Antreprenori Ultimele stiri

Crama Liliac a lansat noua etichetă young.LILIAC

Noua etichetă a vinurilor young.LILIAC, ediția 2018, a fost prezentată oficial, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Halucinarium|Triaj Creativ, unul dintre cele mai noi spații experimențiale din București.

Eticheta a fost selectată în urma concursului anual, devenit deja tradiție, prin care tot mai mulți tineri creativi sunt provocați să-și imagineze eticheta pentru urmatorul an, pornind de la premisele brandului.

CAL_3469

Ediția a șaptea a concursului a venit cu un concept nou – “Label The Unlabeled” – menit să încurajeze depașirea limitelor creative. Provocarea lansată de crama LILIAC a avut ca obiectiv identificarea noii etichete pentru gama young.LILIAC, recolta 2018, potrivit piamarina.ro.

Concursul young.LILIAC este așteptat la fiecare început de toamnă de cei care cunosc deja conceptul. Prin acest demers, echipa LILIAC iși propune să susțină și să încurajeze industria creativă, să aibă curaj, să se facă vazuți și să experimenteze diverse proiecte în care iși pot evidenția talentul.

Eticheta din acest an, aleasă de catre familia Beck dintr-o selecție de peste 400 de etichete propuse de tineri designeri, scoate în evidență esența young.LILIAC. Un vin creat pentru tinerii curioși să descopere universul vinului, care au o viață socială activă și apreciază calitatea.

„Sunt unul dintre cei tineri, cu mintea liberă, fară prejudecăți și etichetări. Mi-am ales drumul cu inima, urmând calea vinului și intrând în această fascinantă industrie din pură pasiune. young.LILIAC este despre asta și mai mult de atât. Este despre a învăța să descoperi cine ești cu adevarat, care iți sunt valorile, despre încrederea în propriile forțe, despre a fi liber și curios, cautând mereu să obții de la viață tot ce are mai bun. Noi, la Liliac, credem în marele talent și puterea vocii tinerei generații. Vinul young.LILIAC este dedicat lor și este minunat să vedem un potențial atât de mare, creativitate și libertate în gândire.   Acesta este motivul pentru care am creat concursul young.LILIAC, care se dezvoltă tot mai mult de la un an la altul, iar noi ca echipă ne dorim să vedem propunerile creative, să vedem atât de multe idei și concepte inspirate, unele foarte amuzante, unele de neînteles. Putem simți interesul crescut al tinerilor designeri pentru concurs și apreciem mult munca lor. Ne face mândri că se pot identifica cu brandul pe care l-am creat de-a lungul celor 7 ani.  La fel ca la fiecare ediție a concursului, poate fi un singur câștigător. Ediția din toamna trecută  a înregistrat cel mai mare numar de înscrieri pana acum, mai exat peste 400 de propuneri vizuale. Nu a fost ușor, dar în cele din urmă, alegerea a fost foarte clară – designul Anei a fost cel mai îndrăzneț în ochii noștri”, a declarat Miron Radic, CEO Crama Liliac.

Propunerea creativă câștigătoare îi aparține Anei Bănică, o tânără extrem de talentată, absolventa Universității de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu. Noua etichetă prezintă perfect valorile brandului young.LILIAC. Urban, cool, nonconformist, liber, atribute regăsite în stilul de viață al generației tinere.

Vinul young.LILIAC poate fi găsit în 3 cupaje:

– young.LILIAC Fresh – produs dintr-un coupaj de Sauvignon Blanc & Fetească Albă. Culoarea galben pai cu reflexii verzui indică un vin tânăr. În nas descoperim arome intense, complexe, ca cele de piersic alb și lămâie, cât și florale, de salcâm și iris alb. Gustul este proaspăt vivace cu note citrice pe final.

– young.LILIAC Fruity – Fetească Albă & Chardonnay & Sauvignon Blanc. Și în acest coupaj, culoarea galben pai indică un vin tânăr. Ușor și proaspăt, acesta se deschide cu arome fructate de ananas, mere, guava dar și florale, de salcâm și iasomie. Gustul este bine structurat, aciditate evidentă, textură cremoasă și un post gust lung.

– young.LILIAC Light Rose – Pinot Noir & Merlot. Culoarea roz pal echilibrează perfect aromele placate și ușoare de trandafiri, rodii și mere roșii. Gustul este proaspăt și echilibrat, cu note fructate, aciditate expresivă și un post gust plăcut de portocale roșii.

 

În zilele noastre, Liliac reînvie tradiţia seculară pe care Transilvania o are în viticultură. Peisajul secular şi tehnica modernă crează, pe cele 52 de hectare, o simbioză perfectă. Aici sunt produse vinuri autohtone, ce cuceresc prin rafinament şi complexitate. Indiferent dacă sunt albe, roşii, roze sau irezistibil de dulci, de fiecare  dată când deschidem o sticlă de Liliac, experienţe incredibile sunt pe punctul de a fi descoperite.

Astfel, în vinurile Liliac, pe lângă soiurile tradiționale româneşti, culese cu multă migălă şi dragoste, se regăseşte și un procent semnificativ de experienţă internationala. Vinurile Liliac sunt produse sub îndrumarea oenologului francez Laurent Dubreuil, care a studiat ani de zile diversele aspectele ale producerii vinului si care isi aduce in prezent aportul pentru ca lucrările din cadrul podgoriei, cât şi cele din cramă sa se ridice la cel mai înalt grad de profesionalism. Vorbim aşadar despre un consorţiu al pasionaților de vin, ce subliniază standardele ridicate ale vinului Liliac.

Related posts

Synevo România deschide primul său centru de recoltare din Mureș 

Ligia Voro

Planul celui mai bogat cioban din România: supra-rasa de oaie

redactia

Europa dă 4 milioane € pentru modernizarea parcului central din Turda

Nora Dumitrescu

Piața de capital din România, creștere de 4,63% în aprilie

Ligia Voro

Cum scoți un oraș din Depresie. Cluj Napoca – un caz școală

redactia

Municipiul Dej va avea centură ocolitoare până în 2021

redactia

Silcotub mizează pe studenți la uzina sa din Sălaj

Nora Dumitrescu

Exact Systems a devenit furnizor autorizat de servicii de control al calității pentru producătorul Automobile Dacia

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Povestea vinului (2) Podgoria Jidvei

Transilvania Business

Savini Due din Sebeş, cifră de afaceri de peste 18 mil. euro în primele nouă luni

Stefana Muresan

FUTURE: Programul dedicat studenților – angajaților – profesorilor se lansează oficial la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Studium Green, dublă nominalizare la SEE Property Awards

Ionel Albu

White Star Real Estate  a preluat Liberty Technology Park de la Fribourg Development

Ligia Voro

Adrian Vascu, senior partner Veridio, despre măsurile Guvernului: „Nu e suficient să ne oprim aici”

Ion Surdu

BVB a premiat persoane şi companii marcante în 2017 pe piaţa de capital: Banca Transilvania – cea mai tranzacţionată acţiune

Stefana Muresan

Ungaria, nouă autostradă spre România

Stefana Muresan

Preluarea A&D Pharma de către Glebi Holdings, autorizată de Consiliul Concurenţei

Stefana Muresan

Compania Samax din Maramureș, cu acționariat canadian, va exploata zăcămintele de aur-cupru de la Rovina (Hunedoara), estimate la peste 5 miliarde de dolari

Stefana Muresan

Contractul pentru modernizarea unui sector al Centurii București, reziliat

Ligia Voro

Ariston Thermo aniversează 90 de ani

Papuc Irina

P3: Preocuparea pentru spațiile verzi, parte integrantă a dezvoltării industriale  

Ligia Voro

Două noi loturi din Autostrada Transilvania, scoase la licitație: 25 km, 240 mil. €

Stefana Muresan

PMG Sinter, investiție de 10 milioane de euro în Brașov

Stefana Muresan

Ordinul Arhitecților din România, sesiune de finanțare din Timbrul Arhitecturii, ediția 2019

redactia

Leave a Comment