Real Estate Ultimele stiri

COS România asigură peste 30% din vânzările de mobilier Steelcase în CEE

COS, cel mai mare furnizor de mobilier și soluţii pentru amenajarea birourilor din România, primește pentru al patrulea an consecutiv distincția de „Partener Platinum” al Steelcase în EMEA și raportează o cifră de afaceri de 38 milioane de euro, cea mai mare din istoria companiei până în prezent.

 

Steelcase, lider mondial în industria mobilierului de birou, este reprezentat în spațiul EMEA prin 140 de dealeri, dintre care doar 5% dintre cei care au aplicat, au primit în acest an distincția de ‘Partener Platinum’. Această distincție a fost implementată în 2015 și este acordată anual pe baza unor criterii stricte legate de performanța în vânzări, stabilitatea financiară a dealerului și rating-ul primit din partea clienților în anul precedent. Dintre partenerii Steelcase în Europa doar 10, printre care COS în România, au primit consecutiv acest premiu.

“Pentru noi această recunoaștere și, faptul că am reușit să punem România pe harta Steelcase la un nivel foarte înalt, au o importanță deosebită. Steelcase este leader global în piața mobilierului de birouri și este destul de dificil să primești și apoi să menții toate standardele acestui dealership. Aș spune că trebuie să meriți să fii dealer Steelcase, iar noi facem acest lucru de 22 de ani. În România piața mobilierului de birouri este estimată la aproximativ 60-65 milioane de euro, dintre care COS, prin brandul Steelcase, a realizat anul trecut vânzări de 12 milioane de euro, ceea ce ne asigură o poziție puternică într-o piață extrem de fragmentată. Pentru anul acesta, obiectivele comune vizează o creștere de 10% a vânzărilor. Ne bazăm în această estimare pe noile produse inovatoare pe care le vom anunța în curând”, declară Christophe Weller co-fondator și CEO al COS România.
“Prin această distincție recunoaștem străduința dealerilor care fac eforuri în plus în parteneriatul cu noi. În primul rând, urmărim rezultatele financiare, unde avem așteptări ambițioase. Pentru țările din CEE ne propunem vânzări de peste 35 milioane de euro cumulat și aici ne referim la România, Polonia, Republica Cehă, Ungaria, Croația și Rusia. În al doilea rând, ne uităm la stabilitatea financiară a companiei, pentru că este esențial un cashflow echilibrat pentru a gestiona proiecte ample. Totodată este important ca partenerii să împărtășească valorile companiei noastre. COS a fost Partener Platinum încă de la început pentru că a îndeplinit toate aceste criterii. Nu le este ușor, pentru că în acest business nu este ca în fotbal unde, odată ce devii campion mondial, te bucuri de acest titlu patru ani. În business-ul nostru începi de la zero în fiecare an și trebuie să depășești performanța din anul anterior”, declară Mickael Locoh, Sales Director North, Central, Eastern Europe, Africa & Central Asia al Steelcase.

Piața clădirilor de birouri crește în fiecare an prin livrarea unui număr mare de clădiri clasa A – pentru anul în curs se estimează peste 400.000 mp, relocarea unor companii în noi imobile, intrarea în România a unor mari jucători globali dar și printr-o dinamică mai mare în sectorul IMM.

“Accentul pe tehnologie, spațiile deschise, modularitatea, flexibilitate și aducerea exteriorului în interior sunt principalele tendințe în amenajarea spațiilor de birouri și au la bază studii aprofundate ale obiceiurilor și nevoilor la locul de muncă”, explică Christophe Weller. Costurile însă diferă “pentru amenajarea unui spaţiu de 10mp pentru două persoane, investiţia se ridică la 700 – 1.000 de euro în total, în timp ce într-un spaţiu similar se poate amenaja biroul unui manager pentru 1.000 – 1.300 de euro”, mai adaugă acesta.

Preocuparea companiilor pentru calitatea mediului de lucru ca modalitate de atragere, retenție și motivare a angajaților a schimbat semnificativ regulile jocului în piața amenajărilor de birouri.

Folosirea tehnologiei permite ca acelaşi loc să fie multifuncţional, fie că vrei să organizezi o telconferinţă, sau o prezentare. Spațiile deschise facilitează comunicarea și colaborarea, iar modularitatea permite mobilitate și crearea unor zone specifice cum sunt cele pentru întâlniri în privat, încăperile de tipul «quiet room»,  sau zone în care oamenii pot lucra stând în picioare sau lungiți pe o canapea.

Transferul exteriorului în interior presupune aducerea unei cantități cât mai mare de lumină naturală în birouri și facilitarea accesului către aer curat. Însă tot în această abordare regăsim spațiul inițial destinat cafenelei care este adus în interior și devine piesa centrală a biroului (work café), sau spațiile de birouri, ‘ca acasă’, cu decorațiuni și funcționalități apropriate de mediul privat al locuinței – mese din lemn, fotolii confortabile, lămpi cu abajur sau zone cu locuri de joacă sau divertisment.

În România, COS este unul dintre pionierii din piața amenajărilor de birouri care deține echipe interne de designeri şi ingineri de instalaţii și care este capabilă să ofere soluţii finite/integrate, de la design la execuţie, pentru toate nevoile legate de spaţii de birouri, inclusiv interioare utilate arhitectural şi instalaţii, precum sisteme de încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat.

Între clienții COS se numără companii precum Renault, Michelin, Telus International, Adobe Systems, Accenture, UiPath, FibBit, Johnson&Johnson, Schlumberger, BRD, Schneider Electric, OLX, Teva Pharmaceuticals, Groupama, iar în zona de vest a țării EON, Hella Electronics, Yonder, Siemens, Lohika, Magneti Marelli sau Plexus.

 

 

Related posts

Rabla pentru electrocasnice va continua, fondurile nu au fost epuizate

Ligia Voro

Ambasadorul SUA – Adrian Zuckerman s-a întâlnit cu Florin Birta – primarul Oradiei

Traian Dan

Producătorul italian de aparate electrocasnice DeLonghi investește în Bihor

Traian Dan

Informaticienii se aliază ca să scoată sistemul medical și firmele din criză

Nora Dumitrescu

Licitație de peste 26 mil. lei pentru extinderea Spitalului Clinic Județean de Urgență Oradea

redactia

EMBA-ul britanic de la UBB, la a cincea generație de cursanți

redactia

Petroliștii de la MOL au finanțat 2.000 de proiecte cultural-sportive

Nora Dumitrescu

[Enjoy Transylvania!] #TraseulCareUnește un ONG cu Autoritățile

Transilvania Business

Reinventarea afacerilor în România: Universum lansează un abonament economic de mâncare livrată acasă

Ion Surdu

Transgaz a atribuit CIS Gaz contractul de peste 22 mil. lei pentru realizarea conductei Mintia – Brad – Stei

redactia

Brandurile Geox și New Balance, concurența Adidas în Ardeal

Nora Dumitrescu

UVT – laureată a Galei Premiilor Elsevier: Premiul pentru Excelență în Colaborările Internaționale

Stefana Muresan

GoTech 2020: The New Reality prezintă peste 1.500 de soluții digitale de business pentru industriile de retail, IT, cybersecurity și marketing

Ligia Voro

Se deschide cea mai frumoasă autostradă din România

redactia

Râurile din Ardealul de Nord vor fi decolmatate și amenajate

Nora Dumitrescu

The CEE Summit 2020 – Real Asset Live, Online Event, REALX.Global

Ionut Oprea

Teraplast a încheiat preluarea Politub pentru 21,8 mil. lei

Stefana Muresan

Liderul pieței electro-IT&C din România deschide cel mai mare magazin din rețea la Arad

Ligia Voro

Proiectul Creative Start, dedicat antreprenoriatului în domeniul industriilor creative

Stefana Muresan

Investiţie de 6 milioane de euro într-o fabrică de acumulatori la Oradea

Traian Dan

Un taur din Cluj, campion european la competiția Champion of the World

Nora Dumitrescu

Techtex va produce măști cu filtru de protecție lângă Baia Mare

Nora Dumitrescu

O treime dintre autoturismele existente în parcul auto naţional erau, în 2019, Euro 6, electrice şi hibride

Papuc Irina

Oregon Park, premiu – “Cel Mai Bun Ansamblu de Birouri pentru Servicii BPO/ SSC în București”

Ionut Oprea

Leave a Comment