colecție de cămăși.

Noua colecție se numește Louloudi, ceea ce în limba greacă înseamnă floare – un nume ce simbolizează delicatețea care stă la baza noii colecții și apropierea de natură. Inspirată de frumusețea și căldura Greciei, cămășile din colecția Louloudi respectă aceleași standarde înalte de calitate cu care ALISIA ENCO și-a obișnuit clientele și vin ca o provocare în fața ținutelor business clasice.

Fără să fie ostentative, cele trei modele de cămăși mizează pe feminitate, pe eleganță și pe un strop de romantism. Realizate în culori vibrante și brodate cu motive grecești inspirate din natură, cămășile ALISIA ENCO Louloudi au fost gândite pentru a se potrivi atât la birou, cât și într-un mediu mai relaxat.
Fiecare cămașă din această colecție se bucură de propriul său nume, ceea ce le dă o personalitate proprie și le face unice. Athena, Eleni și Olympia au un design deosebit și diferit de celelalte cămăși marca ALISIA ENCO. Sunt lejere, se pot purta atât în pantaloni, cât și peste o fustă, dar sunt, în continuare, realizate 100% din bumbac de calitate superioară. Athena este realizată dintr-un material alb, impecabil, și poartă simbolul ramurilor de măslin. Eleni poate fi recunoscută după nuanța suavă de roz și după florile delicate care îi îmbogățesc gulerul. Olympia este reprezentată de bleu seren și simbolul unui apus pe malul mării Egee.

“Mi-am dorit să lansez noua colecție ALISIA ENCO Louloudi în prag de primăvară și la timp pentru a-mi arăta aprecierea pentru toate doamnele, chiar acum, în luna lor. Este modul meu de a le celebra pe toate femeile care mă inspiră și de a le oferi o parte din această inspirație înapoi, așa cum știu eu cel mai bine, prin creație. Ceea ce a ieșit este o simbioză reușită între dragostea mea eternă pentru Grecia și dorința de a include piese cât mai neconvenționale în garderoba business a femeilor de pretutindeni”, spune Alice Botnarenco, owner ALISIA ENCO.

Brandul ALISIA ENCO pune accent de peste doi ani, de la lansarea sa pe piața din România, pe calitatea deosebită a cămăşilor, de la materialul din bumbac 100% până la cusătura impecabilă şi împachetarea cu grijă în cutia premium, marcată cu logo-ul ALISIA ENCO.

Produsele ALISIA ENCO se comercializează exclusiv prin intermediul propriului magazin online. Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.

ALISIA ENCO – For creative women in business este un brand de cămăşi şi haine pentru femeile de afaceri, ce a fost lansat de antreprenoarea Alice Botnarenco la finalul anului 2014 şi aduce în prim-plan latura creativă a femeilor. Ajutându-le să îşi contureze stilul personal prin produse ce nu se încadrează în tiparele clasice de business, din materiale de cea mai bună calitate, ALISIA ENCO îşi propune să le inspire pe doamne să experimenteze cu imaginea lor prin culori, texturi şi croieli inovative.

Related posts

Cum a fost anul 2020 pentru unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România: creștere de 73% a vânzărilor online

Ion Surdu

BT conduce top 15 companii după valoarea tranzacționată la BVB

Ligia Voro

Andrada Pleș se alătură echipei PNSA Tax

Papuc Irina

Creații pentru Max Mara și Maison Margiela, confecționate chiar în județul Mureș. Cristina Hâncu, Târnava Sighișoara: „Să fii în România și să fii în industria textilă e foarte greu”

Transilvania Business

Primarii de municipii au discutat cu premierul Ludovic Orban. „Realitatea bugetului este îngrijorătoare”

Papuc Irina

Rezultate AFI Europa Romania

Ionut Oprea

Barometrul de conjunctură economică CCIFER 2018: Doar 20% dintre companii estimează condițiile de a face business în România ca fiind favorabile

redactia

Horia Ciorcilă, de 16 ani președinte al Băncii Transilvania: creștere a cotei de piață de la 1,8 la 14%

Stefana Muresan

Se reiau cursele TAROM pe ruta Tîrgu Mureș – București!

redactia

INAUGURARE SHOWROOM CAAB HOME&OFFICE DESIGN

Stefana Muresan

MARVICON expediții și transporturi: constant, pe drumul cel bun!

Ioan Sandor

Translogistica 2017 la Romexpo

Ionut Oprea

Tudor Ionescu, noul Head of Advisory & Transaction Services, Office – CBRE

Ionut Oprea

Steve Wozniak to give keynote speech at MIPIM 2020

Ionut Oprea

Începe competiția pentru prima ediție a Camp Kennedy RURAL

Ligia Voro

Cluj: Pehart Tec Grup, credit de 24 mil. euro

Stefana Muresan

S IMMO AG: Positive annual trend continues

Ionut Oprea

Laurențiu Lazăr, noul Managing Partner al Colliers International Romania

Ionut Oprea

Theodora Golf Club, cel mai mare resort de golf din România, se deschide în Teleac

Ligia Voro

CEO Conference – Shaping the future

Ionut Oprea

Olandezii de la Business Lease Group, investiție de 70.000 de euro la Cluj

Stefana Muresan

Diplomacy360 International Conference 2019

Ligia Voro

Continental a crescut zona de producție cu 30%

Stefana Muresan

Gotic Media mizează pe reclama în mișcare

Traian Dan

Leave a Comment