Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

„Supercoroana”, simbolul grafic al brandului Oradea

Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR), asociaţie a Primăriei Oradea, a lansat joi, de Ziua Europei, brandul de oraş având ca simbol grafic „Supercoroana” – o transpunere metaforică prin desen a staturii, unicităţii şi prestigiului oraşului.



„Fără să imite artefacte istorice, Supercoroana vorbeşte despre mândria şi demnitatea de a fi orădean şi include: o coroană pentru trecutul istoric, pentru Oraşul regilor; o coroană pentru arhitectura art nouveau a oraşului, pentru Oraşul muzeu; o coroană pentru natura minunată, pentru băile geotermale, fluturii, nuferii, pentru Oraşul geotermal; o coroană pentru o societate multietnică, pentru Oraşul cultelor; o coroană pentru o comunitate multiculturală, pentru Oraşul cosmopolit şi o inimă pentru oamenii acestui oraş, pentru buna lor înţelegere şi armonie, pentru credinţele lor şi mai ales pentru copiii lor”, a declarat într-un comunicat directorul APTOR, Mihai Jurcă.

Promisiunea brandului este „Art Nouveau, Life Nouveau” – o expresie inedită care uneşte trecutul, prezentul şi viitorul acestui oraş.

Proiectul a început pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării Centenarului României moderne, conceptualizat împreună cu firma de consultanţă şi design Brandient într-un contract derulat conform normelor legale privind proiectele publice şi suplimentat cu servicii pro bono oferite de firmă.

„Am finalizat unul dintre cele mai frumoase proiecte de branding făcute în 17 ani pentru România; simbolul Supercoroanei este o metaforă a demnităţii şi unicităţii Oradei, în timp şi în prezent şi sper ca sub acest semn, această comunitate tolerantă, optimistă şi multiculturală să prospere multă, multă vreme de acum înainte”, a declarat reprezentanta firmei de consultanţă, Aneta Bogdan.

Proiectul a fost coordonat de directorul APTOR, Mihai Jurcă, cu sprijinul Primăriei Oradea şi după o consultare cu reprezentanţi ai grupurilor economice şi de business, educaţie, culte, lideri de opinie, cultură şi arte, tineri şi studenţi, manageri de proiecte publice şi sociale etc.

„Odată finalizat acest proiect major al oraşului, Oradea se impune şi în zona brandingului, prin munca şi rezultatul exemplar. Simbolul Supercoroanei surprinde armonios istoria, cultura şi patrimoniul bogat al acestui oraş şi este în acelaşi timp un simbol al toleranţei şi acceptării diversităţii, în toate formele ei. Le mulţumesc celor care au răspuns invitaţiei noastre şi au contribuit decisiv la realizarea acestui proiect”, a mai precizat Jurcă.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Bucharest Business Services Briefing & BizMixer

Articolul următor

Asistență pentru înființarea celor 25 start up-uri selectate prin Proiectul SIA VEST

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Citeste mai mult

KINDER EXPO în Timișoara

KINDER EXPO, târg dedicat femeilor însărcinate, bebelușilor și copiilor , va avea loc în Timișoara, între 23 și…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share