Antreprenori Ultimele stiri

Crama Liliac a lansat noua etichetă young.LILIAC

Noua etichetă a vinurilor young.LILIAC, ediția 2018, a fost prezentată oficial, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Halucinarium|Triaj Creativ, unul dintre cele mai noi spații experimențiale din București.

Eticheta a fost selectată în urma concursului anual, devenit deja tradiție, prin care tot mai mulți tineri creativi sunt provocați să-și imagineze eticheta pentru urmatorul an, pornind de la premisele brandului.

CAL_3469

Ediția a șaptea a concursului a venit cu un concept nou – “Label The Unlabeled” – menit să încurajeze depașirea limitelor creative. Provocarea lansată de crama LILIAC a avut ca obiectiv identificarea noii etichete pentru gama young.LILIAC, recolta 2018, potrivit piamarina.ro.

Concursul young.LILIAC este așteptat la fiecare început de toamnă de cei care cunosc deja conceptul. Prin acest demers, echipa LILIAC iși propune să susțină și să încurajeze industria creativă, să aibă curaj, să se facă vazuți și să experimenteze diverse proiecte în care iși pot evidenția talentul.

Eticheta din acest an, aleasă de catre familia Beck dintr-o selecție de peste 400 de etichete propuse de tineri designeri, scoate în evidență esența young.LILIAC. Un vin creat pentru tinerii curioși să descopere universul vinului, care au o viață socială activă și apreciază calitatea.

„Sunt unul dintre cei tineri, cu mintea liberă, fară prejudecăți și etichetări. Mi-am ales drumul cu inima, urmând calea vinului și intrând în această fascinantă industrie din pură pasiune. young.LILIAC este despre asta și mai mult de atât. Este despre a învăța să descoperi cine ești cu adevarat, care iți sunt valorile, despre încrederea în propriile forțe, despre a fi liber și curios, cautând mereu să obții de la viață tot ce are mai bun. Noi, la Liliac, credem în marele talent și puterea vocii tinerei generații. Vinul young.LILIAC este dedicat lor și este minunat să vedem un potențial atât de mare, creativitate și libertate în gândire.   Acesta este motivul pentru care am creat concursul young.LILIAC, care se dezvoltă tot mai mult de la un an la altul, iar noi ca echipă ne dorim să vedem propunerile creative, să vedem atât de multe idei și concepte inspirate, unele foarte amuzante, unele de neînteles. Putem simți interesul crescut al tinerilor designeri pentru concurs și apreciem mult munca lor. Ne face mândri că se pot identifica cu brandul pe care l-am creat de-a lungul celor 7 ani.  La fel ca la fiecare ediție a concursului, poate fi un singur câștigător. Ediția din toamna trecută  a înregistrat cel mai mare numar de înscrieri pana acum, mai exat peste 400 de propuneri vizuale. Nu a fost ușor, dar în cele din urmă, alegerea a fost foarte clară – designul Anei a fost cel mai îndrăzneț în ochii noștri”, a declarat Miron Radic, CEO Crama Liliac.

Propunerea creativă câștigătoare îi aparține Anei Bănică, o tânără extrem de talentată, absolventa Universității de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu. Noua etichetă prezintă perfect valorile brandului young.LILIAC. Urban, cool, nonconformist, liber, atribute regăsite în stilul de viață al generației tinere.

Vinul young.LILIAC poate fi găsit în 3 cupaje:

– young.LILIAC Fresh – produs dintr-un coupaj de Sauvignon Blanc & Fetească Albă. Culoarea galben pai cu reflexii verzui indică un vin tânăr. În nas descoperim arome intense, complexe, ca cele de piersic alb și lămâie, cât și florale, de salcâm și iris alb. Gustul este proaspăt vivace cu note citrice pe final.

– young.LILIAC Fruity – Fetească Albă & Chardonnay & Sauvignon Blanc. Și în acest coupaj, culoarea galben pai indică un vin tânăr. Ușor și proaspăt, acesta se deschide cu arome fructate de ananas, mere, guava dar și florale, de salcâm și iasomie. Gustul este bine structurat, aciditate evidentă, textură cremoasă și un post gust lung.

– young.LILIAC Light Rose – Pinot Noir & Merlot. Culoarea roz pal echilibrează perfect aromele placate și ușoare de trandafiri, rodii și mere roșii. Gustul este proaspăt și echilibrat, cu note fructate, aciditate expresivă și un post gust plăcut de portocale roșii.

 

În zilele noastre, Liliac reînvie tradiţia seculară pe care Transilvania o are în viticultură. Peisajul secular şi tehnica modernă crează, pe cele 52 de hectare, o simbioză perfectă. Aici sunt produse vinuri autohtone, ce cuceresc prin rafinament şi complexitate. Indiferent dacă sunt albe, roşii, roze sau irezistibil de dulci, de fiecare  dată când deschidem o sticlă de Liliac, experienţe incredibile sunt pe punctul de a fi descoperite.

Astfel, în vinurile Liliac, pe lângă soiurile tradiționale româneşti, culese cu multă migălă şi dragoste, se regăseşte și un procent semnificativ de experienţă internationala. Vinurile Liliac sunt produse sub îndrumarea oenologului francez Laurent Dubreuil, care a studiat ani de zile diversele aspectele ale producerii vinului si care isi aduce in prezent aportul pentru ca lucrările din cadrul podgoriei, cât şi cele din cramă sa se ridice la cel mai înalt grad de profesionalism. Vorbim aşadar despre un consorţiu al pasionaților de vin, ce subliniază standardele ridicate ale vinului Liliac.

Related posts

Edilul Clujului vrea să stopeze exodul “creierelor” din oraș

Nora Dumitrescu

Se reiau lucrările de reabilitarea a drumului național DN76 Oradea – Deva

Traian Dan

Consulul onorific al Republicii Italiene în România, Massimo Novali: „Acțiunile noastre sunt cartea noastră de vizită”

Stefana Muresan

NIS Petrol reia operaţiunile de prospectare geofizică pentru petrol şi gaze în Bihor

Stefana Muresan

Noutăți de la fabrica Ford din Craiova: investiție de 30 de milioane de dolari și începerea producției primului SUV Ford Performance în România

Ion Surdu

Proiectantul Parcului Est din Cluj, recompensat cu 1,5 milioane euro

Nora Dumitrescu

TeraPlast, în top 10 reciclatori din Europa, după o investiție de 3,5 milioane de euro

Stefana Muresan

Dezvoltatorul de hale industriale Mara Com Mixt, împrumut de 15 milioane lei pentru cel mai mare complex rezidențial din Timișoara

Stefana Muresan

Primul parc agroindustrial din Moldova, salvat de la eșec, devine pol agricol al regiunii. TransAgropolis, în plin proces de extindere

redactia

Elvețienii de la Holcim vor finanța spitale din Transilvania și Banat

Nora Dumitrescu

Alătură-te revoluției verzi!: Hidroelectrica a lansat noi oferte de furnizare a energiei electrice

Ligia Voro

Primul abonament de bere artizanală din România, lansat de The Beer Institute

Papuc Irina

Trei autostrăzi, realizate prin parteneriat public-privat

Stefana Muresan

Încă un pas pentru Autostrada Nordului. Se face studiul de fezabilitate

Nora Dumitrescu

Munich and Nuremberg Airport to become hubs for Lilium operations

Ionut Oprea

Ştefan-Radu Oprea: România are ca obiectiv depăşirea cifrei de 1 miliard de euro la exporturile către China

redactia

Medlife lansează serviciul de consultanță medicală online, prin videoconferință

Ion Surdu

Banca Transilvania și-a modernizat 27 de sedii în pandemie

Nora Dumitrescu

12 candidați pentru Consiliul de Administrație a Romgaz

Ligia Voro

Partenerul Enel, Icon Business Advisor, a deschis primul punct de vânzare în Tîrgu-Mureș

redactia

Inițiativă unică la nivelul județului Harghita: o singură cartelă de acces pentru șase pârtii

Ion Surdu

Universitatea 'Lucian Blaga' din Sibiu, parteneriat cu Manhattan College – School of Business din New York

Stefana Muresan

Le Monde: ”Agricultorii francezi nu au reuşit să evite puterea românească. Ţara lui Dracula vampirizează piaţa europeană a porumbului”

redactia

Fan Courier adoptă chatboţi Druid pentru interacţionarea cu clienţii

Traian Dan

Leave a Comment