Antreprenori București Importate Industrie Turism Ultimele stiri

Revista Vinul.Ro apare lunar în română și engleză, cu recomandări de locuri, oameni și gusturi bune

La intrarea în cel de-al zecelea an de la prima ediție tipărită, cea mai veche revistă de vinuri cu apariție lunară din România, Vinul.Ro, devine o publicație bilingvă “de conținut”: recomandări de locuri, destinații turistice, evenimente și oameni de interes, mâncăruri, tradiții locale & idei. Și, firește, de vinuri care pot face faimă țării noastre în fața conaționalilor sau a străinilor care ne vizitează.
În afară de abonații Vinul.Ro, care primesc lunar revista în cutiile poștale și beneficiază și de cadouri de abonare, rețeaua de distribuție națională gratuită a fost lărgită și ea, odată cu trecerea la ediția bilingvă: hoteluri și restaurante de top, clădiri de birouri unde activează tineret cosmopolit, wine baruri și alte locații selectate vor găzdui, în fiecare lună prin rotație, un număr de exemplare menite să stârnească – prin calitatea articolelor și imaginilor publicate – interesul pentru savorile culinare, culturale și oenologice ale României.
Echipa de jurnaliști și comunicatori reunită sub brandul publicistic Vinul.Ro este responsabilă pentru:
– organizarea concursului anual (aflat deja la a 9-a ediție) Premiile de excelență Vinul.Ro – un demers menit să ofere recunoașterea meritată oenologilor și cramelor care realizează cele mai bune vinuri românești, dar mai ales un instrument util de orientare a consumatorilor și profesioniștilor din restaurante prin multitudinea de produse disponibile pe piață;
– organizarea primei mișcări culturale de promovare a soiurilor autohtone de struguri pentru vin din România – Cercul de Fetească;
– organizarea primului Congres Național de Gastronomie și Vinuri din România – alături de GastroArt.Ro și Chef Nico Lontras;
– publicarea primelor Ghiduri de vinuri din România;
– documentarea (și, în curând, publicarea) primului album de fotogastronomie românească – “Gastronomie românească de secol XXI”
– redactarea a sute de articole și documentări despre vinuri și gastronomie destinate să vadă lumina tiparului în alte publicații partenere;
– sute de evenimente de lansare sau prezentare de vinuri;
– prezentări și recenzii de restaurante;
– campanii de promovare a consumului de vin în restaurante (Primăvara în rose, Vara în alb, Toamna în roșu șamd)
– sute de degustări & prezentări educative sau comparative de vinuri, destinate profesioniștilor și amatorilor;
– consultanță și parteneriate cu restaurante ambițioase, interesate de promovarea ofertei de vinuri și gastronomie (de la redactarea de meniuri până la organizarea și promovarea de evenimente);
– comunicare pentru branduri din domeniile producției și comerțului cu vinuri;
– realizarea primei campanii de promovare a valorilor culinare tradiționale din România, în 2005 – Revoluția Pleșcoi.

Related posts

COMM360: Reputația – greu de construit, ușor de distrus

Transilvania Business

MIPIM 2017: The New Deal

Ionut Oprea

MINDTHEGAP. În lumea tapetului, abajururilor și a textilelor care cuvântă

Ligia Voro

Bistrițenii de la Monor, investiție de 1 milion de lei în utilaje

Stefana Muresan

APIA te aşteaptă!

Transilvania Business

Compania Aquaserv SA – furnizor de civilizație pentru locuitori din trei județe

Ligia Voro

Femei de top la The Woman Cluj

Nicolae Pop

Iustin Moldovan, două decenii în slujba Romvac Co

Stefana Muresan

Noerr: The crisis demands constant readjusting and agility

Ionut Oprea

Economistul Ionel Blănculescu pune bazele unui parteneriat pentru atragerea investitorilor în Transilvania

Stefana Muresan

Digital Nation lansează programul „Profesor în Online” pentru cadre didactice

Traian Dan

Numărul de angajați din industria serviciilor de afaceri din Cluj va crește cu 10% în 2020

Papuc Irina

Castelul Wass-Banffy din satul Gilău, restaurat cu fonduri europene

Stefana Muresan

Tibi Uşeriu, scos din cursa extremă Yukon Arctic Ultra din cauza unor degerături

redactia

Consiliul Investitorilor Străini și-a ales un nou președinte

Ligia Voro

Comisia von der Leyen, aprobată de Parlamentul European

Ligia Voro

Lucrări de infrastructură în Turda, în valoare de 30 mil. euro, atribuite companiilor Diferit, Viarom Construct, Bema Prodserv și Tirenna Scavi

Stefana Muresan

Smart City Industry Awards, dominate de administrațiile și companiile din Transilvania

redactia

Uzinele Fujikura își reiau activitatea în România

Nora Dumitrescu

Grupul Monza, nouă etapă în extinderea brandului

Stefana Muresan

Hunedoara: Omul de afaceri Mihai Miron (Ropharma), investiții într-o fabrică de lapte cu proprietăți terapeutice

Stefana Muresan

2,5 milioane de euro pentru sectorul porcinelor

Transilvania Business

Moxy No.2 for Milan!

Lead-uri de peste 1 milion de euro generate prin platforma Softlead, de la începutul anului

Papuc Irina

Leave a Comment