Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Revista Vinul.Ro apare lunar în română și engleză, cu recomandări de locuri, oameni și gusturi bune

La intrarea în cel de-al zecelea an de la prima ediție tipărită, cea mai veche revistă de vinuri cu apariție lunară din România, Vinul.Ro, devine o publicație bilingvă “de conținut”: recomandări de locuri, destinații turistice, evenimente și oameni de interes, mâncăruri, tradiții locale & idei. Și, firește, de vinuri care pot face faimă țării noastre în fața conaționalilor sau a străinilor care ne vizitează.
În afară de abonații Vinul.Ro, care primesc lunar revista în cutiile poștale și beneficiază și de cadouri de abonare, rețeaua de distribuție națională gratuită a fost lărgită și ea, odată cu trecerea la ediția bilingvă: hoteluri și restaurante de top, clădiri de birouri unde activează tineret cosmopolit, wine baruri și alte locații selectate vor găzdui, în fiecare lună prin rotație, un număr de exemplare menite să stârnească – prin calitatea articolelor și imaginilor publicate – interesul pentru savorile culinare, culturale și oenologice ale României.
Echipa de jurnaliști și comunicatori reunită sub brandul publicistic Vinul.Ro este responsabilă pentru:
– organizarea concursului anual (aflat deja la a 9-a ediție) Premiile de excelență Vinul.Ro – un demers menit să ofere recunoașterea meritată oenologilor și cramelor care realizează cele mai bune vinuri românești, dar mai ales un instrument util de orientare a consumatorilor și profesioniștilor din restaurante prin multitudinea de produse disponibile pe piață;
– organizarea primei mișcări culturale de promovare a soiurilor autohtone de struguri pentru vin din România – Cercul de Fetească;
– organizarea primului Congres Național de Gastronomie și Vinuri din România – alături de GastroArt.Ro și Chef Nico Lontras;
– publicarea primelor Ghiduri de vinuri din România;
– documentarea (și, în curând, publicarea) primului album de fotogastronomie românească – “Gastronomie românească de secol XXI”
– redactarea a sute de articole și documentări despre vinuri și gastronomie destinate să vadă lumina tiparului în alte publicații partenere;
– sute de evenimente de lansare sau prezentare de vinuri;
– prezentări și recenzii de restaurante;
– campanii de promovare a consumului de vin în restaurante (Primăvara în rose, Vara în alb, Toamna în roșu șamd)
– sute de degustări & prezentări educative sau comparative de vinuri, destinate profesioniștilor și amatorilor;
– consultanță și parteneriate cu restaurante ambițioase, interesate de promovarea ofertei de vinuri și gastronomie (de la redactarea de meniuri până la organizarea și promovarea de evenimente);
– comunicare pentru branduri din domeniile producției și comerțului cu vinuri;
– realizarea primei campanii de promovare a valorilor culinare tradiționale din România, în 2005 – Revoluția Pleșcoi.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Dedeman a ajuns principalul acționar la Cemacon

Articolul următor

Transgaz vrea să cumpere Vestmoldtransgaz din Republica Moldova

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share