Infrastructura Investitii

Cel mai lung tunel de cale ferată construit după 1989

*Reabilitare a căii ferate Braşov – Simeria se apropie de finalizare.

 

Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov – Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulația trenurilor cu viteză max. de 160 km/h pe tronsonul Coșlariu – Sighișoara, în lungime de aproximativ 100 km, este executată în proporție de 91.32% pe cele trei loturi Sighişoara – Aţel, Aţel – Micăsasa şi Micăsasa – Coşlariu.

”Firul II de cale ferată modernizat pe traseul feroviar nou-construit între Sighişoara şi Daneş a fost dat deja în exploatare. Tronsonul deschis este realizat pe intervalul de staţii Sighişoara – Aţel, care cuprinde 4 poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare lung de 135 de metri și două tuneluri: Tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi Tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989”, a precizat pe pagina de socializare deputatul Florin Buicu.

Related posts

Suedezii de la Autoliv transferă în România 6 milioane de euro pentru divizia sa de Electronics

Stefana Muresan

Aeroportul Cluj sărbătorește pasagerul cu numărul 1 milion în anul 2019

Stefana Muresan

O nouă aplicație pentru clujeni: CTP Cluj

Stefana Muresan

Leave a Comment