Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Clujenii de la Societatea de Construcţii Napoca și bihorenii de la Trameco, în cursa pentru Centurile Capitalei

Un număr de 24 de oferte au fost depuse pentru construcţia Centurilor Nord şi Sud ale Bucureştiului. Dintre cele 10 care aparțin unor firme românești, două sunt din Transilvania: Trameco SA și Societatea de Construcţii Napoca SA.
Companiile româneşti care au depus – până vineri, 20 octombrie, termenul-limită – oferte pentru tronsoanele de centură licitate sunt: Construcţii Erbaşu SA (Bucureşti), Trameco SA (Oradea), Societatea de Construcţii Napoca SA (Cluj-Napoca), Spedition UMB SRL (Bacău), Tehnostrade SRL (Bacău), Euro Construct Trading 98 SRL (Bucureşti), Delta Antrepriza de Construcţii şi Montaj 93 SA (Bucureşti), Nettstrade JK Solution SRL (Slatina) şi doi proiectanţi – Via Design SRL, respectiv Artera Proiect SRL.
Trameco SA, compania orădeană, membră a Grupului Selina, are 58 de angajaţi şi a realizat în 2016 o cifră de afaceri de 55,3 milioane de lei. Obiectul principal de activitate: „transportul rutier de mărfuri”. În candidaturile sale este asociată cu Vahostav SK A.Ş. (Turcia) şi Construcţii Erbaşu SA.
Societatea de Construcţii Napoca SA, controlată de omul de afaceri Ioan Bene, are 207 angajaţi şi a realizat în 2016 o cifră de afaceri de 76,5 milioane de lei. Obiectul principal de activitate: „construcţia de clădiri rezidenţiale şi nerezidenţiale”. Compania clujeană este asociată cu Tirrena Scavi SpA (Italia).
Potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), contractele de proiectare şi execuţie licitate pentru Autostrada de Centură Bucureşti au o valoare însumată de 2,67 miliarde de lei, fără TVA, tronsoanele respective având o lungime totală de aproximativ 51 de kilometri.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Logistic and commercial hub in Moldova, best deal: 14 ha of land with buildings and utilities near Barlad Ring Road, close to the highway corridor towards Albita Customs

Articolul următor

Cea mai mare companie energetică din Israel ar urma să retehnologizeze CET Mintia

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share