Bihor Slider

“Supercoroana”, simbolul grafic al brandului Oradea

Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR), asociaţie a Primăriei Oradea, a lansat joi, de Ziua Europei, brandul de oraş având ca simbol grafic “Supercoroana” – o transpunere metaforică prin desen a staturii, unicităţii şi prestigiului oraşului.

“Fără să imite artefacte istorice, Supercoroana vorbeşte despre mândria şi demnitatea de a fi orădean şi include: o coroană pentru trecutul istoric, pentru Oraşul regilor; o coroană pentru arhitectura art nouveau a oraşului, pentru Oraşul muzeu; o coroană pentru natura minunată, pentru băile geotermale, fluturii, nuferii, pentru Oraşul geotermal; o coroană pentru o societate multietnică, pentru Oraşul cultelor; o coroană pentru o comunitate multiculturală, pentru Oraşul cosmopolit şi o inimă pentru oamenii acestui oraş, pentru buna lor înţelegere şi armonie, pentru credinţele lor şi mai ales pentru copiii lor”, a declarat într-un comunicat directorul APTOR, Mihai Jurcă.

Promisiunea brandului este “Art Nouveau, Life Nouveau” – o expresie inedită care uneşte trecutul, prezentul şi viitorul acestui oraş.

Proiectul a început pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării Centenarului României moderne, conceptualizat împreună cu firma de consultanţă şi design Brandient într-un contract derulat conform normelor legale privind proiectele publice şi suplimentat cu servicii pro bono oferite de firmă.

“Am finalizat unul dintre cele mai frumoase proiecte de branding făcute în 17 ani pentru România; simbolul Supercoroanei este o metaforă a demnităţii şi unicităţii Oradei, în timp şi în prezent şi sper ca sub acest semn, această comunitate tolerantă, optimistă şi multiculturală să prospere multă, multă vreme de acum înainte”, a declarat reprezentanta firmei de consultanţă, Aneta Bogdan.

Proiectul a fost coordonat de directorul APTOR, Mihai Jurcă, cu sprijinul Primăriei Oradea şi după o consultare cu reprezentanţi ai grupurilor economice şi de business, educaţie, culte, lideri de opinie, cultură şi arte, tineri şi studenţi, manageri de proiecte publice şi sociale etc.

“Odată finalizat acest proiect major al oraşului, Oradea se impune şi în zona brandingului, prin munca şi rezultatul exemplar. Simbolul Supercoroanei surprinde armonios istoria, cultura şi patrimoniul bogat al acestui oraş şi este în acelaşi timp un simbol al toleranţei şi acceptării diversităţii, în toate formele ei. Le mulţumesc celor care au răspuns invitaţiei noastre şi au contribuit decisiv la realizarea acestui proiect”, a mai precizat Jurcă.

Related posts

CTP: New milestones for 2023

Ionut Oprea

Lucrările de reabilitare a zidurilor Cetății Oradea, realizate în procent de 73%

Traian Dan

Producătorul italian de aparate electrocasnice DeLonghi investește în Bihor

Traian Dan

Peste 30.000 de fermieri vor primi de la APIA 135,4 milioane de euro, plăți în avans

Traian Dan

IMM-urile propun un program de măsuri pentru relansarea economică a României

Traian Dan

Brașov: Preh – afaceri de 148,5 milioane de euro

Stefana Muresan

BOSCH lansează noua platforma de recrutare online www.bosch-career.ro

redactia

Oradea Startups Report – oglinda IT-ului orădean, premieră realizată de Oradea Tech Hub

Traian Dan

Gabriela Streza, noul director de marketing al AdePlast

Stefana Muresan

Nachbil, povestea reînvierii vinurilor de Beltiug

Stefana Muresan

DallBogg intră pe piața asigurărilor din România

Ligia Voro

“Valea Prahovei” în vestul țării. Drumuri Orășenești Oradea va reabilita Drumul Apusenilor, contract de peste 100 milioane de lei

redactia

Oradea a cumpărat 2.000 de termometre cu infraroşu pentru testarea populaţiei

Traian Dan

Produs alimentar unic în lume, realizat de un cercetător din Oradea

redactia

ROMGAZ continuă să sprijine sănătatea. 1 milion de lei pentru SCJU Sibiu

redactia

Dunwell: 2.500 mp pentru Farmasi, in CTPark București

Papuc Irina

Unique Smile, de la zero la o poveste cu multe zâmbete

Nicolae Pop

Germanii de la Ara Shoes își restructurează producția în România

Nora Dumitrescu

Cel mai mare parc etnografic din România se extinde la 42 hectare. Investiție de 10 milioane euro

Stefana Muresan

Oradea: Oasis, prima fază a parcului de retail de 12 mil. euro, în aprilie

Stefana Muresan

Nodul rutier de la granița cu Ungaria prinde contur

Stefana Muresan

Şcoala elitelor arădene a renăscut pe bani europeni

Stefana Muresan

Un milion de euro pentru Aeroportul Oradea, ajutor de la Comisia Europeană

Traian Dan

Aeroportul Timișoara, creștere cu 70% a numărului de pasageri

Stefana Muresan

Leave a Comment