București Real Estate

Claudia Tudor, Executive Director The Concept: “Am învățat că totul este despre client”

Claudia Tudor, Executive Director The Concept, explică repere cheie pentru succesul unei companii de consultanță într-o piață de rezidențial ce își regăsește efervescența și în România.
Ce elemente definesc succesul unei companii de consultanță imobiliară și care sunt atuurile echipei The Concept?
Fără doar și poate – serviciile sunt cele care fac diferența în sectorul companiilor de consultanță imobiliară. Atuurile noastre sunt bazate chiar pe client, fie acesta dezvoltator, fie client final. În cei peste 6 ani și jumătate de când există The Concept, am învățat că totul este despre client. Până în prezent am învățat să facem asta oferind servicii prin echipa noastră și cu ajutorul partenerilor noștri. Clienții care cumpără cu noi nu plătesc nimic pentru serviciile pe care le primesc, de altfel acesta a fost principiul pe care The Concept a funcționat încă de la început. Ne-am reorganizat și în privința clienților – dezvoltatori și am găsit o rețetă bună pentru aceștia. Le oferim pachete complete de consultanță cu servicii integrate pentru un proiect rezidențial așa-numit “la cheie”, expertiză și analiză zonă; evaluare potențiali clienti & targetare; analize prețuri; servicii de pre-vânzare; servicii de marketing targetat; consultanță de vânzare directă. Totuși, mai important decât orice este despre cum oferi și livrezi serviciile tale către client.
Care au fost bornele în evoluția The Concept în ultimii doi ani și care sunt obiectivele strategice pentru 2017/2018?
Întâmplător sau nu, chiar ultimii doi ani au adus cele mai mare schimbări în companie. Odată cu permanenta îmbunătățire a serviciilor, așa cum menționam mai sus, încă din primăvara anului 2016 am început să fim mai atenți la cum prezentăm și comunicăm serviciile noastre și am crescut zona de comunicare și marketing. În toamna anului trecut am fondat și o divizie premium – Heritage Properties – pentru că piața a cerut un serviciu dedicat. Iar spre finalul anului 2016, The Concept s-a afiliat cu una dintre cele mai bune agenții de marketing rezidențial de pe piață – The Skills – și au format astfel The Concept Group, cu scopul de a livra servicii complete către dezvoltatori. 2017 a fost și este un an de mare tranziție pentru noi și încercăm să învățăm din tot ce ne oferă piața și clienții noștri. 2018, însă, credem că va fi un an foarte interesant la trazacționare, pentru că 2017 a anunțat foarte multe dezvoltări, după cum bine știm. Iar noi, vom fi acolo să-l asistăm, după un an ca acesta în care am învațat (și învățăm) foarte multe lucruri, iar adaptabilitatea este cuvântul-cheie în fiecare experiență a noastră.
Ce servicii noi, adaptive/inovative sunt nevoite să dezvolte agențiile de consultanță sau să ofere în contextul maturizarii pieței pentru a câștiga cotă de piață, noi clienți?
Într-o piață atât de interesantă precum cea rezidențială, în care oameni de business importanți aleg să investească și să contribuie la construcția de locuințe, menirea noastră este să comunicăm elocvent produsele în oferte și despre cum transformăm rezultele în locuințele oamenilor. Cred că aici adaptabilitatea își arată conversia și ne ajută să înțelegem care sunt nevoile clienților în timpurile noastre. Și pentru că noi suntem cei care stăm zi de zi în legătură cu clienții, ar trebui să știm ce a devenit astăzi cel mai important pentru ei. Astfel, și dezvoltatorii vor ști mai bine cum să construiască noi locuințe. Iar, în prezent, cel mai îmbucurător pentru noi este că acum clientul știe ce vrea și a învățat să își ofere timp să ia o decizie de cumpărare a unei locuințe, nu a unui produs.
Cum ați descrie sentimentul investitorilor față de piața rezidențială din România, evoluția acestui sector în ultimii 2-3 ani?
Desigur că am putea să vorbim despre piedicile birocratice, despre cum este nevoie de o infrastructură sănătoasă pentru a putea oferi un produs sănătos către consumator. Sau despre cât timp și muncă se dedică pentru obținerea avizelor sau autorizațiilor, dar acestea sunt deja bine cunoscute. Ceea ce vedem clar, însă, este că niciun un investitor nu se oprește dacă își dorește cu adevărat să participe la creșterea comunității urbane. Autohtoni sau străini – consiliați corect, vor ști și vor accepta demersurile locale, pentru că scopul lor este acela de a oferi pieței ceea ce are nevoie – noi locuințe.

Related posts

IMMOFINANZ, contracte noi in Bucuresti

Ionut Oprea

B | Clinica Medicover in Liberty Technology Park

Sistemul Român de Verificare al Medicamentelor devine operațional!

Nicolae Pop

30.000 angajati in plus

Ionut Oprea

Opportunities in regional Romanian cities

Investițiile continuă: CBRE gestionează proiecte de construire și amenajări interioare de peste 80 milioane de euro

Papuc Irina

Situația IMM-urilor si a fondurilor europene

Ionut Oprea

Conferinta Internationala de Business Diplomacy

Ionut Oprea

White Star Real Estate  a preluat Liberty Technology Park de la Fribourg Development

Ligia Voro

Hidroelectrica aduce lumină în Catedrala Mântuirii Neamului

Ligia Voro

The Landmark, in administrarea Colliers

Ionut Oprea

Sectorul energetic și cel bancar, cele mai atractive pe bursă anul viitor

Stefana Muresan

D-Link colaboreaza cu Silicon Labs

Transilvania Business

Nu mai avem o țară low-cost și alte concluzii la forumul franco-român

Ligia Voro

Producătorul de prefabricate ASA Cons din Turda, afaceri de 25 mil. euro în 2018, plus 28%

Stefana Muresan

Colaborare între CCI Mureș și autoritatea de formare profesională în sistem dual

Ligia Voro

Fosta fabrică Flacăra din Cluj, transformată

Ligia Voro

Provocare la reciclare

Ionut Oprea

Building Permit obtained for the DACIA ONE project

Papuc Irina

Ministrul Ștefan-Radu Oprea, prezent la GITEX Dubai 2018

redactia

ELBI Electric & Lighting – 38 milioane euro, cifra de afaceri la 9 luni

Ionut Oprea

Ariston Thermo România deschide cel mai modern showroom din nord-vestul țării

Ligia Voro

Emerging Europe Recognises its Champions at London Awards Ceremony

Ionut Oprea

Experți de la Tesla, Oracle, Fujitsu, Airbus și Microsoft prezintă pe scenele GoTech World

Ligia Voro

Leave a Comment