Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cel mai lung tunel de cale ferată construit după 1989

*Reabilitare a căii ferate Braşov – Simeria se apropie de finalizare.

 

Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov – Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulația trenurilor cu viteză max. de 160 km/h pe tronsonul Coșlariu – Sighișoara, în lungime de aproximativ 100 km, este executată în proporție de 91.32% pe cele trei loturi Sighişoara – Aţel, Aţel – Micăsasa şi Micăsasa – Coşlariu.

”Firul II de cale ferată modernizat pe traseul feroviar nou-construit între Sighişoara şi Daneş a fost dat deja în exploatare. Tronsonul deschis este realizat pe intervalul de staţii Sighişoara – Aţel, care cuprinde 4 poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare lung de 135 de metri și două tuneluri: Tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi Tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989”, a precizat pe pagina de socializare deputatul Florin Buicu.

Total
20
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Staţiuni turistice formate prin asocierea unor localităţi limitrofe

Articolul următor

Tarom suplimentează frecvenţa pe ruta Bucureşti – Baia Mare

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
20
Share