Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cel mai lung tunel de cale ferată construit după 1989

*Reabilitare a căii ferate Braşov – Simeria se apropie de finalizare.

 

Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov – Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulația trenurilor cu viteză max. de 160 km/h pe tronsonul Coșlariu – Sighișoara, în lungime de aproximativ 100 km, este executată în proporție de 91.32% pe cele trei loturi Sighişoara – Aţel, Aţel – Micăsasa şi Micăsasa – Coşlariu.

”Firul II de cale ferată modernizat pe traseul feroviar nou-construit între Sighişoara şi Daneş a fost dat deja în exploatare. Tronsonul deschis este realizat pe intervalul de staţii Sighişoara – Aţel, care cuprinde 4 poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare lung de 135 de metri și două tuneluri: Tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi Tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989”, a precizat pe pagina de socializare deputatul Florin Buicu.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Staţiuni turistice formate prin asocierea unor localităţi limitrofe

Articolul următor

Tarom suplimentează frecvenţa pe ruta Bucureşti – Baia Mare

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share