Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Eximtur, creştere pe toate segmentele de business

Agenţia de turism Eximtur din Cluj, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de profil, deţinută de familia Mo­ra­riu, şi-a cres­cut vânzările cu 15% în prima jumătate a aces­tui an faţă de perioada similară a anului trecut.
„Am avut creştere pe toate segmen­te­le, pe business travel, pe vacanţele în ţa­ră şi în străinătate. Doar în iunie vân­zările de pachete pe litoralul românesc au fost mai mari cu 20% faţă de iunie anul tre­cut“, a declarat pentru ZF Lucia Morariu.
Ea spune că cererea pentru vacanţe interne a fost mai mare, dar în acelaşi timp şi clienţii companii au organizat mai mul­te evenimente şi au avut nevoie de ca­zări în ţară şi în străinătate.
„Bugetele cor­poraţiilor pe turism au crescut, pe busi­ness travel am crescut cu 5%, com­pa­ni­ile au organizat mai multe eve­nimente, se remarcă o cerere pentru Sibiu, Cluj şi Bucureşti. Am asigurat cazări şi pentru evenimentele artistice, pentru TIFF sau campionatele europene.“
Agenţia Eximtur este specializată în business travel, organizare de eve­ni­mente şi leisure travel şi a înregistrat anul trecut vânzări de 47 de milioane de euro, în creştere cu 14% faţă de 2015, po­trivit oficialilor companiei.
Peste 35.000 de clienţi ai Eximtur au cum­părat concedii în străinătate, iar peste 80.000 de turişti au cumpărat prin agenţie va­canţe în ţară.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

După Airbus și Bell, și americanii de la Lockheed Martin ar vrea să producă elicoptere la Ghimbav

Articolul următor

”Exemplu de bună practică”: Cupru Min Abrud, profit de 25 de milioane de lei în primul semestru

Citește și:
Citeste mai mult

Tenaris și-a fixat strategia pentru România

Grupul metalurgic cu fabrică la Zalău se va concentra pe competitivitatea produselor, siguranța angajaților și protecția mediului. “Un…
Zi de Zi știri economice:
Total
0
Share