Alba Cluj Infrastructura Investitii Ultimele stiri

Autostrada Sebeş-Turda: Marți se face recepţia lucrărilor pe tronsonul de 12,3 km între Aiud şi Decea

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) deschide traficului primul lot de autostradă din 2018. Este vorba de lotul 3 al Autostradzii Sebeş-Turda, de 12,3 kilometri, între localitățile Aiud și Decea. Cel de-al doilea tronson, aflat între Decea și Turda va fi recepționat în februarie, potrivit informațiilor publicate de Alba24.ro.
Potrivit CNAIR, pe 9 ianuarie, reprezentanţii companiei se vor prezenta în teren pe lotul 3, pentru recepţia celor 12,3 km pe tronsonul Aiud – Decea. Dacă nu vor fi şi alte neconformităţi, ulterior va putea fi deschisă circulaţia.
În ceea ce priveşte lotul 4 Decea – Turda, lucrările pe cei 16 km ar urma să fie recepţionate de CNAIR, în februarie, primul pas înainte de deschiderea traficului rutier.
CNAIR a făcut următoarele precizări, la solicitarea sursei citate:
“Comisia pentru recepţia lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii Sebeş-Turda se va întruni în data de 9.01.2018, ora 9.00.
Pentru lotul 4 se preconizează întrunirea Comisiei în a doua parte a lunii februarie, în funcţie de condiţiile meteorologice.
Traficul rutier se va putea desfăşura pe o lungime de 25,30 km, între Nodul Aiud şi Nodul Turda, imediat după recepţia lucrărilor de către Comisiile desemnate”.
Stadiul lucrărilor în decembrie 2017, pe loturi, pentru Autostrada Sebeş-Turda (sursa forum peundemerg.ro, care citează CNAIR)
Lotul 1 (17 kilometri, de la intrarea pe autostradă de la Sebeș până la Pârâul Iovului, ieşire din Alba Iulia) – stadiu lucrări: 39.5% (comparativ, în noiembrie, 39%)
Pe acest tronson lucrează Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA – Pomponio Construcţii SRL. Proiectul prevede două noduri rutiere Alba Iulia Sud la km 8 şi Alba Iulia Nord la km 16. Valoarea contractului este de 541.739.137, 21 lei (fără TVA), semnat în 14 noiembrie 2014. Lucrările au început în 2 decembrie 2014 şi aveau termen inţial de finalizare 2 octombrie 2016. Au fost oprite în octombrie 2015, iar în 28 iunie a fost dată autorizaţia de construire. Doar pe secţiunea A, însă. În octombrie 2017, s-a dat autorizarea pentru nodul Alba Iulia Nord (secţiunea B din lotul 1, „Secțiunea B – km 14+000 – km 17+000″)
Termenul actualizat de finalizare a lucrărilor: noiembrie 2019.
Lotul 2 (24,25 km, de la ieşirea din Alba Iulia – Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud, km 17+000 – km 41+250) – stadiu lucrări: 44% (comparativ, în noiembrie, 43,10%).
Include nod rutier la Teiuş (km 26). Constructor este Asocierea Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) – Euro Construct Trading 98 SRL, cu contract 549.332.493,62 lei (fără TVA), semnat în 14 noiembrie 2014. Termenul de finalizare din contract era 2 octombrie 2016. În 5 aprilie a fost obţinută autorizaţia de construire pe sectoarele 2 şi 3 (km 22+500 – km 25+300; km 26+100 – km 35+000; km 35+000 – km 41+250). Ulterior, în iunie, au fost date autorizaţii pe tot tronsonul.
Termenul actualizat de finalizare a lucrărilor, octombrie 2018.
Lotul 3 (12,45 km urmează traseul de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea; km 41+250 – km 53+700) – stadiu lucrări: 99% (comparativ, în noiembrie, 97,50%).
Pe acest tronson sunt două noduri rutiere, inclusiv bretele de acces, la Aiud (km 44+700) şi Unirea (km 53+200).
Constructor este Tirrena Scavi S.p.A (Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A), cu valoare contract de 420.511.921,44 lei (fără TVA), semnat în 16 aprilie 2014 şi termen iniţial de finalizare 20 martie 2016. Aici, lucrările au început în mai 2014, cu proiectarea. În iunie, s-a intrat în legalitate în ceea ce priveşte executarea lucrărilor, prin eliberarea autorizaţiei de construire.
Termen actualizat de finalizare a lucrărilor, ianuarie 2018.
Lotul 4 (16,3 km, de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda; km 53+700 – km 70+000) – stadiu lucrări: 94% (comparativ, în noiembrie, 90%).
A primit autorizaţiile de construire în iulie. Constructor este PORR Construct SRL/PORR Bau GMBH, cu contract de 470.004.894,83 lei (fără TVA), semnat în 16 aprilie 2014. Pe acest lot se va face joncţiunea între A10 şi Autostrada Transilvania (A3).
Termen actualizat de finalizare a lucrărilor, mai 2018.
sursa foto: Facebook (Asociația Pro Infrastructură)

Related posts

Prima conferinţă regională de HR sub umbrela HR WORLD – The Future of Talent, desfășurată la Cluj Napoca, un real succes

Stefana Muresan

Bianca Muntean – Clusterul Transilvania IT, cel mai bun manager din Europa în domeniul clusterelor

Stefana Muresan

AB | Transilvania, raiul branzeturilor de calitate (IV) – Puturoasa de Trascău

Standul Simex de la Moscova, vizitat de oficialii Ambasadei Rusiei

Nora Dumitrescu

BNR a aprobat noua conducere executivă a CEC Bank

Papuc Irina

46.000 de oameni prezenţi în Ziua 2 a EC

A. I.

MPR Partners este membru al Consiliului Național de Transformare Digitală

Ionut Oprea

Niculae Havrileţ, fost şef al ANRE, şi Lucian Isar, fost bancher şi ministru, vor să fie administratori ai Electrica SA

redactia

MedLife cumpără pachetul integral de acțiuni al Spitalului OncoCard Brașov, unul dintre cele mai mari centre private de tratament oncologic din România

Papuc Irina

Cluj: Piste de biciclete pe teritoriul a trei localități, printr-un proiect european de 200.000 de euro

Stefana Muresan

Aeroportul Internațional "Avram Iancu", zboruri către 10 destinații de vacanță din Turcia, Grecia și Egipt

Stefana Muresan

BestJobs a lansat serviciul de staffing pentru perioade scurte

Stefana Muresan

A fost finalizat studiul de fezabilitate pentru Spitalul Metropolitan din București: E nevoie de o investiție de 400 de milioane de euro

Papuc Irina

Banca Transilvania vrea să preia restul de 33,23% din acţiunile Victoriabank

Stefana Muresan

Arheoparcul din Palatul Princiar al Cetății Oradea, aproape finalizat

Ligia Voro

Eldi Brutăria, model de succes în industria de panificaţie

Stefana Muresan

Park & Ride de 11 milioane de euro lângă Aeroportul Cluj

Nora Dumitrescu

Venituri în creștere cu 5% pentru Digi Comunication NV pe trimestrul doi 2020

Traian Dan

Clujenii de la Kadra, afaceri de 35 mil. lei din tehnologii pentru uşile din malluri, spitale sau hoteluri

Stefana Muresan

Limp Bizkit la Electric Castle 2019

Ligia Voro

Fonduri europene pentru un oraș „smart”: Sibiul își actualizează Strategia de Dezvoltare și Planul de Mobilitate pentru următorii 10 ani

Ion Surdu

Parcul Feroviarilor din Cluj-Napoca va fi reamenajat. A fost desemnată echipa câştigătoare a concursului internațional de soluții

Stefana Muresan

Alba Iulia: 9 milioane de lei pentru 122 de platforme subterane de deșeuri

Papuc Irina

Primul autobuz electric la Brașov. În total, au fost procurate 52 de unități cu bani de la Administrația Fondului pentru Mediu

Papuc Irina

Leave a Comment