Antreprenori București Cluj Energie Energy Mirror Of Romania Industrie Investitii IT&C Lideri si afaceri Mureș Slider Timiș

Prima ediție a Made in Romania s-a încheiat. Transilvania și Banat reprezentate la vârf

Bursa de Valori București (BVB), împreună cu partenerii instituției, încheie prima ediția a proiectului Made in Romania, inițiativă care s-a dovedit a fi atât de reușită încât a doua ediție este deja programată să înceapă în ianuarie 2018.
Pentru a marca acest eveniment, Bursa de Valori București a lansat cartea „Made in Romania: 15 companii pentru creșterea economiei românești și poveștile lor unice”, o carte de 100 de pagini care include poveștile de creștere a 15 companii: 2Performant Network, Agricover, Amber, Autonom Rent-a-Car, Blue Air, Cris-Tim, Electrogrup, FruFru, Ivatherm, IRUM, Lasting System, Smart Bill, Softelligence, Prutul și Vola.ro.
Cu această ocazie, BVB a anunțat și cea de-a doua ediție a proiectului, relansarea website-ului www.bvbleague.ro și a prezentat mai multe informații cu privire la modul de desfășurare a proiectului pe parcursul anului 2018.
Proiectul se va desfășura în mod asemănător cu prima ediție și va fi organizat în trei etape: lista nominalizărilor, lista scurtă și selecția celor 15 companii finaliste. Nominalizările vor putea fi efectuate pe site-ul proiectului începând cu 15 ianuarie 2018. Partenerii care vor sprijini BVB în derularea celei de-a doua ediții a proiectului sunt: Grupul Banca Transilvania, Horvath & Partners, Mazars, NNDKP și Tradeville.
„Suntem mândri că Made in Romania a reușit să devină, în mai puțin de un an, un proiect de renume al Bursei de Valori București. Împreună cu partenerii noștri, așteptăm cu nerăbdare să continuăm cu cea de-a doua ediție a proiectului în 2018. Sperăm să descoperim și mai multe companii inovatoare, povești de succes și, cel mai important, viitorii jucători care vor influența fundamental economia locală,” a declarat Lucian Anghel, președintele BVB.
Bursa de Valori București a anunțat prima ediție a proiectului Made in Romania pe 6 februarie 2017. Organizat pentru prima dată în istoria pieței de capital din România, Made in Romania este un proiect unic al BVB, lansat cu scopul de a identifica și promova companiile de top din România.
Proiectul Made in Romania și-a propus să identifice viitoarele motoare ale economiei românești și să le asiste pe parcursul unui an astfel încât acestea să- și ducă afacerile la nivelul următor prin îmbunătățirea transparenței, vizibilității, reputației și, cel mai important, prin obținerea accesului la capitalul atât de necesar pentru creșterea și dezvoltarea ulterioară.
Pe parcursul anului 2017, BVB a colaborat cu 166 de companii care au fost nominalizate în faza inițială a proiectului, iar în perioada de training a reușit să încurajeze inovația și cele mai bune practici în 50 de companii românești, precum și să promoveze poveștile de succes și echipele celor 15 companii finaliste. Prima ediție Made in Romania a fost realizată în colaborare cu Grupul Banca Transilvania, Google, Horvath & Partners, Mazars și NN.
Detalii despre proiectul BVB găsiți mai jos:
http://www.transilvaniabusiness.ro/made-romania-patru-companii-din-transilvania-premiate-de-bvb/
http://www.transilvaniabusiness.ro/bvb-proiect-made-romania/
http://www.transilvaniabusiness.ro/peste-100-de-inscrieri-proiectul-made-romania/

Related posts

Asociația Crișana. Să mâncăm gustos și sănătos.

Ligia Voro

Condiții civilizate pentru comercianți și cumpărători în Piața Mare din Satu Mare

Traian Dan

Analiză Frames: afacerile cu lemn ating în România un nivel istoric de 2,5 miliarde de euro

Papuc Irina

Tu cum foloseşti sursele de încălzire din locuinţă?

Ligia Voro

83% dintre milenialii din România sunt optimiști atunci când se gândesc la viitor

Stefana Muresan

Jumătate de miliard de euro pentru afaceri în mediul rural

redactia

BusinessMark va reuni în data de 21 noiembrie 2018, la Hotel RadissonBlu din București, cei mai importanți jucători din real estate

redactia

HD | TOP TECH – Investiţie în oameni, calitate în afaceri

Transilvania Business

Dezvoltatorul de hale industriale Mara Com Mixt, împrumut de 15 milioane lei pentru cel mai mare complex rezidențial din Timișoara

Stefana Muresan

Asset, property si facility management pentru portofolii mari

Ionut Oprea

Camelia Șucu și Genoveva Hossu extind ClassIN în Dubai

Ionut Oprea

Trei fabrici de peste 100 mil. euro cu același manager de proiect: CBRE

Ligia Voro

UiPath la forumul economic franco-român – “Poveștile care schimbă jocul”

Ligia Voro

„Administrații eficiente și primari vizionari”. Viziune europeană – în Ibănești se investește în calitatea vieții

Transilvania Business

AFI Europe – autorizație de construcție pentru AFI City, primul proiect rezidențial din România al companiei

Ionut Oprea

Firmele de mobilier din Ardeal vor să deschidă un centru expozițional

Nora Dumitrescu

Ștefan Vuza repornește românește Oltchim 

redactia

SB | Romgaz: Complexul structural Caragele are perspective promiţătoare

Reabilitarea Castelului Corvinilor și investiții în infrastructura urbană, proiecte cu finanțare nerambursabilă realizate de Primăria Hunedoara

Stefana Muresan

Conflictele de business se rezolvă profitabil la mediator

Stefana Muresan

O plantație de aluni din Timiș produce materie primă pentru Ferrero Rocher sau Raffaello

Stefana Muresan

Rețeta magiunului de prune Topoloveni, la o vârstă venerabilă

Ligia Voro

Sunet profund fără difuzor: Continental și Sennheiser revoluționează sistemul audio din vehicul

Nicolae Pop

Iulian Iuga, Accesa: “Am reușit să avem succes pe propriile picioare”

Stefana Muresan

Leave a Comment