Transilvania Business
Real Estate Ultimele stiri

COS România asigură peste 30% din vânzările de mobilier Steelcase în CEE

COS, cel mai mare furnizor de mobilier și soluţii pentru amenajarea birourilor din România, primește pentru al patrulea an consecutiv distincția de „Partener Platinum” al Steelcase în EMEA și raportează o cifră de afaceri de 38 milioane de euro, cea mai mare din istoria companiei până în prezent.

 

Steelcase, lider mondial în industria mobilierului de birou, este reprezentat în spațiul EMEA prin 140 de dealeri, dintre care doar 5% dintre cei care au aplicat, au primit în acest an distincția de ‘Partener Platinum’. Această distincție a fost implementată în 2015 și este acordată anual pe baza unor criterii stricte legate de performanța în vânzări, stabilitatea financiară a dealerului și rating-ul primit din partea clienților în anul precedent. Dintre partenerii Steelcase în Europa doar 10, printre care COS în România, au primit consecutiv acest premiu.

“Pentru noi această recunoaștere și, faptul că am reușit să punem România pe harta Steelcase la un nivel foarte înalt, au o importanță deosebită. Steelcase este leader global în piața mobilierului de birouri și este destul de dificil să primești și apoi să menții toate standardele acestui dealership. Aș spune că trebuie să meriți să fii dealer Steelcase, iar noi facem acest lucru de 22 de ani. În România piața mobilierului de birouri este estimată la aproximativ 60-65 milioane de euro, dintre care COS, prin brandul Steelcase, a realizat anul trecut vânzări de 12 milioane de euro, ceea ce ne asigură o poziție puternică într-o piață extrem de fragmentată. Pentru anul acesta, obiectivele comune vizează o creștere de 10% a vânzărilor. Ne bazăm în această estimare pe noile produse inovatoare pe care le vom anunța în curând”, declară Christophe Weller co-fondator și CEO al COS România.
“Prin această distincție recunoaștem străduința dealerilor care fac eforuri în plus în parteneriatul cu noi. În primul rând, urmărim rezultatele financiare, unde avem așteptări ambițioase. Pentru țările din CEE ne propunem vânzări de peste 35 milioane de euro cumulat și aici ne referim la România, Polonia, Republica Cehă, Ungaria, Croația și Rusia. În al doilea rând, ne uităm la stabilitatea financiară a companiei, pentru că este esențial un cashflow echilibrat pentru a gestiona proiecte ample. Totodată este important ca partenerii să împărtășească valorile companiei noastre. COS a fost Partener Platinum încă de la început pentru că a îndeplinit toate aceste criterii. Nu le este ușor, pentru că în acest business nu este ca în fotbal unde, odată ce devii campion mondial, te bucuri de acest titlu patru ani. În business-ul nostru începi de la zero în fiecare an și trebuie să depășești performanța din anul anterior”, declară Mickael Locoh, Sales Director North, Central, Eastern Europe, Africa & Central Asia al Steelcase.

Piața clădirilor de birouri crește în fiecare an prin livrarea unui număr mare de clădiri clasa A – pentru anul în curs se estimează peste 400.000 mp, relocarea unor companii în noi imobile, intrarea în România a unor mari jucători globali dar și printr-o dinamică mai mare în sectorul IMM.

“Accentul pe tehnologie, spațiile deschise, modularitatea, flexibilitate și aducerea exteriorului în interior sunt principalele tendințe în amenajarea spațiilor de birouri și au la bază studii aprofundate ale obiceiurilor și nevoilor la locul de muncă”, explică Christophe Weller. Costurile însă diferă “pentru amenajarea unui spaţiu de 10mp pentru două persoane, investiţia se ridică la 700 – 1.000 de euro în total, în timp ce într-un spaţiu similar se poate amenaja biroul unui manager pentru 1.000 – 1.300 de euro”, mai adaugă acesta.

Preocuparea companiilor pentru calitatea mediului de lucru ca modalitate de atragere, retenție și motivare a angajaților a schimbat semnificativ regulile jocului în piața amenajărilor de birouri.

Folosirea tehnologiei permite ca acelaşi loc să fie multifuncţional, fie că vrei să organizezi o telconferinţă, sau o prezentare. Spațiile deschise facilitează comunicarea și colaborarea, iar modularitatea permite mobilitate și crearea unor zone specifice cum sunt cele pentru întâlniri în privat, încăperile de tipul «quiet room»,  sau zone în care oamenii pot lucra stând în picioare sau lungiți pe o canapea.

Transferul exteriorului în interior presupune aducerea unei cantități cât mai mare de lumină naturală în birouri și facilitarea accesului către aer curat. Însă tot în această abordare regăsim spațiul inițial destinat cafenelei care este adus în interior și devine piesa centrală a biroului (work café), sau spațiile de birouri, ‘ca acasă’, cu decorațiuni și funcționalități apropriate de mediul privat al locuinței – mese din lemn, fotolii confortabile, lămpi cu abajur sau zone cu locuri de joacă sau divertisment.

În România, COS este unul dintre pionierii din piața amenajărilor de birouri care deține echipe interne de designeri şi ingineri de instalaţii și care este capabilă să ofere soluţii finite/integrate, de la design la execuţie, pentru toate nevoile legate de spaţii de birouri, inclusiv interioare utilate arhitectural şi instalaţii, precum sisteme de încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat.

Între clienții COS se numără companii precum Renault, Michelin, Telus International, Adobe Systems, Accenture, UiPath, FibBit, Johnson&Johnson, Schlumberger, BRD, Schneider Electric, OLX, Teva Pharmaceuticals, Groupama, iar în zona de vest a țării EON, Hella Electronics, Yonder, Siemens, Lohika, Magneti Marelli sau Plexus.

 

 

Comentarii

Comentarii

Related posts

La mulți ani Wessling România!

redactia

Arad: 54 tramvaie noi, până în anul 2024

Stefana Muresan

Profesorul de la UBB care schimbă lumea. Tratament hi-tech pentru afecțiunile psihologice

redactia

Comentarii

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More