Lideri si afaceri

Huawei Consumer Business Group România îl numește pe Călin Clej în funcția de Director de Marketing

Huawei Consumer Business Group România, subsidiara locală a liderului în tehnologie la nivel global și al doilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, anunță numirea lui Călin Clej în funcția de Director de Marketing.

Călin Clej are peste 17 ani de experiență în marketing strategic, în crearea și consolidarea imaginii de brand, dar și cunoștințe solide în industria produselor de larg consum, ocupând anterior o poziție de leadership regional în rolul de Director de Marketing al PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.

“Huawei a înregistrat în ultimii ani cea mai accelerată creștere în rândul producătorilor de smartphone-uri atât la nivel global, cât și în România, iar eforturile de marketing sunt esențiale pentru menținerea și consolidarea acestui trend dinamic al brandului pe piața locală. Considerăm că expertiza vastă a lui Călin Clej și performanțele profesionale în zona de marketing atât la nivel local, cât și la nivel internațional, într-o industrie extrem de competitivă și dinamică, așa cum este cea a produselor de larg consum, vor fi extrem de valoroase pentru Huawei, în efortul său de a aduce brandul nostru global mai aproape de consumatorii români”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager, Huawei CBG România.

Din noua poziție, Călin Clej va fi responsabil de dezvoltarea viziunii de lider global a brandului, dar și de elaborarea strategiilor de marketing și activărilor de brand pentru Huawei Consumer Business Group România, precum și de adaptarea capabilităților echipei de marketing către dezvoltarea și managementul integrat al mixului de marketing centrat pe profilul local al utilizatorului final.

“Sunt încântat să mă alătur unuia dintre cei mai prolifici și dinamici jucători globali în domeniul tehnologiei din ultimul timp. Consider că am ajuns într-o poziție matură în cariera mea în care anii de experiență pe piața locală, dar și regională, îmi oferă resursele necesare pentru a aduce personal valoare adăugată într-o industrie inovativă și a folosi ca inspirație o viziune de creștere revoluționară precum cea a Huawei. Sunt recunoscător liderilor Huawei pentru că m-au acceptat în echipa de conducere locală – sunt la fel de entuziasmat pentru ceea ce vom descoperi împreună pe parcursul acestei călătorii, de la bine la extraordinar în România pentru businessul Huawei, dar în același timp sunt conștient că acest drum presupune dedicare, perseverență și concentrare. Sunt pregătit să facem lucrurile posibile (make it possible)”, a declarat Călin Clej, Director de Marketing, Huawei CBG Romania.

Huawei Consumer BG, lider global în tehnologie și inovație și al doilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, oferă o gamă largă de produse, de la smartphone-uri, PC-uri, tablete, gadgeturi portabile, produse de rețelistică și dispozitive destinate întregii familii, până la servicii de stocare tip cloud. Huawei Consumer BG se dedică în totalitate livrării către consumatori a celor mai avansate tehnologii.

La Huawei, inovația se concentrează în jurul nevoilor clienților. Având 180.000 de angajați și gestionând operațiuni în peste 170 de țări, compania globală investește constant în cercetare și dezvoltare, concentrându-se pe inovațiile care fac viitorul tehnologiei accesibil pentru consumatorii de pretutindeni.

Related posts

Un nou partener la Maravela & Asociații

Ionut Oprea

Angajații companiilor membre ABSL au ajutat la amenajarea spațiului de joacă de la SOS Satele Copiilor din Capitală

redactia

B | Smartree ofera servicii de salarizare pe orice platforma software a clientilor

Fomco Group, un business care se clădește constant. De 15 ani.

Stefana Muresan

BearingPoint raportează o creștere remarcabilă în 2017, cifra de afaceri ajungând la 712 milioane de euro

Stefana Muresan

Dezvoltarea pieței de imobiliare în prezent și viitor la ‘Real Estate & Construction Forum’

redactia

Timbru poștal dedicat campioanei de la Wimbledon, Simona Halep

Ligia Voro

Germanii de la Reiff, fabrică la Săcele

Stefana Muresan

”Supraviețuitorul” Bear Grylls și fostul șef al ABC, speakeri la Oradea

Traian Dan

Cele mai importante aspecte fiscale pentru mediul de afaceri, dezbătute la ‘Tax & Finance Forum, București’

redactia

DWNT: Clubul Oamenilor de Afaceri de Limbă Germană din Transilvania de Nord – O reţea pentru investitorii vorbitori de limba germană în Transilvania de Nord

redactia

Compania Gamoni investește în sustenabilitatea procesului de producție pe termen lung

Ionel Albu

Bistriţa: Filadelfia, afaceri de 37 mil. euro în 2016

Stefana Muresan

Crizele sunt un catalizator pentru inovație – Andreea Nițoi, Brand & Innovation Manager la RSM România

Nicolae Pop

Electrogrup Infrastructure, ofertă publică de acţiuni pe BVB

redactia

Cum comunică departamentele de sales și marketing la nivel organizațional în 2019 și care sunt schimbările care ne așteaptă

Stefana Muresan

Silviu Stratulat, speaker at Eurogrowth 2017, a one-of-a-kind, cross-border M&A conference in London organized by ACG

Ionut Oprea

UniCredit – emisiune de acțiuni de 13 miliarde de euro

Stefana Muresan

Mihai Huzău, Director Executiv Olimpia Travel Group: Guvernul ar trebui să se îngrijească, în primul rând, de companiile cu perspectivă de creștere, adică singurele care pot pune în mișcare economia în următoarea perioadă.

Gruita Ienasoiu

Numar record de firme participante la Zilele Carierei din Timișoara

Stefana Muresan

Producătorul acoperișurilor Bilka Steel din Brașov: Comenzile au crescut, dar ne așteptăm la o stagnare

Ion Surdu

Piața de Real Estate din România dă semne de maturizare. Ce înseamnă asta pentru retail, industrial & logistics, office & residential

Papuc Irina

The 2018 Monaco Yacht Summit: Introducing new clientele to the superyacht world

redactia

Ian Worboys, CEO-ul P3 Logistic Parks, lansează prima carte pentru copii în memoria fiului său

redactia

Leave a Comment