MedLife, liderul pieţei de servicii medicale private din România, a anunţat că a finalizat tranzacţia de cumpărare a pachetului de 90% de acţiuni al companiei Ghencea Medical Center din Bucureşti.
Ghencea Medical Center, cu o activitate de zece ani pe piaţă, a înregistrat în decursul anului trecut o cifră de afaceri de 8,7 milioane de lei, iar pentru anul acesta mizează pe o creştere de 20%.
Furnizorul de servicii medicale are în componenţă două clinici, în Bucureşti şi Măgurele, cu 135 de angajaţi. Totodată, Ghencea Medical Center este unul dintre furnizorii relevanţi de servicii medicale în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti (CASMB), acoperind peste 25 de specialităţi, printre care medicină de familie, pediatrie, reumatologie, gastroenterologie, neurologie, cardiologie, psihiatrie, urologie, dermatologie şi ORL.
MedLife a raportat pentru primul trimestru din acest an o cifră de afaceri consolidată pro-forma în valoare de 196,8 milioane lei, în creştere cu 34% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Pentru 2017, cifra de afaceri consolidată pro-formă a fost 638 milioane de lei, în creştere cu 27% faţă de 2016 şi o EBITDA pro-formă ajustată de 82,3 milioane de lei.
MedLife este cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România. Acţiunile emise de MedLife sunt admise la tranzacţionare pe piaţa reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori Bucureşti, având simbolul de tranzacţionare ″M″.
Începând cu 2009 a deschis sau a achiziţionat peste 83 de unităţi medicale.
Citește și:
Mai sunt doar câteva zile până la conferința PROW de la Timișoara
Timișoara este pe cale să devină centrul inovației și tehnologiei pe 18 octombrie, odată cu conferința PROW! Evenimentul…
10 octombrie 2024
Programul Autentic Românesc by Transavia
De Ziua Națională a Produselor Agroalimentare Românești, Transavia lansează Sezonul 3 al programului Autentic Românesc, cu un număr…
10 octombrie 2024
SuperCoders vine cu a XI-a ediție a programului Orange de educație digitală pentru copii
Programul educațional SuperCoders, un proiect dedicat copiilor cu vârste între 10 și 14 ani, menit să îi introducă…
10 octombrie 2024
Bringo și Carrefour propun cumpărături online cu reciclare
Bringo, primul brand care a adus serviciul de livrare a cumpărăturilor în România, și Carrefour România anunță o…
10 octombrie 2024
Muncim la stat sau la privat? Centrul de Formare APSAP răspunde
Un studiu realizat de Centrul de Formare APSAP, unul dintre cei mai mari furnizori de cursuri de formare…
10 octombrie 2024
JTI a înființat un centru global IT în România
Dacă acum 30 de ani, legătura dintre tutun și tehnologie însemna doar prelucrarea materiei prime în produse finite…
10 octombrie 2024
Exploratori de Viitor cu Fundația Leaders și Holcim
Programul Exploratori de Viitor, care dezvoltă competențele de leadership și angajabilitate este configurat pentru ca 210 elevi de…
10 octombrie 2024
BRD se implică în viața studențească din țară
BRD Groupe Société Générale a conceput un program prin care să îmbunătățească viața studenților din România. Mai multe…
10 octombrie 2024