București Real Estate

Claudia Tudor, Executive Director The Concept: “Am învățat că totul este despre client”

Claudia Tudor, Executive Director The Concept, explică repere cheie pentru succesul unei companii de consultanță într-o piață de rezidențial ce își regăsește efervescența și în România.
Ce elemente definesc succesul unei companii de consultanță imobiliară și care sunt atuurile echipei The Concept?
Fără doar și poate – serviciile sunt cele care fac diferența în sectorul companiilor de consultanță imobiliară. Atuurile noastre sunt bazate chiar pe client, fie acesta dezvoltator, fie client final. În cei peste 6 ani și jumătate de când există The Concept, am învățat că totul este despre client. Până în prezent am învățat să facem asta oferind servicii prin echipa noastră și cu ajutorul partenerilor noștri. Clienții care cumpără cu noi nu plătesc nimic pentru serviciile pe care le primesc, de altfel acesta a fost principiul pe care The Concept a funcționat încă de la început. Ne-am reorganizat și în privința clienților – dezvoltatori și am găsit o rețetă bună pentru aceștia. Le oferim pachete complete de consultanță cu servicii integrate pentru un proiect rezidențial așa-numit “la cheie”, expertiză și analiză zonă; evaluare potențiali clienti & targetare; analize prețuri; servicii de pre-vânzare; servicii de marketing targetat; consultanță de vânzare directă. Totuși, mai important decât orice este despre cum oferi și livrezi serviciile tale către client.
Care au fost bornele în evoluția The Concept în ultimii doi ani și care sunt obiectivele strategice pentru 2017/2018?
Întâmplător sau nu, chiar ultimii doi ani au adus cele mai mare schimbări în companie. Odată cu permanenta îmbunătățire a serviciilor, așa cum menționam mai sus, încă din primăvara anului 2016 am început să fim mai atenți la cum prezentăm și comunicăm serviciile noastre și am crescut zona de comunicare și marketing. În toamna anului trecut am fondat și o divizie premium – Heritage Properties – pentru că piața a cerut un serviciu dedicat. Iar spre finalul anului 2016, The Concept s-a afiliat cu una dintre cele mai bune agenții de marketing rezidențial de pe piață – The Skills – și au format astfel The Concept Group, cu scopul de a livra servicii complete către dezvoltatori. 2017 a fost și este un an de mare tranziție pentru noi și încercăm să învățăm din tot ce ne oferă piața și clienții noștri. 2018, însă, credem că va fi un an foarte interesant la trazacționare, pentru că 2017 a anunțat foarte multe dezvoltări, după cum bine știm. Iar noi, vom fi acolo să-l asistăm, după un an ca acesta în care am învațat (și învățăm) foarte multe lucruri, iar adaptabilitatea este cuvântul-cheie în fiecare experiență a noastră.
Ce servicii noi, adaptive/inovative sunt nevoite să dezvolte agențiile de consultanță sau să ofere în contextul maturizarii pieței pentru a câștiga cotă de piață, noi clienți?
Într-o piață atât de interesantă precum cea rezidențială, în care oameni de business importanți aleg să investească și să contribuie la construcția de locuințe, menirea noastră este să comunicăm elocvent produsele în oferte și despre cum transformăm rezultele în locuințele oamenilor. Cred că aici adaptabilitatea își arată conversia și ne ajută să înțelegem care sunt nevoile clienților în timpurile noastre. Și pentru că noi suntem cei care stăm zi de zi în legătură cu clienții, ar trebui să știm ce a devenit astăzi cel mai important pentru ei. Astfel, și dezvoltatorii vor ști mai bine cum să construiască noi locuințe. Iar, în prezent, cel mai îmbucurător pentru noi este că acum clientul știe ce vrea și a învățat să își ofere timp să ia o decizie de cumpărare a unei locuințe, nu a unui produs.
Cum ați descrie sentimentul investitorilor față de piața rezidențială din România, evoluția acestui sector în ultimii 2-3 ani?
Desigur că am putea să vorbim despre piedicile birocratice, despre cum este nevoie de o infrastructură sănătoasă pentru a putea oferi un produs sănătos către consumator. Sau despre cât timp și muncă se dedică pentru obținerea avizelor sau autorizațiilor, dar acestea sunt deja bine cunoscute. Ceea ce vedem clar, însă, este că niciun un investitor nu se oprește dacă își dorește cu adevărat să participe la creșterea comunității urbane. Autohtoni sau străini – consiliați corect, vor ști și vor accepta demersurile locale, pentru că scopul lor este acela de a oferi pieței ceea ce are nevoie – noi locuințe.

Related posts

Rohde&Schwarz Topex închiriază 8.000 mp în myhive IRIDE |nineteen, tranzacție Crosspoint

Ligia Voro

83% dintre milenialii din România sunt optimiști atunci când se gândesc la viitor

Stefana Muresan

Blake Horsley, country head P3 Romania

Transilvania Business

Therme București obține cel mai înalt nivel de certificare LEED® pentru o construcție nouă

Stefana Muresan

The short-list for SEE Real Estate Awards

Alesonor, alte 21 de locuinţe în ansamblul Amber Gardens

Stefana Muresan

Marea întoarcere la birouri. Cât de curând? Câți dintre noi?

redactia

Teraplast cumpără o fabrică de panouri sandwich în Serbia

Stefana Muresan

Lâna prelucrată în Bistrița și Sighet, folosită la izolarea termică a locuințelor

redactia

E.ON prezintă în premieră un produs pentru controlul inteligent al energiei la domiciliu

redactia

12 oferte pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centura București Nord

Ligia Voro

Bogdan Chiritoiu la conferința PRIA Competition

Ionut Oprea

Fondatorul AROBS s-a întâlnit cu noul ministru al fondurilor europene

Nora Dumitrescu

Cristina Pop – Head of Asset Management Romania, P3

Ionut Oprea

There is One for all

Ionut Oprea

Baia Mare va avea parc industrial metropolitan

Nora Dumitrescu

Peste 500.000 mp se adaugă stocului de birouri din București în 2019 și în 2020

Ionut Oprea

Dedeman cumpara AFI Park cu 164 mil. euro

Stefana Muresan

Interviu cu Gigi Nacev, manager Tempini România si speaker in cadrul evenimentului CUIB

redactia

CSi aduce în România soluții pentru proiectare în construcții

A. I.

Târgul Imobiliarium aduce locuințe cu discount între 2.000 și 10.000 de euro, ansambluri în exclusivitate, dar și workshopuri atractive

Stefana Muresan

CA Immo aduce arta stradală și în Orhideea Towers

Papuc Irina

Colliers va administra Business Garden Bucharest, dezvoltat de Vastint

Ligia Voro

Resi4Rent makes its debut in Warsaw

Ionut Oprea

Leave a Comment