Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Concurență tot mai mare pentru un loc de master la UBB

Programele de master ale Universităţii Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca atrag tot mai mulţi studenţi. Numărul candidaților este cu peste 500 mai mare decât cel înregistrat la finalul perioadei de înscriere din anul 2017.
Până în acest moment, pste 4.200 de candidați şi-au depus dosarele de înscriere pentru programele de master, în sesiunea de Admitere organizată în luna iulie 2018.
Cele mai căutate specializări de master sunt cele ale Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor (1.000 de locuri), urmate de cele ale Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei (peste 600 de dosare), ale Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării (389 de dosare) , respectiv ale Facultății de Matematică și Informatică, (344 de dosare).
3.282 de locuri bugetate, nivel master, sunt disponibile celor interesaţi, învățământ cu frecvență sau frecvență redusă.
Perioada de admitere este cuprinsă între 11 și 29 iulie 2018.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Electric Castle – festivalul care împlinește vise

Articolul următor

Bistrițenii de la COMAUTOSPORT au urcat dealerul FORD din Mureș cu 50% în primul an

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share