Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Au fost desemnate start-up-urile participante la Internet & Mobile World 2018

Etapa de selecție a programului StarTech Factory, creat de Internet & Mobile World în parteneriat cu Raiffeisen Bank pentru companiile tech aflate la început de drum, este în formulă completă. Astfel, 22 de start-up-uri vor primi stand gratuit la IMW 2018 (3-4 octombrie, Romexpo – Pavilionul B1), iar 7 dintre aceste companii își vor prezenta produsele pe Main Stage IMWorld.
Cele mai multe activează în zona fintech, dar spectrul este extrem de larg și divers, acoperind segmente de business precum agrotech, autotech, e-learning, tehnologii AR/VR, aplicații mobile pentru nevăzători, holograme foto-realiste și instrumente pentru aplicarea corectă a GDPR.
Vă veți putea întâlni cu toate aceste start-up-uri în spațiul rezervat StarTech Factory. Lista completă se află pe https://imworld.ro/startups
7 start-up-uri urcă pe Main Stage IMWorld
În 4 octombrie, de la 16.30, pe Main Stage IMWorld 2018, 7 start-up-uri vor participa la un pitch, al cărui juriu va stabili câștigătorul premiului de 2.000 de euro, asigurat de Raiffeisen Bank, partenerul Programului StartTech Factory.
Cele 7 companii selectate sunt:
Beez este un start-up fintech care, prin intermediul unei aplicații, oferă clienților săi ocazia să economisească bani la cumpărăturile online.
CBN Agrotech a dezvoltat o aplicație în cloud care monitorizează temperatura din silozuri, creează ventilație și previne condensarea aerului pentru a păstra calitatea grânelor.
ClarK vine cu o soluție bazată pe AR (Augmented Reality) menită să crească eficiența și siguranța angajaților din mai multe industrii.
Clym este un instrument de gestionare a confidențialității datelor (data privacy). Acesta îi ajută pe utilizatori să respecte obligațiile de protecție a datelor, dar și a modulului de folosire a cookie-urilor, acordurilor, cererilor etc.
Instant Factoring este prima platformă online de factoring din România, creată pentru a-i sprijini pe micii antreprenori să-și transforme rapid facturile în lichidități.
Nifty Learning este un soft de programare automatizată pentru departamentele de training corporate.
Sypher este start-up-ul dezvoltatorilor Sypher Suite, platformă creată să gestioneze eficient implementarea Regulamentului UE de protecție a datelor personale (GDPR).
Juriul StarTech Factory care a evaluat aplicațiile și va desemna câștigătorul este format din antreprenori și oameni de business din România:
• Cătălin Chirieac, Digital Banking Manager – PI Customers Raiffeisen Bank;
• Sergiu Negut, Business Angel, Business Growth Consultant and Associated Dean;
• Adrian Enache, CEO la Angels Den Funding;
• Claudia Jelea, IT/Tech, Data protection & IP Lawyer la Jlaw;
• Cristian Hossu, Managing Partner la Universum Events.
Printre criteriile urmărite de jurați se numără componența echipei, indicii financiari, produsele sau serviciile și piața căreia i se adresează. Câștigătorul competiției StarTech Factory va fi anunțat în aceeași zi, 4 octombrie, pe Main Stage și va intra în posesia unui premiu de 2.000 de euro din partea Raiffeisen Bank.
Pe lângă acest premiu, marele avantaj al tuturor celor 22 de start-up-uri prezente cu stand în IMWorld este potențialul oferit de cei peste 9000 de vizitatori de business și al celorlați peste 100 de expozanți.
Accesul la IMW se face pe bază de bilet ce poate fi achiziționat de pe https://imworld.ro/tickets/
Partener principal: Telekom Romania
Partenerii scenelor de conferințe:
Microsoft – Security Stage
ALEF – IT Ops Stage
Raiffeisen Bank – Digital & E-Commerce Stage
METRO SYSTEMS – Java Stage
UiPath – .Net Stage
Ipsos – MarTech Stage
VIAVI Solutions – IT Solutions Networking Partner
VTEX – Digital Marketing Networking Partner
Sponsori: Trencadis, Nuvias Group, Cegeka, ENGIE, Orange, Maguay, SoftOne, Agentia de SEO DWF, TotalSoft, SYSWIN Solutions, Lidl Digital, certSIGN, bpv GRIGORESCU STEFANICA, upswing, White Image, Oracle, E.ON România.
Digitaljob – Registration Partner
VIVA Telecom – Internet Partner
Renault – Car Partner
Bright Agency – Digital Partner
L’OR – Coffee Partner
Glovo – Food Delivery Partner
IQOS – Experience Partner
Pentru informatii suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare
www.imworld.ro
facebook.com/InternetMobileWorld
instagram.com/imworldro
Concept propriu al companiei Universum Events, IMWorld a devenit în cei 7 ani, un hub care generează new business și în care comunitatea dezvoltă digitalizarea în România.
In fiecare an, în prima săptămână din octombrie, timp de 2 zile, mediul de business activ din România se întâlnește cu tot ce este mai important în procesul de transformare digitală la Internet & Mobile World.
Structurată ca o expo-conferință B2B, IMWorld are misiunea de a sprijini toate industriile din România să adopte digitalizarea pentru a crește eficiența și productivitatea. Prin know-how-ul oferit de agenda evenimentului și prin soluțiile marilor jucători din piața de IT prezenți în eveniment, IMWorld generează plusvaloare concretă și contribuie activ la dezvoltarea economiei, punând în relație directă specialiștii cu nevoia de digitalizare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

SESIUNE ATESTARE NAȚIONALĂ FIRME ȘI PFA DE CONSULTANȚĂ ÎN MANAGEMENT

Articolul următor

KARPATIA HORSE SHOW 2018 - Trei zile de competiție, aventură și dischis pe Domeniul Cantacuzino de la Florești!

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share