Industrie Mureș Slider Ultimele stiri

La mulți ani Wessling România!

WESSLING România, membru al uneia dintre cele mai cunoscute reţele de laboratoare din Europa – WESSLING – lucrează cu cele mai performante tehnologii, pe analize în domeniul protecției mediului și siguranței alimentare. Ioan Haşegan, directorul general al WESSLING România, companie din Târgu Mureș cu capital majoritar german, care bifează 15 ani de activitate, ne-a oferit detalii despre rezultatele și poziționarea companiei pe piața de profil.

Care sunt, pe scurt, cele două mari linii de activitate pe care le are WESSLING România?
Ioan Hașegan: Suntem o companie autohtonă cu capital majoritar german, membră a grupului WESSLING, recunoscut în Europa prin calitatea serviciilor de analize chimice, fizice și microbiologice, precum și de consultanță în domeniile protecției mediului și a siguranței alimentare. Grupul WESSLING are o vechime de peste 30 de ani în Europa având peste 1200 de specialiști și o cifră de afaceri de peste 75 milioane euro.
În Romania WESSLING este prezent cu sediul principal în Târgu Mureș din 2003, unde avem un laborator de protecția mediului și cu un punct de lucru în București, unde funcționează un birou de consultanță în domeniul protecției mediului și, din 2013, un laborator de siguranță alimentară. WESSLING România are o echipă de peste 50 de specialiști, care produc o cifră de afaceri de peste 1,2 milioane de euro.
Dacă în domeniul protecției mediului avem o vechime de 15 ani, în piața serviciilor de siguranță alimentară suntem, cum spuneam, de aproape 5 ani. În ambele domenii de activitate avem un renume de profesionalism și de încredere, de independență și imparțialitate.
În viziunea noastră despre dezvoltarea companiei ne autodefinim ca fiind o companie care învață (learning company), ceea ce înseamnă că suntem foarte flexibili, venind în sprijinul clienților cu servicii optime. Ne dezvoltăm în același timp cu clienții noștri, ajutându-i să se dezvolte în mod sustenabil.
La acest moment, două treimi din cifra de afaceri a WESSLING România provine din linia de business protecția mediului, iar o treime din zona serviciilor de siguranță alimentară. Divizia de siguranță alimentară are un ritm de dezvoltare mai accelerat, urmând ca în puțini ani să egalizăm ponderea celor două divizii la dezvoltarea WESSLING România.

Lucrați pentru companii importante. Ce vă recomandă pentru relația cu acestea?
Ioan Hașegan: Lucrăm în toate industriile importante din România, cum ar fi:
– Prelucrarea lemnului – Egger, Kronospan, Kastamonu
– Industria materialelor de construcții și cimentului – CRH, Lafarge Holcim, Heidelberg, Saint Gobain
– Industria metalurgică – Tenaris Silcotub, Saturn, Ductil Steel
– Industria de Petrol, Gaze și Energie – OMV Petrom, Rompetrol, Romgaz, Transgaz, CE Oltenia
– Industria Auto – Continental Automotive, Rombat, Siemens, Autoliv, Hirschmann, Bosch Rexroth, Robert Bosch
– Comerț – Selgros, Profi
– Industria alimentară – Reinert, Heineken, Westfleisch, Convenience, Kandia, Fuchs, Dr Oetker, Goodies, Eisberg, Bunge
– companii locale – primării, consilii județene, regii de apă, operatori de deșeuri
– autorități – Agenția și Garda de Mediu, Apele Române, Înalta Curte de Casație și Justiție, DNA.
Lucrăm și în afara țării. Astfel, în Republica Moldova avem clienți din industria cimentului, iar de curând avem un parteneriat pentru monitorizarea calității aerului în aeroportul din Doha și în spitalele din Qatar.
În relația cu toți acești clienți ne recomandă, în primul rând, acuratețea serviciilor oferite, care oferă încredere în rezultatele noastre, profesionalismul și seriozitatea, independența și imparțialitatea. Pentru că am demonstrat aceste caracteristici ale activității noastre de-a lungul timpului, se poate observa că din portofoliul de clienți fac parte companii concurente în aceeași piață și, în același timp, autorități care reglementează aceste piețe, deci ambele tabere, ca să folosesc un termen de strategie de război. Noi suntem profesioniști și ne servim clienții cu aceeași abordare corectă și cinstită. Nu ne implicăm în partizanate politice, etnice sau de oricare alt tip, sau în jocuri de corupție. Nu facem rabat de la calitatea serviciilor oferite, susținând doar pe criterii științifice rezultatele noastre. De aceea, îi veți găsi în portofoliul nostru de clienți pe cei care vor să se comporte cinstit și corect, chiar daca unii fac aceasta doar când lucrează cu noi ocazional.

Odată cu dezvoltarea activității, ați investit și în aparatură nouă?
Ioan Hașegan: Am făcut investiții importante în dezvoltarea laboratoarelor, mărind capacitatea de răspuns la solicitările clienților, asta însemnând o echipă mai mare de specialiști și echipamente mai multe, mașini pentru deplasare, în vederea efectuării măsurătorilor și recoltarea probelor. Avem un nou Laborator mobil pentru măsurători emisii, mai mare și mai bine dotat. Avem servicii noi, acreditate, oferite clienților noștri, pentru că noi suntem tot timpul aproape de client și venim în ajutorul lui cu satisfacerea necesităților curente sau viitoare.
Suntem proactivi și astfel devenim pioneri în piață cu unele servicii, cum sunt măsurătorile de calibrare a echipamentelor de măsurare continuă a emisiilor la coșuri (surse fixe).
Am investit, de asemenea, în dezvoltarea cu tehnologie IT a laboratorului. Astfel, am achiziționat un software de tipul LIMS (Laboratory Information Management System) prin care ținem sub control toată activitatea laboratorului, de la intrarea probelor, trecând prin procesul de execuție a analizelor și eliberarea rezultatelor, și până la eliberarea devizului în baza căruia se întocmește factura. Cu alte cuvinte, toată activitatea laboratorului devine trasabilă și verificabilă din toate punctele de vedere – acreditare, fiscalitate etc.

Spuneți-ne câteva lucruri despre importanța factorului uman în domeniul în care activați.
Ioan Hașegan: Deoarece suntem o companie care oferă servicii, factorul uman este foarte important în calitatea servicilor. Din păcate, în ultimii ani, oferta de forță de muncă în România este în scădere, atât cantitativ cât și calitativ. Am ajuns, la sfârșitul anului 2017, la un efectiv de peste 65 de angajati și colaboratori, însă recrutăm continuu, deoarece trebuie să găsim persoanele care corespund atât culturii noastre organizaționale cât și cerințelor profesionale. Avem o echipă tânără, responsabilă și dedicată profesional, dornică de dezvoltare. Echipa WESSLING este cel mai prețuit capital al firmei, pentru că, oricât de performante sunt echipamentele și oricât de bune sunt regulile de funcționare ale firmei, dacă echipa nu este una responsabilă, matură ca gândire și performanță profesională, totul este în zadar.

Ce le recomandați firmelor care au nevoie de servicii în domeniul în care activați ?
Ioan Hașegan: Dacă priviți sigla WESSLING, veți observa sloganul „Quality of Life”, adică vorbim de „Calitatea Vieții”, respectiv calitatea vieții noastre și a familiei noastre, a copiilor noștri, a părinților noștri, a tot ceea ce ne înconjoară și veți întelege că noi ne-am propus să ne dedicăm profesional acestui aspect.
De aceea, recomand firmelor și, în special, factorilor de decizie din firme să analizeze toate aspectele înainte de a decide alegerea furnizorilor de servicii în domenile protecției mediului și siguranței alimentare, deoarece responsabilitatea lor este mare în obținerea, menținerea și îmbunătățirea calitătii vieții noastre. Un furnizor de servicii care urmărește doar avantajul financiar în detrimentul corectitudinii profesionale, realizează, prin rezultatele eronate, voluntar sau involuntar, nu are importanță, un atentat la calitatea vieții noastre, la calitatea propriei vieți și a celor din jurul lui. Așa că le recomand să ia decizii cu responsabilitate.

A consemnat Florin Marcel SANDOR

Related posts

Cluj-Napoca: Proiecte eligibile de peste 150 mil. euro fonduri europene

redactia

Povestea românească a roșiilor din Valea Largă – Mureş

Ligia Voro

Asociaţia Investitorilor Români în Republica Moldova – 24 de companii cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde euro, înființată de un orădean

redactia

Una dintre cele mai frumoase case din Sibiu, scoasă la vânzare cu 2 milioane de euro

Papuc Irina

Compania din domeniul automotive Quin România angajează 100 de muncitori la Brașov

redactia

ABA Crișuri consultă publicul cu privire la problemele de gospodărire de apelor

Traian Dan

Agenția Națională de Presă AGERPRES a lansat proiectul editorial #București560

Ligia Voro

Holcim a contribuit la dotarea școlilor din zona Aleșd cu 110.000 euro

Traian Dan

Un bistrițean de 23 de ani, absolvent al UBB, cel mai tânăr angajat al Ministerului Economiei din Franța

redactia

AjutamRomania.ro, platforma dedicată nevoilor unităților medicale în lupta cu COVID-19

Ligia Voro

Trei fabrici de peste 100 mil. euro cu același manager de proiect: CBRE

Ligia Voro

Măsuri active pentru firmele care își mențin angajații și care fac angajări

Traian Dan

Soții Bunceanu din Timișoara, afaceri de 352 de milioane de lei, în creștere cu 73%, din comerțul cu carburanți

Stefana Muresan

Great demand for modern industrial spaces accelerates Zacaria’s expansion plans

redactia

Cristian Buzlea, directorul OJFIR Bihor: „Dacă românii nu vor îndrăzni, vor îndrăzni alții”

Traian Dan

Grupul Schaeffler în mediul plin de provocări, cu un flux de numerar puternic în 2019

Ligia Voro

Orbis deschide noi hoteluri, inclusiv la Arad și Sighișoara

Stefana Muresan

Strategia 5G pentru România a fost aprobată în ședință de guvern

Ligia Voro

Preotul cofetar din Cluj face praline din ciocolată cu foiţă de aur sub formă de inimioare şi diamante

redactia

Grupul Cramele Recaș a cumpărat acțiuni la o firmă vinicolă înființată de investitori italieni

Stefana Muresan

Doi șefi ai Băncii Transilvania și-au vândut acțiunile pe bursă

Stefana Muresan

Barometrul de conjunctură economică CCIFER 2018: Doar 20% dintre companii estimează condițiile de a face business în România ca fiind favorabile

redactia

Producătorii sătmăreni își dispută în aceste zile primirea mărcii Produs Sătmărean

Gruita Ienasoiu

România va avea standuri în acest an la târgurile internaționale de turism

Papuc Irina

Leave a Comment