Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Prima ediție a Made in Romania s-a încheiat. Transilvania și Banat reprezentate la vârf

Bursa de Valori București (BVB), împreună cu partenerii instituției, încheie prima ediția a proiectului Made in Romania, inițiativă care s-a dovedit a fi atât de reușită încât a doua ediție este deja programată să înceapă în ianuarie 2018.
Pentru a marca acest eveniment, Bursa de Valori București a lansat cartea „Made in Romania: 15 companii pentru creșterea economiei românești și poveștile lor unice”, o carte de 100 de pagini care include poveștile de creștere a 15 companii: 2Performant Network, Agricover, Amber, Autonom Rent-a-Car, Blue Air, Cris-Tim, Electrogrup, FruFru, Ivatherm, IRUM, Lasting System, Smart Bill, Softelligence, Prutul și Vola.ro.
Cu această ocazie, BVB a anunțat și cea de-a doua ediție a proiectului, relansarea website-ului www.bvbleague.ro și a prezentat mai multe informații cu privire la modul de desfășurare a proiectului pe parcursul anului 2018.
Proiectul se va desfășura în mod asemănător cu prima ediție și va fi organizat în trei etape: lista nominalizărilor, lista scurtă și selecția celor 15 companii finaliste. Nominalizările vor putea fi efectuate pe site-ul proiectului începând cu 15 ianuarie 2018. Partenerii care vor sprijini BVB în derularea celei de-a doua ediții a proiectului sunt: Grupul Banca Transilvania, Horvath & Partners, Mazars, NNDKP și Tradeville.
„Suntem mândri că Made in Romania a reușit să devină, în mai puțin de un an, un proiect de renume al Bursei de Valori București. Împreună cu partenerii noștri, așteptăm cu nerăbdare să continuăm cu cea de-a doua ediție a proiectului în 2018. Sperăm să descoperim și mai multe companii inovatoare, povești de succes și, cel mai important, viitorii jucători care vor influența fundamental economia locală,” a declarat Lucian Anghel, președintele BVB.
Bursa de Valori București a anunțat prima ediție a proiectului Made in Romania pe 6 februarie 2017. Organizat pentru prima dată în istoria pieței de capital din România, Made in Romania este un proiect unic al BVB, lansat cu scopul de a identifica și promova companiile de top din România.
Proiectul Made in Romania și-a propus să identifice viitoarele motoare ale economiei românești și să le asiste pe parcursul unui an astfel încât acestea să- și ducă afacerile la nivelul următor prin îmbunătățirea transparenței, vizibilității, reputației și, cel mai important, prin obținerea accesului la capitalul atât de necesar pentru creșterea și dezvoltarea ulterioară.
Pe parcursul anului 2017, BVB a colaborat cu 166 de companii care au fost nominalizate în faza inițială a proiectului, iar în perioada de training a reușit să încurajeze inovația și cele mai bune practici în 50 de companii românești, precum și să promoveze poveștile de succes și echipele celor 15 companii finaliste. Prima ediție Made in Romania a fost realizată în colaborare cu Grupul Banca Transilvania, Google, Horvath & Partners, Mazars și NN.
Detalii despre proiectul BVB găsiți mai jos:
http://www.transilvaniabusiness.ro/made-romania-patru-companii-din-transilvania-premiate-de-bvb/
http://www.transilvaniabusiness.ro/bvb-proiect-made-romania/
http://www.transilvaniabusiness.ro/peste-100-de-inscrieri-proiectul-made-romania/

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

E.ON Energie România dăruieşte 200.000 de kWh unor instituţii sociale din 10 judeţe

Articolul următor

Investiţiile străine directe, mai mari cu 17,7%, în primele zece luni din acest an

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share