Agricultura Ultimele stiri

Ministrul Agriculturii a pus retailerii și crescătorii de ovine la aceeași masă

Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Petre Daea, i-a primit la sediul instituției pe reprezentanții crescătorilor de ovine și pe cei ai marilor rețele comerciale (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) în data de 15 ianuarie 2018.
Scopul întâlnirii a fost acela de a facilita legătura dintre producători și comercianți astfel încât să fie identificate căile optime de colaborare pentru a exista interes de ambele părți implicate. La întâlnirea de astăzi au participat și experții din cadrul Direcției Generale de Industrie Alimentară împreună cu secretarul de stat coordonator, Mihai Vișan.
Reprezentanții retailerilor i-au asigurat pe cei care au luat parte la discuții că există deschidere și disponibilitate pentru a comercializa produse românești în marile lanțuri de magazine, fie că este vorba de carne și produse din carne de oaie, ori din alte tipuri de carne, fructe, legume etc., cu condiția să fie respectate anumite criterii. Între acestea, referindu-se la cele din carne de oaie îndeosebi, cei de la AMRCR au menționat următoarele: carnea să provină de la abatoare autorizate, să fie controlată sanitar-veterinar și să fie tranșată.
La rândul lor, reprezentanții crescătorilor de ovine au precizat că animalele fermierilor sunt sacrificate în abatoare autorizate sanitar-veterinar, din acest punct de vedere fiind îndeplinite toate exigențele impuse, dar au subliniat că este important să existe un dialog între producători și comercianți pentru a cunoaște care sunt cerințele consumatorilor, în așa fel încât să existe interes de ambele părți. În acest context, ministrul Petre Daea a afirmat că acest parteneriat între fermieri și retail-eri trebuie să debuteze, chiar dacă mai sunt unele aspecte ce trebuie perfectate: ”Este important să înceapă corect această colaborare, avem animale bune în România și în funcție de cerințele consumatorului sunt sigur, în timp, că se vor pune la punct toate detaliile.”
Reprezentanții retailerilor au adăugat că sunt alături de producătorii români pentru a găsi cele mai bune soluții în vederea dezvoltării unei relații de lungă durată în beneficiul consumatorilor.
Sursa foto: madr.ro

Related posts

Topul celor mai vândute medicamente pentru răceală. Brandul unui producător român îşi face loc printre cele mai căutate produse

redactia

Trei companii vor dota spitalele sălăjene cu 16 tuneluri de dezinfecție

Nora Dumitrescu

Grupul Schaeffler în mediul plin de provocări, cu un flux de numerar puternic în 2019

Ligia Voro

Real estate – the global stage

Stefana Muresan

Crosspoint: The first 15 years. Our lessons & expertise, dedicated to you.

Ionut Oprea

Managerii Silcotub din Zalău, convocați de Tenaris în Italia

Nora Dumitrescu

Cea mai tânără milionară a Clujului vrea să îi facă antreprenori pe liceeni

redactia

MADR: 328.716,05 euro – buget pentru plata fermierilor

Stefana Muresan

CCIR propune Guvernului un set de 73 de măsuri de relansare a economiei

Traian Dan

Hidroconstructia Cluj va realiza lucrarile de stabilizare a versantului Nordic al dealului Hoia din Cluj, contract de peste 26 mil. lei

Stefana Muresan

După doi ani la Imoteca, Diana Dragostin revine în grupul Artmark

Ligia Voro

Canadienii de la Celestica, furnizor Alcatel sau NEC, aduc încă 30 milioane dolari în Borș

redactia

Analiză: Relansarea economică depinde de stimularea investițiilor străine directe și a exporturilor

Ion Surdu

Contractul de finanțare pentru reabilitarea DJ 141 Mediaș-Bârghiș, în valoare de 19 mil. de euro, semnat de ADR Centru și CJ Sibiu

Stefana Muresan

Achizițiile de echipamente la Spitalul Clujana, recuperate din fonduri UE

Nora Dumitrescu

Corina Cretu: Simplificarea regulilor referitoare la obtinerea de fonduri europene, o prioritate

Stefana Muresan

Funcționarul public virtual Antonia a început să lucreze pentru clujeni

Stefana Muresan

Compania de Apă Someș va moderniza infrastructura de apă-canal în Sălaj

Nora Dumitrescu

La un deceniu de activitate, compania Azets a ajuns la 700 de angajați în centrele din Sibiu, Alba-Iulia, Timișoara și Brașov

Stefana Muresan

Asahi vizează extinderea brandurilor premium locale pe pieţele internaţionale

Stefana Muresan

Județul Mureș, campion la producția de lapte

Stefana Muresan

2.000 de viziere au ajuns la Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu

Ion Surdu

Noul Sun Plaza – finalizat de S IMMO

Stefana Muresan

Primăria Sibiu inițiază a 3 etapă de modernizare a Stadionului Municipal. „O investiție de 39 de milioane de euro”

Papuc Irina

Leave a Comment