Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Bilka, la un pas de 100 mil. euro, afaceri mai mari cu 45%

Bilka, liderul pieței de acoperișuri, a încheiat 2017 cu o cifră de afaceri de 394 milioane lei (86 milioane de euro), în creștere cu 45% față de 2016, când a înregistrat afaceri de 271 milioane lei. În topul vânzărilor rămâne divizia de produse destinate pieţei rezidențiale, cu o pondere de 90%.
Avansul susţinut al companiei se datorează în principal extinderii şi investiţiilor, care au ajuns la un total de 30 de milioane de euro în ultimii 11 ani. Cea mai recentă investiţie a fost realizată anul trecut pentru achiziţia platformei industriale Hidromecanica 2 Braşov, unde compania a demarat un nou proiect de dezvoltare, investiţie care s-a ridicat la 5,56 milioane euro.
”Rezultatele înregistrate continuă să confirme că strategia noastră bine conturată este cea corectă. Însă, pe lângă cifra de afaceri, care a fost de 86 milioane de euro anul trecut, noi ne ghidăm şi după alţi doi indicatori de performanţă. Primul este numărul de case acoperite – am ajuns anul trecut la 57.000 de sisteme complete pentru acoperiş produse şi comercializate -, şi cel de-al doilea indicator, care ne arată performanţele unei companii din domeniul nostru de activitate, este consumul de oţel prevopsit – acesta fiind materia prima utilizată pentru 95% din produsele pe care le comercializăm. La Bilka am înregistrat în 2017 un consum de 80.000 de tone de oţel prevopsit, fiind cel mai mare consumator de oţel prevopsit din Europa de Est”, a declarat Horaţiu Țepeş.
În 2018 compania continuă planul de investiţii demarat anul trecut, odată cu achiziţionarea platformei Hidromecanica 2 Braşov, care se ridică la 20 milioane de euro, având termen de finalizare anul 2020.
”Anul acesta focusul este pe planul investiţional demarat anul trecut, pe proiectul de dezvoltare a diviziei de industrial. Începem renovarea platformei şi în paralel am demarat deja procedurile pentru achiziţia de utilaje de producţie necesare, realizarea stocurilor de materie primă şi creşterea echipei care va gestiona această divizie. Investiţiile vor fi finalizate în 2020, însă primele rezultate pe care acestea le vor produce le vom simţi la începutul lui 2019, când preconizăm că vom fi gata să demarăm producţia de panouri termoizolante”, a precizat Horaţiu Țepeş.
Piaţa de acoperişuri a înregistrat anul trecut o creştere medie de 10%, ajungând la aproximativ 38 milioane de metri pătraţi. Compania estimează o pondere a acoperişurilor metalice în totalul pieţei de acoperişuri de 70%, urmând ca pe termen scurt şi mediu să depăşească această cotă.
Sursa foto: bilka.ro







Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Protocol pentru sprijinirea de către Consiliul Județean Cluj a construirii Spitalului Regional de Urgență

Articolul următor

De Ziua Femeii, Mömax deschide la Timişoara. Austriecii au angajat pensionari, bazându-se pe experienţa şi aptitudinile acestora

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share