Brașov Lideri si afaceri Real Estate Ultimele stiri

Bilka, la un pas de 100 mil. euro, afaceri mai mari cu 45%

Bilka, liderul pieței de acoperișuri, a încheiat 2017 cu o cifră de afaceri de 394 milioane lei (86 milioane de euro), în creștere cu 45% față de 2016, când a înregistrat afaceri de 271 milioane lei. În topul vânzărilor rămâne divizia de produse destinate pieţei rezidențiale, cu o pondere de 90%.
Avansul susţinut al companiei se datorează în principal extinderii şi investiţiilor, care au ajuns la un total de 30 de milioane de euro în ultimii 11 ani. Cea mai recentă investiţie a fost realizată anul trecut pentru achiziţia platformei industriale Hidromecanica 2 Braşov, unde compania a demarat un nou proiect de dezvoltare, investiţie care s-a ridicat la 5,56 milioane euro.
”Rezultatele înregistrate continuă să confirme că strategia noastră bine conturată este cea corectă. Însă, pe lângă cifra de afaceri, care a fost de 86 milioane de euro anul trecut, noi ne ghidăm şi după alţi doi indicatori de performanţă. Primul este numărul de case acoperite – am ajuns anul trecut la 57.000 de sisteme complete pentru acoperiş produse şi comercializate -, şi cel de-al doilea indicator, care ne arată performanţele unei companii din domeniul nostru de activitate, este consumul de oţel prevopsit – acesta fiind materia prima utilizată pentru 95% din produsele pe care le comercializăm. La Bilka am înregistrat în 2017 un consum de 80.000 de tone de oţel prevopsit, fiind cel mai mare consumator de oţel prevopsit din Europa de Est”, a declarat Horaţiu Țepeş.
În 2018 compania continuă planul de investiţii demarat anul trecut, odată cu achiziţionarea platformei Hidromecanica 2 Braşov, care se ridică la 20 milioane de euro, având termen de finalizare anul 2020.
”Anul acesta focusul este pe planul investiţional demarat anul trecut, pe proiectul de dezvoltare a diviziei de industrial. Începem renovarea platformei şi în paralel am demarat deja procedurile pentru achiziţia de utilaje de producţie necesare, realizarea stocurilor de materie primă şi creşterea echipei care va gestiona această divizie. Investiţiile vor fi finalizate în 2020, însă primele rezultate pe care acestea le vor produce le vom simţi la începutul lui 2019, când preconizăm că vom fi gata să demarăm producţia de panouri termoizolante”, a precizat Horaţiu Țepeş.
Piaţa de acoperişuri a înregistrat anul trecut o creştere medie de 10%, ajungând la aproximativ 38 milioane de metri pătraţi. Compania estimează o pondere a acoperişurilor metalice în totalul pieţei de acoperişuri de 70%, urmând ca pe termen scurt şi mediu să depăşească această cotă.
Sursa foto: bilka.ro

Related posts

Industria IT dă STARTUL programului Bursele ANIS 2020, dedicat cadrelor didactice

Nicolae Pop

Ministerul Sănătății: Contracte în valoare de 19,8 milioane euro pentru dotarea spitalelor cu echipamente de imagistică

Stefana Muresan

Clujul va racola tinerii pasionați de tehnologie din Bihor și Alba

Nora Dumitrescu

Campania „Salvaţi istoria naţională, salvaţi Casa lui Iuliu Maniu!” la finalul anului 2018

redactia

Proiectantul Parcului Est din Cluj, recompensat cu 1,5 milioane euro

Nora Dumitrescu

Ministerul Dezvoltării Regionale vrea să cumpere 17 tramvaie cu peste 36 milioane de euro

redactia

Banca Transilvania, aproape de finalizarea negocierilor pentru preluarea Bancpost

Stefana Muresan

În primăvară va începe construcţia Uzinei BMW de la Debrecen

Traian Dan

Domeniul Bethlen din Arcalia, modernizat cu 2,5 milioane de euro

Nora Dumitrescu

România a primit la Berlin trei premii pentru educație antreprenorială

Traian Dan

HR | Seroussi, eleganta business-ului

Transilvania Business

Academicianul Ioan Aurel Pop, rectorul UBB, ar putea fi noul președinte al Academiei Române

Stefana Muresan

Proprietarul agenției de turism Christian Tour lansează propria companie aeriană: AnimaWings

Papuc Irina

Grupul Miele, cifra de afaceri record: 4,5 miliarde de euro în anul 2020

Traian Dan

POZITIV TB: Cătălin Briciu, cofondator Linnify – „Industria IT din România va trece treptat înspre dezvoltarea de produse proprii”

Ion Surdu

Producătorul lactatelor Olympus vizează o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, până la 100 mil. euro, cu fabrica din Braşov

redactia

Agricultorii din Timiș și Satu Mare, business-uri de 4,3 miliarde lei

Nora Dumitrescu

eEDPR va contribui cu 750,000 de euro la lupta împotriva Covid-19

Ligia Voro

Ministerul Turismului, reprezentanţe teritoriale interne în Harghita, Sibiu și Bistriţa-Năsăud

redactia

Inedita actiune de promovare a patrimoniului turistic si cultural din judetul Cluj

Stefana Muresan

Ministrul Daea, vizită inopinată la Daracul de la Sadu, unul din puținele ateliere unde se mai obține lână

Stefana Muresan

Grupul Delivery Hero anunță achiziția integrală a hipMenu

Ligia Voro

Ford România- investiții de peste 200 mil. euro și crearea a 1500 de locuri de muncă noi, rezervate muncitorilor români

Stefana Muresan

„Un absolvent de arte nu ajunge șomer”. Interviu cu rectorul Universității de Artă și Design Cluj, Radu-Marcel Moraru

redactia

Leave a Comment